שעות אחרי שהבטיח את הזכייה בבחירות, נשיא ארה"ב הנבחר ג'ו ביידן נושא הלילה (ראשון) את נאום הניצחון שלו מחוץ לביתו בדלאוור. יחד איתו תנאם סגנית הנשיא הנבחרת קמאלה האריס, שתהיה האישה הראשונה שמכהנת כסגן נשיא באמריקה.
עוד באותו נושא
ביידן: "אהיה הנשיא של כולם – גם אלו שלא בחרו בי"אוריאל בארי

תגובות