בנט ושקד מנסים לגייס את פעילי הבית היהודי - סרוגים

בנט ושקד מנסים לגייס את פעילי הבית היהודי

רוצים את הבית: ח"כ נפתלי בנט וח"כ איילת שקד יזמו שיחת זום עם חברי מרכז הבית היהודי שיעסוק בהתפתחויות פוליטיות ובענייני קורונה. לכנס הוזמנו כ-100 חברי מרכז של הבית היהודי

בנט ושקד מנסים לגייס את פעילי הבית היהודי
  (צילומים: נעם פנטון פלאש 90)

הקרב על המגזר: יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט וח"כ איילת שקד, יזמו שיחת זום עם חברי מועצה וסגנים מטעם הבית היהודי, שצפויה להתקיים הערב (רביעי) בשעה 21:00 ותעסוק בענייני קורונה והתפתחויות פוליטיות.

לסרוגים נודע כי לשיחה שתתקים בזום הוזמנו כ- 100 חברי מועצה וסגנים המשוייכים להבית היהודי. כאמור השיחה נעשתה ביזמת שקד ובנט ומתחת לאפו של הרב רפי פרץ. על פי ההערכות השיחה נועדה לגייס קולות מאנשי השטח של הבית היהודי וכך בעצם ימינה מחזקת את השליטה שלה על הציונות הדתית.

עוד באותו נושא

יעל שבח בשיתוף פעולה מעניין עם הרב רפי פרץ

במפלגת ימינה יודעים כי למרות העלייה בסקרים הבייס המרכזי הוא אנשי השטח של הציונות הדתית. בנט ושקד מעוניינים לייצר לעצמם נכנסים במגזר, שיתנו להם עדיפות על השר פרץ. עניין נוסף הוא להבטיח את המנדטים הללו ולהתפנות להתעסק בשמירה על המנדטים שנוספו ממפלגות הליכוד וכחול לבן שברגע האמת ימצאו תחת מאבק ונסיון "שתייה" ממפלגות אחרות.

גם בבית היהודי לא שוקטים על שמרים, כפי שפורסם בסרוגים השר לירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, נפגש אתמול (שני) עם יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח, בכדי לדון על שיתופי פעולה בפרוייקטים שונים.

במציאות שבה האוזר והנדל מדברים על שיתוף פעולה עם בנט, סמוטריץ' מעוניין להישאר אבל במקום גבוה ועם מספר לא מבוטל של חברים בעשירייה הראשונה, בבית היהודי יודעים שבכדי להשתלב בצמרת שנהיית צפופה הם יצטרכו לבוא עם קלפים חזקים למשחק.

כיום על פי הסקרים מפלגת הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה, אך גורמים במפלגה טוענים כי ביום פקודה יש כ3-4 מנדטים, של אנשים שחשיבות המפלגה המיתולוגית של המגזר הדתי לאומי נמצאת עוד בליבם.

גורמים במפלגת הבית היהודי אומרו על כך כי "מוקדם להתעסק בחיבורים פוליטיים". הרב רפי כתב בחשבון בטוויטר שלו לאחר הפגישה עם שבח: ‏"יעל, אישה אמיצה, מלאה בערכים, אשת ארץ ישראל השלמה, איבדה את בעלה הרב רזיאל שבח זצ״ל בפיגוע ליד חוות גלעד. נפגשנו היום כדי לבחון שיתופי פעולה בפרוייקטים ייחודיים לטובת ירושלים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
תולדות חייו של...
חתרנית שהורסת את הציונות הדתית | 04-11-2020 20:40
תולדות חייו של בנט. -בא לבית היהודי -נטש את הבית היהודי עם חובות -לא עבר את אחוז החסימה -חזר לבית היהודי וביקש משקד לעמוד בראש. -פרק את הבית היהודי העיף את מוטי יוגב ובן דהן שכנע את סילמן לבגוד ברפי על מנת להפעיל לחץ על הרב רפי שיחק ברב דרוקמן להטיל ווטו על עוצמה יהודית. -כרגע מנהל מאבק נגד הממשלה יחד עם לפיד וליברמן וטוען שהוא כבר לא מגזרי. יש למישהו מושג מה הקשר של בנט ושקד לציונות הדתית(למפדל של פעם)?!
2
בנט ושקד מתחילים...
הציונות הדתית - מפלגה אחת | 04-11-2020 23:43
בנט ושקד מתחילים להבין את הטעות הגדולה שעשו כשעזבו את הציונות הדתית. גם הם מבינים שבלי הציונות הדתית אין להם שום סיכוי! אבל יש בעיה אחת. הם עושים לציונות הדתית מה שהם אמרו על ביבי ולא בפעם הראשונה. בנט ושקד משתמשים וזורקים. בפעם הראשונה בבחירות הראשונות, כשעזבו את הבית היהודי כי החליטו שהמגזר לא מתאים להם. בפעם השנייה בהקמת הממשלה, כשהפקירו את החינוך הדתי לאומי וזלזלו בתיק החינוך שלפי הגדרתם תיק ללא משחק פוליטי, למרות שידעו שמוסדות החינוך ורשתות החינוך בציונות הדתית היו במשבר כלכלי חריף שהעמיד את מוסדות החינוך הדתיים בסכנת הפיכתם לבתי ספר ותיכונים רגילים, ללא תוספת תורנית שהופכת אותם למה שהם כשהפקירו באותה עת את השירות הלאומי שהיה גם כן בסכנה, רק בשביל שבנט יהיה מתישהו, בעתיד ראשי ממשלה. הם עשו את זה למרות שהמצביעים שהצביעו להם בבחירות האחרונות הם אך ורק מהציונות הדתית, שסמכו עליהם שיעזרו להם בעניין החינוך! ועכשיו, הם מנסים לנצל את המגזר פעם נוספת. הציונות הדתית חייבת להחליט אם היא נותנת את קולה לליכוד ב' או שהיא מתארגנת כמו שצריך בהקמת מפלגה ציונית דתית , דתית לאומית *אחת* בשיתוף כל הקולות כאשר כל הרוצה להתמודד יבוא ויעשה זאת! בלי פסולות אישיות, כל אחד שהולך בדרך דתית לאומית מוזמן להתמודד לראשות ולרשימה! כולנו , כל הציונות הדתית, חייבים לקרוא לבצלאל סמוטריץ, אופיר סופר וכל מפלגת האיחוד הלאומי לבוא ולהתמודד ולהביא סוף סוף *ביחד* , למפלגה אחת למגזר אחד. הרב רפי והבית היהודי הצהירו שהם עובדים על פריימריז, וטוב שכך ועכשיו הגיע הזמן להראות תוצאות כי הגיע הזמן שכל הציונות הדתית ( ואם במיזוג עסקינן אז אנחנו חייבים שארבעת המפלגות -האיחוד הלאומי עוצמה יהודית, נעם והבית היהודי יתאחדו למפלגה אחת על מנת להגיע למצב שהציונות הדתית ) תצביע לבית אחד - למפלגה המאוחדת של הציונות הדתית.
3
כל מה שרפי...
אליהו | 04-11-2020 23:47
כל מה שרפי נוגע בו הוא הורס ומפגש עיין ערך הרבנות הצבאית הבית היהודי והוא ממשיך ללעוס את זה שיש טייס בסך הכל טייס מסוקי תובלה וגם משם הועף לאחר אסון הכבל של 669 עדיף לו לשבת בבית המדרש ולא לנסות להנהיג כי הוא פשוט לא
של נעליך,אתה...
אבריימי | 05-11-2020 7:54
של נעליך,אתה עוכר ישראל, מי שמך לדבר כך לרב אוהב ישראל עים הרבה זכויות,חוץ מגזענות לא רואה כאן משהו ענייני, הרב רפי אנחנו מחזקים אותך ואל תיתחבר לרשעים שלידך,בבקשה
4
בנט זה שוה...
עבודי | 05-11-2020 7:56
בנט זה שוה מוגבל,לא יכול לעלות יותר מימה שהוקצב לו,יש לכל אדם גבול לאן הוא יכול להגיע,אתה מוגבל מראש,
5
אני לעולם לא אבחר במפלגה שרפי פרץ חבר בה
נעם צייכנר | 05-11-2020 9:44
האיש שהכיפה על ראשו שווה יותר מהאיש שתחתיה. אנחנו חייבים לשמור על מנהיגים בעלי ערכים וניקיון כפיים.
6
ככה זה עם נוכלים. מגיע להם נוכל.
מיכל הבוחשת | 05-11-2020 9:50
רפי פרץ נוכל, מגיע למפדלניקים נוכל.
עדיין בביוב...
מולנר | 05-11-2020 11:36
עדיין בביוב של תל אביב? מה את בוחשת? פיגור זה לא? אבל יש סכיזופרניה במצב מיתקדם,ותפסיקי לבחוש, ככל שבוחשים בביוב הריח מיתעורר,תתחילי למצוא לך מיקצוע חדש,כי הבוחשת במיכל של הח...לא מתאים לנערה מוגבלת