הקורונה בעולם: סגר מלא הוכרז בבריטניה ואוסטריה - סרוגים

הקורונה בעולם: סגר מלא הוכרז בבריטניה ואוסטריה

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הודיע על סגר שני בכל המדינה החל מיום חמישי הקרוב, כשתושבי המדינה לא יורשו לצאת מביתם עד תחילת דצמבר. לדבריו, "אם לא נפעל עכשיו, נראה אלפי מתים בכל יום"

הקורונה בעולם: סגר מלא הוכרז בבריטניה ואוסטריה
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

חוזרים לסגר: על רקע העלייה הנרחבת בתחלואה ברחבי אירופה, מדינות רבות הודיעו על חזר לסגר כולל בימים הקרובים – בראשם בריטניה, כאשר ראש הממשלה בוריס ג'ונסון הודיע הערב (מוצ"ש) על הטלת סגר כולל בכל המדינה לארבעה שבועות.

לפי הודעתו של ג'ונסון, הגבלות הסגר ייחלו ביום חמישי הקרוב, ויימשכו לפחות עד ה-2 בדצמבר. תושבי הממלכה יידרשו להישאר בביתם ויורשו לצאת רק לצורך רכישת מזון, וטיפול רפואי. בתי ספר יפעלו בלמידה מרחוק, אך תלמידים יוכלו ללכת לבית הספר במידה ואינם יכולים להתחבר ללימודים בדרך אחרת, ועובדים שיוכלו לעבוד מהבית יידרשו לעשות זאת. כמו כן התקהלויות של יותר מ-2 אנשים יאסרו לחלוטין.

"אני יודע שאי אפשר לחזור לסגר המוחלט שהיה באפריל, אי אפשר לבקש מאנשים להתגונן שוב באותה הדרך. אנחנו מודעים לנזק הקשה שנגרם לכלכלה ולציבור כתוצאה מדבר כזה" אמר ג'ונסון בדבריו. "אבל אם לא נפעל עכשיו, אנחנו יכולים לראות אלפי מתים בכל יום".

במקביל, קצנלר אוסטריה סבסטיאן קורץ הודיע גם כן על סגר שני ברחבי המדינה. החל מיום שלישי הקרוב יונהג עוצר לילי בכל רחבי המדינה, כשיאסר על התושבים לצאת מביתם משמונה בערב ועד שש בבוקר למחרת. מסעדות יוכלו לעבוד באיסוף עצמי או משלוחים בלבד, ואתרי תיירות ייסגרו לחלוטין. עוד נאמר כי כל עסק שיאלץ להיסגר יקבל פיצוי כספי של 80 אחוז מסך הרווח השנתי שלהם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אני רואה את...
יעקב | 01-11-2020 8:16
אני רואה את התחלואה המטורפת באנגליה ונקרע הלב שאף אחד לא טרח לתרגם את הספר של בנט לאנגלית. זה היה מונע את כל זה!!!
2
ועדיין מספר המתים...
ביביאפס# | 01-11-2020 8:42
ועדיין מספר המתים למיליון נפש בישראל גבוה בהרבה מהממוצע העולמי.
3
ביבי אשם ....
ביביסט | 02-11-2020 0:05
ביבי אשם .