פרץ: ״הרשימה הערבית המשותפת עוברת כל גבול" - סרוגים

פרץ: ״הרשימה הערבית המשותפת עוברת כל גבול"

לאחר שפורסם לראשונה בסרוגים כי המשטרה פתחה בבדיקה נגד חברי מפלגת בל"ד בחשד לעבירה על חוק הטרור, השר פרץ והח"כים אריאל קלנר ואופיר סופר, תקפו את המפלגה ואת בג"ץ המאפשרים את כהונתם בכנסת

פרץ: ״הרשימה הערבית המשותפת עוברת כל גבול"
  צילום: אולפן סרוגים

"מקווה שמפלגות השמאל והאופוזיציה יחשבו שוב לפני שמבקשים תמיכה של תומכי הטרור הללו.״ אמר השר רפי פרץ לאחר שפורסם לראשונה בסרוגים כי המשטרה פתחה בבדיקה נגד חביר מפלגת בל"ד בחשד לעבירה על חוק הטרור, זאת לאחר שקיימו אירועי הוקרה למחבלים משוחררים.

עוד הוסיף השר פרץ: ״הרשימה הערבית המשותפת עוברת כל גבול וכל היגיון. הם יושבים בכנסת ישראל ובה בעת פועלים נגד מדינת ישראל על ידי תמיכה בטרוריסטים.

עוד באותו נושא

המשטרה פתחה בבדיקה נגד חברי מפלגת בל"ד


22

גם ח"כ קלנר תקף את חברי מפלגת בל"ד והאשים את בג"ץ בכך שתומכי אויבי ישראל נמצאים בכנסת. "אין לי תלונות לזאב שהוא זאב", אמר קלנר, "התלונה היא למי שפותח לו את דלת הבית. מפלגת בל"ד נמצאת בכנסת ישראל בניגוד לחוק. חשוב לזכור זאת! רק בזכות בג"ץ מפלגתם של עזמי בשארה, חנין זועבי ובאסל גאטס, התומכת באופן קבוע באויבי המדינה ולא מסתירה את עמדותיה השוללות את קיום המדינה היהודית, נמצאת בכנסת.רפורמה במערכת המשפט נדרשת לא רק בשביל הדמוקרטיה אלא למען קיום המדינה ממש".

ח"כ אופיר סופר מימינה אמר על הפרסום כי: "נציגי בל״ד דואגים לתזכר אותנו שמדובר במפלגה שטובת אויבי ישראל לנגד עיניהם".

סופר תקף את מערכת אכיפת החוק ואמר כי יופתע אם יפעלו לשנות משהו בנידון :"לאחר שפעם אחר פעם ועדת הבחירות פוסלת את נציגי בל״ד מלהיבחר לכנסת ישראל וזאת לאחר שעברו עבירות דומות דואג בג"ץ להכשיר את השרץ בתירוצים שונים ומסוכנים. אופתע מאוד אם מערכת אכיפת החוק והפרקליטות ינהגו באופן שונה הפעם".

כזכור, לאחר שהוגשה תלונה נגד חברי מפלגת בל"ד על כך שקיימו אירועי הוקרה למחבלים ועברו על חוק הטרור, בתשובה שהוגשה על ידי הפרקליטות נכתב כי המשטרה מבצעת בדיקה בעניין ולאחר מכן תתן את המלצתה ליועמ"ש: "הריני לעדכנך, כי מאחר ותלונה בעניין נשוא פנייתך הוגשה למשטרת ישראל, ומאחר ומימלא "דרך המלך" היא קבלת עמדת המשטרה טרם ההחלטה בדבר פתיחה בחקירה מסוג הנדון, פנייתך תיבחן לגופה לאחר שממצאי המשטרה ועמדתה בעניין שעל הפרק יועברו ללשכתנו".

מתשובת הפרקליטות עולה כי למרות החסינות של ח"כ סמי אבו שחאדה, היועמ"ש אישר למשטרה לערוך בדיקה נגד חברי מפלגת בל"ד בחשד לעבירות על חוק הטרור, ולאחר שממצאי המשטרה ש"על הפרק" כלשון הפרקליטות יתקבלו – יחליט היועמ"ש האם לפתוח בחקירה נגד חברי בל"ד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
איש קטן. ...
רפי | 31-10-2020 22:15
איש קטן.
2
היה פסק דין...
חזקת החפות | 31-10-2020 22:16
היה פסק דין חלוט? אין אפילו כתב אשום.
3
עמבה חסרת עמוד...
רפי | 01-11-2020 15:58
עמבה חסרת עמוד שדרה , שקרן נוכל ... מילה שלי זה מילה .... חחחח
4
העם בישראל שונא...
זולי | 02-11-2020 10:26
העם בישראל שונא את בית המשפט העליון
5
במילה אחת גיס...
רובי | 02-11-2020 12:39
במילה אחת גיס בשתי מילים גיס חמישי
6
פרץ אחד העלובים...
רוני | 02-11-2020 20:01
פרץ אחד העלובים דתי חשוך..... ואני משלם לדפוק הזה פנסיה
7
פרץ.החכם.הצתרפטה.לממשלת נתניהו.שמשתמש.במפלגה.הז.תמורת.תקציבים.למגזר.הערבי.?העים.אתה.יושן.בכנסת.??לא.רואה.את.תפקודו.של.ראש.הממשלה.שהו.צריך.תמיכה.הו.פונה.גם.לחזבלה..הכול.מותר.אין.אפס זאות.הממשלה.שהצטרפתה..לא.טוב.לך.תטפטר.וחפס.מפלגה.נקיה.יותר.זאות.הברירה???? ...
ימינה | 03-11-2020 16:09
פרץ.החכם.הצתרפטה.לממשלת נתניהו.שמשתמש.במפלגה.הז.תמורת.תקציבים.למגזר.הערבי.?העים.אתה.יושן.בכנסת.??לא.רואה.את.תפקודו.של.ראש.הממשלה.שהו.צריך.תמיכה.הו.פונה.גם.לחזבלה..הכול.מותר.אין.אפס זאות.הממשלה.שהצטרפתה..לא.טוב.לך.תטפטר.וחפס.מפלגה.נקיה.יותר.זאות.הברירה????
8
פרץ.אתה.נמצא.בממשלה.שגנבה.את.הזכיות.נצולי.שואה.מתוניסיה.בניגוד.לחוק.נכי.רדיפות.הנאצים.התשייד.1954.תשובות.של.ביבי.נתניהו.שהיה.שר.אוצר.אמר.שהכסף שקיבלה.ישראל.בהסכם.השילומים.עים.הגרמנים.ביום.10.9 1952.זה.עבור.המדינה.בלבד.ולא.עבור.נצולי.שואה.אותו.תשובה.גם.בשנת.2020 יש.לי.תשובות.בכתב.כול.הטיפול.מי.ועדת התביעות.הו.רק.עבור נצולי.שואה.מארופה.בלבד.כולל.ילדי.שואה.נצולי.שואה.מי.לוב.ומי.תוניסיה.מחקו.אותם.אבל.ביום.השואה.הבין.לאומי.מופיע.ראש.הממשלה עים.אותם.השקרים.נתנו..ועזרנו.לכול.נצולי.שואה..עד.היום.ממשלה.זו.לא.תקנה.את.דוח.החמור.על.טיפול.המדינה.בניצולים.עיפ.דוח.מבקר.המדינה.לשנת.2017..אתה.כרב.צבאי.בעבר.שתקתה.אז.וגם.היום.למה???????? ...
ניצול שואה.מעורב | 03-11-2020 16:21
פרץ.אתה.נמצא.בממשלה.שגנבה.את.הזכיות.נצולי.שואה.מתוניסיה.בניגוד.לחוק.נכי.רדיפות.הנאצים.התשייד.1954.תשובות.של.ביבי.נתניהו.שהיה.שר.אוצר.אמר.שהכסף שקיבלה.ישראל.בהסכם.השילומים.עים.הגרמנים.ביום.10.9 1952.זה.עבור.המדינה.בלבד.ולא.עבור.נצולי.שואה.אותו.תשובה.גם.בשנת.2020 יש.לי.תשובות.בכתב.כול.הטיפול.מי.ועדת התביעות.הו.רק.עבור נצולי.שואה.מארופה.בלבד.כולל.ילדי.שואה.נצולי.שואה.מי.לוב.ומי.תוניסיה.מחקו.אותם.אבל.ביום.השואה.הבין.לאומי.מופיע.ראש.הממשלה עים.אותם.השקרים.נתנו..ועזרנו.לכול.נצולי.שואה..עד.היום.ממשלה.זו.לא.תקנה.את.דוח.החמור.על.טיפול.המדינה.בניצולים.עיפ.דוח.מבקר.המדינה.לשנת.2017..אתה.כרב.צבאי.בעבר.שתקתה.אז.וגם.היום.למה????????