חדשות בריאות

המירוץ לחיסון | שלב הניסוי בבני אדם יוצא לדרך

החיסון הישראלי שפיתח המכון הביולוגי יוצא לדרך. שלב הניסויים בבני אדם יחל כבר ביום ראשון בבוקר בבית החולים 'הדסה עין כרם 'עם משתתף בן 34, דוקטורנט מאיזור הדרום. צפו ברגע ההודעה

((צילום: יוסי זמיר/פלאש90))

ביום ראשון הקרוב, יחל בבית החולים 'הדסה עין כרם' שלב הניסויים הקליניים בחיסון לקורונה, פרי פיתוח המכון למחקר ביולוגי בישראל.

את מנת החיסון הראשונה יקבל ב'הדסה עין כרם' משתתף ראשון בניסוי – דוקטורנט בשנות השלושים לחייו מדרום הארץ, שהתנדב לקחת חלק בצעד שנחשב למשמעותי ביותר במאבק העולמי לטיפול במשבר הקורונה ולפריצת דרך של ממש במציאת החיסון לוירוס.

חיסון
חיסון| צילום: (צילום: הדסה)

ביחידת המחקרים הקליניים בהדסה נשלמו ההכנות האחרונות למתן החיסון. המשתתף הראשון קיבל אמש הודעה ממנהל היחידה למחקרים קליניים בהדסה, פרופ׳ יוסי קרקו, ומתאמת המחקר חנה דרורי, כי נמצא מתאים להשתתף בניסוי וסוכמו עימו הפרטים האחרונים.

מנות החיסון התקבלו על ידי רוקח היחידה בהדסה והוכנסו למקררי הקפאה עמוקה עד ליום ראשון בבוקר, עת יוצאו להכנה לקראת ההזרקה הראשונה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

3 תגובות
3
שלום
30.10.20

איזה יבש חחח,????????????

הצטרפו אלינו