הבית הלבן הודיע: נמכור 50 מטוסי F-35 לאמירויות - סרוגים

הבית הלבן הודיע: נמכור 50 מטוסי F-35 לאמירויות

ממשל טראמפ הודיע לקונגרס על קידום המכירה של 50 מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות, שבוע אחרי ההודעה שישראל אינה מתנגדת לעסקה. נתניהו אמר כי "קיבלנו יותר ביטחון מההתחייבות האמריקנית לשמירה על יתרון ישראל"

author-image
הבית הלבן הודיע: נמכור 50 מטוסי F-35 לאמירויות
  (צילום: אבי אוחיון\לע"מ)

הבית הלבן הודיע הערב (חמישי) לקונגרס כי ממשל טראמפ החליט להתקדם במכירה של 50 מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות – כך דווח ברשת רויטרס, מפי גורמים המעורים בנושא.

ההודעה מגיעה שבוע לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ אישרו כי ישראל אינה מתנגדת למכירת נשק לאמירויות. עם זאת, בהצהרה הישראלית לא התייחסו במפורש למטוסי F-35, והם כונו "מערכות נשק מסויימות".

עוד באותו נושא

"אם גנץ בטוח שהיה מו"מ על ה-F35 – שיציג הוכחות"


25

הערב נתניהו אמר בתגובה להצהרת הבית הלבן כי "אנחנו אחרי חודש של דיון רצוף ואינטנסיבי בין משרד הביטחון והפנטגון, וקיבלנו שם יותר ביטחון מההתחייבות האמריקנית לשמור על היתרון הצבאי והאיכותי של ישראל. נפגשתי היום עם שר ההגנה מארק אספר, הודיתי לו על ההתחייבות הזו, זה הישג יוצא מהכלל".

"אנחנו יודעים שכולנו עומדים מול איום משותף, ואנחנו מבינים את זה היטב. עם זאת, חשוב מאד שישראל קיבלה התחייבות אמריקנית ברורה לשמירה על היתרון הצבאי באזור ובכלל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גנץ החצוף מידר...
גנץ תככן | 29-10-2020 19:28
גנץ החצוף מידר את ביבי ופתח במשא ומתן עם ארצות הברית על פיצוי. מאיפה הוא ידע על העסקה שדבר קיומה נודע לביבי רק השבוע. מדוע גנץ נסע לארצות הברית עבר לפני יותר משבועיים? מה עוד הוא מסתיר מביבי?
2
ביבי שקרן
אטאיסט | 29-10-2020 22:48
לא מפתיע אבל נתניהו שיקר שוב. הוא פשוט מכור לשקר. משקר גם כש אין צורך בכך. הסכם עם מדינה ערבית זה דבר טוב וחשוב ,אז למה לשקר על עיסקת המטוסים. קשה להיגמל מהרגלים רעים.
3
תראו מופתעים ...
רון | 29-10-2020 22:49
תראו מופתעים