הופתענו: שיתוף הפעולה החדש של עידן רייכל - סרוגים

הופתענו: שיתוף הפעולה החדש של עידן רייכל

לאחר עשרות שיתופי פעולה מוצלחים עם מיטב אמני ישראל, הזמר והיוצר עידן רייכל צפוי להשיק בקרוב שיר חדש ומפתיע עם אייל גולן שיקרא "מכל הכוכבים בלילה"

author-image
הופתענו: שיתוף הפעולה החדש של עידן רייכל
  צילום: יחצ

לאחר שיצר עשרות שיתופי פעולה מסקרנים ומגוונים עם מיטב האמנים בישראל, ביניהם: ישי ריבו, אמיר דדון, ברי סחרוף, נסרין ועוד רבים ומובחרים. היוצר והזמר עידן רייכל ישיק בקרוב שיתוף פעולה מיוחד עם אייל גולן.

השניים הקליטו לאחרונה שיר משותף, בשם "מכל הכוכבים בלילה" שצפוי לצאת ממש בקרוב. כך חשף ערן סויסה, כתב התרבות של "ישראל היום".

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של רייכל וגולן. את השיר כתב רייכל יחד עם אבי אוחיון.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
יופי עידן. כשתשיר את...
שלומי | 04-11-2020 10:56
יופי עידן. כשתשיר את השיר עם גולן, תחשוב על מה שהוא עשה לילדות.תחשוב גם על השיר שכתבת לבת שלך. צבוע ומזויף שכמוך. אכזבה ענקית. אתה שהיית מיוחד עבורנו מעתה אתה אויר. זורקים את כל הדיסקים שלך לפח.
למה אתה...
ברקוביץ מוני | 04-11-2020 20:15
למה אתה מדבר בשינאה ובהסתה זה ממש לא נכון אפילו לא הוגש כתב אישום נגדו הדברים נעשו בהדדיות משני הצדדים אין פה עבירה הבנות הגיעו מרצונם .זה דבר שרוב הזמרים מחוזרים ומעריצות רודפות אחריהם ומסבכות אותם לא הייתה פה עבירה.ארכדי דוכין אמר אל תתייפיפו כולם עושים את זה ונתן דוגמאות אבל לכם זה קל לכתוב על המקלדת ולהרוס לו וילדים שלו את החיים תהיו אנשים טובים