קפריסין איימה - ערן זהבי הורד מהמטוס - סרוגים

קפריסין איימה – ערן זהבי הורד מהמטוס

למרות שהחלים מקורונה, בקפריסין הודיעו לקבוצתו של ערן זהבי כי אם הוא ינחת במדינתם הם לא יאפשרו לשאר שחקני הקבוצה לחזור להולנד אחרי המשחק. לקבוצה לא נותרה ברירה והוא הורד מהטיסה

author-image
קפריסין איימה - ערן זהבי הורד מהמטוס
  (צילום: רועי אלימה/ פלאש90)

החלוץ הישראלי, ערן זהבי, המשחק במדי פ.ס.וו ההולנדית, הורד אמש (רביעי) מהטיסה של הקבוצה מהולנד לקפריסין, לקראת המשחק שצפוי להתקיים הערב מול אומוניה ניקוסיה.

זהבי הורד מהטיסה בעקבות פנייה של ממשלת קפריסין לאופ"א, במסגרתה הבהירו הקפריסאים כי אם זהבי ינחת על אדמת קפריסין, שאר חברי הקבוצה לא יורשו לחזור להולנד מיד אחרי המשחק, אלא ייאלצו לשהות בבידוד של 14 יום במדינה.

הקפריסאים נקטו בקו קשוח למרות שזהבי כבר החלים מקורונה ואף השתתף במשחק אחד של קבוצתו בהולנד. כזכור, זהבי נדבק בקורונה אחרי משחקי הנבחרת בקמפיין האחרון.

עם זאת, בקפריסין לא הסתירו את חששם מהגעתו למדינה, והודיעו רשמית כי במידה וזהבי וג'ורדן טזה ינחתו במדינה, כל הקבוצה תוכנס לבידוד של שבועיים ולא תוכל לחזור להולנד.

מאמן איינדהובן, רוג'ר שמידט, הסביר אתמול במסיבת עיתונאים: "אם היינו נותנים לזהבי לטוס, כולם היו צריכים להישאר בקפריסין בסגר של מספר ימים. זו לא הייתה אפשרות עבורנו, אז השחקנים נשארו בבית".

עוד באותו נושא

"תחזור לחור שלך": עימות בין ערן זהבי לרני רהב

בהודעה הרשמית מטעם פ.ס.וו נמסר: "קפריסין משתמשת בפרוטוקולים שונים מאלה שנהוגים בהולנד ובאופ"א. פ.ס.וו איינדהובן ואופ"א קיבלו רק בשלישי את ההודעה בנושא. שני הצדדים עובדים עכשיו על מנת לשכנע את הקפריסאים שהשחקנים הושארו מאחור שלא בצדק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו