ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (רביעי) בתרגיל המטכ"לי רב-מערכי ורב-מימדי "חץ קטלני" של צה"ל בצפון, יחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, ראש אמ"ן אלוף תמיר היימן ובכירי צה"ל.
עוד באותו נושא
הרמטכ"ל הפר את הנחיות הסגר ואירח את הורי אישתוחדשות סרוגים

בתום הסקירות על התרגיל אמר נתניהו: "גם בתקופת הקורונה האויבים שלנו לא קופאים על השמרים, וגם אנחנו לא. אני מתרשם מהתרגיל הזה בשיפור עצום ביכולות ההתקפיות של צה"ל".
ראש הממשלה נתניהו הוסיף ואמר כי "כדאי שחיזבאללה ומדינת לבנון ייקחו את זה בחשבון. מי שיתקוף אותנו יפגוש עוצמת אש ואגרוף פלדה שישמיד כל אויב".
תגובות
מצחיק לאללה...לכן הוא מפחד לתקוף בעזה ובלבנון ארץ אוכלת יושביה אך איננה משמינה