"למה עוד 5 ימים? למה לא עכשיו? זה חיי אדם" - סרוגים

"למה עוד 5 ימים? למה לא עכשיו? זה חיי אדם"

יו"ר מפלגת 'ימינה', חבר הכנסת נפתלי בנט, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט בו הוא מותח בקורת על התנהלות הממשלה מול בעלי העסקים העצמאיים: "אף פעם לא הוצאתם חשבונית"

author-image
"למה עוד 5 ימים? למה לא עכשיו? זה חיי אדם"
  (צילום: פלאש90)

יו"ר מפלגת 'ימינה', חבר הכנסת נפתלי בנט, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט בו הוא מותח בקורת על התנהלות הממשלה מול בעלי העסקים העצמאיים.

הפוסט המלא של נפתלי בנט

הייתי רוצה להחליף תפקידים בין שרי קבינט הקורונה לבין בעלי עסקים למשך חודש אחד. כמה אטימות וניתוק יכול להיות להם כלפי העצמאים, למען השם.

מכיוון שהם לא אנשים רעים, רק כך אני יכול להסביר לעצמי את ההחלטות שלהם: אף אחד מהם לא הוציא חשבונית מימיו, לא שכר עובד, ולא נאלץ לפטר עובד. המשכורת שלהם מובטחת בכל חודש יהיה אשר יהיה. הם פשוט לא מבינים.

פנתה אליי היום בעלת חנות כלי מטבח והתחננה על חייה (אין לי ביטוי אחר): תנו לי לפעול תחת התו הסגול! נגמר לי האשראי, נגמר לי החמצן, אני לא יכולה עוד. לא ידעתי להסביר לה למה היא צריכה לסגור את החנות ולא יכולה לפעול תחת תו סגול של 5 אנשים בחנות בו-זמנית במקרה שלה.

עוד באותו נושא

בנט לנתניהו: "סגר הוא לא הצלחה – אלא כישלון נוראי"


24

אין לה. אין לה חמצן. הפיצויים שהיא קיבלה זניחים ביחס להפסדים. ובעיקר, אין בכך שום הגיון אפידמיולוגי. התועלת אפסית, והנזק הכלכלי עצום. ויש עוד כל-כך הרבה חנויות כמוה.

אז עכשיו הנושא "עולה לדיון ביום ראשון בקבינט". יום ראשון זה עוד 5 ימים. עוד 3 ימי פעילות. למה לא הלילה? עכשיו. זה חיי אדם, ממש כך.

עוד באותו נושא

מיקי זוהר: הצבעה לנפתלי בנט תמנע ממשלת ימין


49

הציבור הישראלי הוכיח לאורך שנותיו מוכנות להקריב קורבנות. אבל זה היה תלוי שני דברים: שהציבור מאמין במניעי מקבלי ההחלטות – שהם פועלים לטובת המדינה. שהציבור סומך על היכולת של מקבלי ההחלטות – שהם פועלים בהיגיון ובמקצועיות בסך הכל. שני הדברים הללו נשחקו בגלל שלל החלטות בלתי הגיוניות שלכם. **אני מפציר בשרי הממשלה, צאו לשטח! פגשו בעלי עסקים בעצמכם. תקשיבו להם באמת. ואז – קבלו החלטות שפויות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
בנט מנצח את...
דמגוג מס1 | 27-10-2020 22:32
בנט מנצח את המגפה. סותר את עצמו ללא הרף. אבל הוא כתב ספר. הוא היה נגד איכון סלולרי ואחר כך בעד. היה בעד סגר בפסח כאשר היה שר הבטחון, אחר כך התראיין אצל אופירה וברקו ואמר שאין לממשלה אומץ להטיל סגר הכרחי בחגי תשרי. משהחליטה הממשלה להטיל סגר בחגי תשרי, איילת שקד אמרה שזאת תעודת עניות לממשלה. משהוטל הסגר בפועל הם התהפכו שוב ותמכו בו. נדמה כי נפתלי בנט קם כל בוקר ובודק את הלך הרוח בציבור ואז מצייץ בדיעבד. הוא מתפאר בכך שלחץ לפתוח את השוק לאחר הסגר הראשון למרות שלא מן הנמנע שזאת היתה טעות. באיזשהו שלב הוא פצח ב״מסע פרנסה״ בו כל מיני בעלי עסקים מספרים, איזו הפתעה, שקשה להם. כשהוטל סגר על העסקים, הוא פצח במין מסע הספדים בו סיפר על ״חללי הקורונה״, טרמינולוגיה שביקשה לקשור את הנפטרים מהקורונה למחדל מלחמת יום הכיפורים. קשה להזכר בהישגים פוליטיים משמעותיים של נפתלי בנט שדילג בין מפלגות, ריסק את כוחה הפוליטי של הציונות הדתית כשעזב במפתיע עם איילת שקד את ״הבית היהודי״ ולא עבר את אחוז החסימה. למה עזב את ״הבית היהודי״? יש אומרים שקיבל מידע פנימי על כך שנתניהו יעמוד למשפט ובנט כמו בנט התקשה להתאפק. יאמר לזכותו שהוא חדור מטרה להיות ראש ממשלה, אבל הלהט המגלומני ולעיתים ילדותי שלו, מונע ממנו לראות את המחירים שהוא משלם בדרך. לכן בעבר זכה לסקרים מחמיאים והתנפץ בקלפי. בנט ושקד נתנו לכולנו להאמין שנתניהו השליך אותם לאופוזיציה אבל אם בוחנים את ההתנהלות שלהם נראה שהערימו עליו קשיים במו״מ הקואליציוני ודרשו דרישות שלא הלמו את כוחם כדי להיות באופוזיציה. קשה לזכור אופוזיציה כל כך משמיצה שלא מצליחה להתעלות על גחמות גם בימי הקורונה הקשים. ״אנחנו עם הולך ומת״ זעק בנט מעל בימת הכנסת בדרמטיות של תלמיד בבית ספר למשחק בסמסטר הראשון. לא לפני שצווח בחוסר קור רוח מדאיג ״אתם השתגעתם? מה עוד אני צריך לעשות?״ אז זהו, שהוא לא צריך לעשות כי אין לו שום תפקיד רשמי במלחמה נגד הקורונה. וגם ההצעות שהציע כשר בטחון כמו המלוניות, כבר לא יעילות אפילו לדבריו. אבל הוא עושה. הוא עושה קמפיין בחירות במסווה של דאגה. אפילו הקים את קבינט הקורונה האזרחי מבלי לחשוב שהוא עלול לסכן אנשים במקרה שההוראות סותרות את הוראות הממשלה. השבוע פרסם סרטון שצולם ״במקרה״. נפתלי על ספסל בפארק (קילומטר מהבית?) עם עניבה מתנופפת שלא נשכח את האקזיט בהיי טק, אוכל ארוחת פועלים. פסטרמה עליה הוא מורח בעממיות טחינה ממכסה הקופסא. פונה אל כל השכבות הסוציואקונומיות. או אז מופיע מתן כהנא ומתיישב בקצה הספסל. בנט שצריך לחזר אחרי הציונות הדתית מזהיר אותו שהוא חלבי ומבקש להפריד. בעוד הכיפות הסרוגות מריירות על הרגע היהודי (להזכירכם, בנט אחראי על מיזם המופת של הרחבה הרפורמית בכותל) מתן באבירות של טייס מציע לו כפית ובנט שהוא לא פראייר כמובן מגחך ואומר ״כפיות זה לחלשים״. לא ברור את מי ישכנע הסלוגן התמוה הזה אבל במערכת הבחירות האינסופית שהוא מנהל מתחילת הקורונה קרו דברים מוזרים יותר.
כתבתי לרופא המנתח שינתח את הארס מבנט
בנט + ארס ורעל | 27-10-2020 23:54
אבל הניתוח לא הצליח. אם בנט ישך נחש פתן הפתן ימות מהר
2
מאוד פופוליסטי, אבל הממשלה צודקת
יעל | 28-10-2020 7:11
כשפתחו, אנשים שכחו,זייפו את הכללים והרבה אנשים מתו... רוב בעלי העסקים עשירים, לא נורא אם יחכו אנחנו במרוץ נגד הזמן לחיסון
היא באמת...
טל | 29-10-2020 20:40
היא באמת בלי שכל. אבל למה אתה חושב שמי שעובדת בחברה ממשלתית. לא איכפת לו ממצוקת העצמאים? גם האנשים שהם עובדי המדינה. מזדהים, כואבים ולא מסוגלים להבין את העוול הנורא שניגרם לאנשים האלה. שהם משלמי מיסים. עושים הכל. ואין להם קול. והגיע הזמן שיעזרו להם גם בפתיחת החנויות לאלתר. וגם למענקים שבכל מדינה מתוקנת נותנים. האנשים האלה מחזיקים את המשק הישראלי
יעל את...
רודף צדק | 29-10-2020 18:37
יעל את או מרשעת או מטומטת בטוח שכירה ממשלתית
3
נהנתניהו ממשיך לחסל...
נהנתניהו | 28-10-2020 7:25
נהנתניהו ממשיך לחסל את קופת החירום של המדינה. אין תוצרת ויש חלוקת כספים לסמא עיני הציבור. יכול להיות שר חוץ טוב, אבל שלום עם מדינות מוסלמיות רחוקות היה כבר מזמן ומבשיל להסכמים רשמייים גם בלעדיו. האנשים שפעלו לכך הוסתרו כאילו זה הישג אישי של נהנתניהו שמחסל את קופת החירום של המדינה בגלל כשלונות ניהול הקורונה אצלינו.
@רופא ...
מנחם | 03-11-2020 7:14
@רופא
אם הוא באמת...
איש צוות איכילוב | 03-11-2020 7:13
אם הוא באמת רופא באיכילוב צריך לשלול לו את רשיון הרופא מה שהוא כותב זה בניגוד מוחלט לשבועת הרופא אבל לפי שגיעות הכתיב אני מבין שוודאי שאינו רופא אולי הזבלן של איכילוב אדם מסוכן שיכל לחבל באמצעי הבראה של חולים
נתניהו...
רופא מרדים | 28-10-2020 8:03
נתניהו באחריות של ראש ממשלה מוערך מה שמוציא אתכם מדעתכם,לא מסוגלים להשלים עים העובדה שהעבודה התפוררה לחלוטין, כחול לבן בדרך למיגרש גרוטאות,אין עתיד הדיקטטור ינחל מפלה מיתחת למינימום,נישארתה עים מרץ והמטונפת,אז מאחל לך קורונה, ותמשיך ליסבול יותר ואל תבוא לאיכילוב לא נטפל בך,מזוהם,
4
תירגע בנט אתה...
מורדי | 28-10-2020 7:32
תירגע בנט אתה עדיין תחת השפעת הרדמה,אתה עדיין לא ראש ממשלה,אז תירגע, את ההצגות שלך אנחנו מכירים אז שב בשקט כי אף אחד לא ביקש את חוות דעתך, בצרפת 30,000 מאומתים ביום אחד, באירופה סוגרים סגר על סגר,בארצות הברית כבר לא סופרים,וכאן ברוך השם יש ראש ממשלה סופר אחראי שהוריד את ההדבקה למינימום מעל למצופה, וממשיך לעבוד ביתר שאת,יש שם בצוות אנשים מאוד מוכשרים שמיעצים,אז תשב בשקט,ותלך לבית אבות להחלמה,תן להכי טובים לעבוד,
5
כמה רעל מורעל...
יוסיפון | 29-10-2020 19:46
כמה רעל מורעל שלפיד תקע לו..הזבלה של בנט נראה לי שהוא הומו..כל רגע מיתהפך..פעם רוצה בפה פעם רוצה בתחת..
תמחקו אתו...
איש ימיני. | 02-11-2020 20:41
תמחקו אתו דרך סיפון בוטה ומגעיל .מעורר שאט נפש.
6
בנט היקר, אנחנו...
פלוני | 03-11-2020 8:27
בנט היקר, אנחנו משלמים ביוקר על היהירות שלך ועל הלחץ לצאת מהר מהכ מהסגר, את אומר מה שאנחנו כעצמאי לכעורה צמאים לשמוע, אך בלי כל אחריות, את האחריות אתה משאיר לרוהמ, איזה יופי, הרכיבה שלך על המגיפה, על דמנו כל הדרך לקלפי מזעזת ,זיהיתה כמו פולטיקאי מיומן הזדמנות, במקום ממלכתיות, אתה משמש כמו אותו ילד קטן שמורד ומסביר לנו שאפשר בלי.. כבר פילגתה פעם מפלגה , כבר ריסקתה פעם את הימין, עכשיו אתה מבקש לרסק את כולנו.. בשביל אופורטוניסט אחד שהוא אתה