גנץ: "בלבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא האויב" - סרוגים

גנץ: "בלבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא האויב"

שר הביטחון ביקר בתרגיל צבאי בגבול הצפון והתייחס למתיחות מול חיזבאללה, כשהבהיר כי "אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא האויב שלהם ולא ישראל. אם חיזבאללה יפעלו נגדנו - לבנון תשלם את המחיר"

גנץ: "בלבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא האויב"
  (צילום: אריאל חרמוני\משרד הביטחון)

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי) בתרגיל צבאי הנערך בגבול הצפון, והתייחס בדבריו לאיומים הנשקפים מלבנון וחיזבאללה כלפי ישראל. בדבריו הבהיר כי צה"ל ערוך לכל אפשרות של מתקפה, וציין כי יש גם קריאות מלבנון לשלום.

"אזרחי לבנון צריכים לדעת שחיזבאללה הוא האויב שלהם ולא ישראל" אמר גנץ. "אם חיזבאללה יפעל נגד ישראל – לבנון תשלם את המחיר. אני מקווה שלא נגיע לכך, כי נשמעים גם קולות חיוביים מלבנון שמדברים על שלום ויחסים עם ישראל".

(צילום: אריאל חרמוני\משרד הביטחון)

עוד ביקר הבוקר ביישוב בועיינה נוג'ידאת, המוכרז כיישוב אדום, ביחד עם מפקד מחוז צפון בפיקוד העורף אל"מ גיא ברגר ונציגי היישוב והמשטרה. בביקורו גנץ עמד על הפעילות של מערכת הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף המסייעת להורדת התחלואה באמצעות פרויקט אנשי חיל. השר גם פגש באנשי המילואים של פיקוד העורף הפועלים יום-יום ביישוב, והודה להם על פעילותם בהסברה, בקטיעת שרשרת ההדבקה ובביצוע בדיקות.

שר הביטחון אמר לראש המועצה מוניר חמודה כי "מערכת הביטחון תעמיק את הפעולה ביישוב ותלווה אותו עד שיהפוך לירוק. שיתוף הפעולה בין פיקוד העורף לשלטון המקומי הוא הדרך להורדת התחלואה והיכולת להיכנס לשגרת קורונה ולכן משרד הביטחון יחזק אותו ביחד עם משרדי הפנים והבריאות. גנץ הוסיף כי יפעל לסייע לרשויות במעמד סוציו אקונומי נמוך שהפגיעה הכלכלית בהן גדולה יותר בקורונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קשקוש.חיזבאללה ולבנון היינו...
דודו | 28-10-2020 10:38
קשקוש.חיזבאללה ולבנון היינו אך. במערכה הבאה, לא לסגת מהשטח ולספח למדינת ישראל עד הליטאני.