מנדלבליט נגד אמסלם: "מפיץ דברי בלע ושקרים" - סרוגים

מנדלבליט נגד אמסלם: "מפיץ דברי בלע ושקרים"

היועמ"ש הגיב למתקפה של השר דודי אמסלם נגדו בכנסת, וטען כי הוא "נצל את בימת הכנסת לצורך הפצת דברי בלע ושקרים בוטים". בדבריו הבהיר כי "היועמ"ש לא מתערב בהחלטות של המשטרה בנושאים אשר נוגעים אליו אישית"

author-image
מנדלבליט נגד אמסלם: "מפיץ דברי בלע ושקרים"
  (צילום: אוליבר פיטוסי/פלאש 90)

לאחר שהשר דודי אמסלם תקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה בנאום שנשא במליאת הכנסת, אביחי מנדלבליט הגיב הערב (שני) לדבריו וטען כי מדובר בהאשמות שווא. "מצער שפעם נוספת השר אמסלם מנצל את בימת הכנסת לצורך הפצת דברי בלע ושקרים בוטים נגד היועץ המשפטי לממשלה" אמר בהודעתו.

בהמשך דבריו מנדלבליט עבר על הטענות של אמסלם נגדו והציג מדוע הן אינן נכונות. "כך אמר השר אמסלם: 'קראתי שיש גם לאישתו מאבטח … יכול להיות גם לילדיו ולאחיו' – יובהר בזאת, כי מדובר בשקר וכזב" הבהיר. "ליועץ המשפטי לממשלה – ולו בלבד – יש אבטחה לנוכח איומים שנשקפים לו, והכל בהתאם להחלטות הגורמים המוסמכים במשטרה".

גם טענתו של אמסלם לפיה "ביום שבת אתה גורם לאישה להיעצר" תוארה על ידי היועמ"ש כ"שקר וכזב". "כפי שכבר הובהר, מנדלבליט לא התלונן, לא מסר עדות כלשהי ולא היה מעורב בכל החלטה בנושא" ציין. "כך הדבר גם ביחס לאירוע נוסף שהתפרסם בימים האחרונים, בו אדם איים לפגוע במאבטח שלו, שגם בו היועמ"ש לא היה מעורב, לא התלונן ולא מסר עדות".

"ברור לכל, כי העיתוי של קמפיין הכזבים המתנהל בימים אלה נגד היועץ המשפטי לממשלה, הכולל מידע שקרי ומסולף שנועד להשמיצו על אירועים ישנים, איננו מקרי" הוסיף ותקף מנדלבליט. "בשנים האחרונות ספגו היועמ"ש ואף בני משפחתו הטרדות רבות, חלקן מאורגנות ושיטתיות. הטרדות אלה מועברות לטיפול גורמי האבטחה והמשטרה, אשר פועלת לפי שיקול דעתה המקצועי ועל-פי סמכויותיה".

בסיכום דבריו הבהיר כי "היועמ"ש לא מתערב בהחלטות של המשטרה בנושאים אשר נוגעים אליו אישית. כל ניסיון להציג את הדברים או אף לרמוז אחרת, תוך מיחזור סיפורים ישנים וניסיון חמור ומכוון לבלבל בין קורבן ההטרדות לבין מי שבחרו להטרידו, הינו שקר וכזב. כאמור גם ברור שהעיתוי לכך איננו מקרי.שקר שחוזרים עליו שוב ושוב, לא יהפוך לאמת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לאן הגענו. שר...
אנה אנו באים ? המדינה נשרפת ויש מי שפשוט ממשיכים לשפוך דלק... | 26-10-2020 22:09
לאן הגענו. שר בממשלה תוקף מעל בימת הכנסת את היועץ המשפטי לממשלה במיני שקרים הזויים . היועץ צריך להתגונן מפני פוליטיקאים שמתגוללים עליו רק משום שהעז למלא את תפקידו, כפי שאמור היה לעשות. הכל בשרות ראש ממשלה מושחת שמפרק את המדינה ומערכותיה. הכל כדי להחליש את התביעה הכללית בישראל. משקרים, מבזים, מקללים. המאפיה הסיציליאנית לא עושה זאת טוב יותר.
כאשר זה...
מוטי | 27-10-2020 7:13
כאשר זה יגיע אליך ויעצרו אותך על העלבת עובד ציבור אתה תשנה את דעתך,אישה שאמרה פרשת מישפטים בושה,חרדית מול ילדיה נעצרת בדרך לבית הכנסת ונילקחת בשבת בניידת של מישטרע לתחנה צילום ,ותביעת אצבע,הזויים גם המישטרע ,וגם השקרן מנדל כלב,לא יכול להמשיך בתפקידו חייב להיות מאחורי סורג ובריח מעצר מינהלי ללא הגבלה
המנ-דבליט גרוע מקורח והמרגלים בפיו הנבזי
צר ואוייב המנ-דלבליט | 26-10-2020 23:47
יש להמן-דבליט פרצוף של גוי רוסי אכזרי שביצעו פוגרומים ברוסיה
שופטי סדום. פרקליטות...
א | 26-10-2020 23:04
שופטי סדום. פרקליטות סדום. מגובים עי מגיב מסדום
2
monarch and his...
???????????????????????????????????????????? | 27-10-2020 4:44
monarch and his
3
הפרצוף המכוער הוא...
אמסלם ליצן החצר שחמק בעור שיניו מהכלא , מנצל את חסינותו להפצת שקרים ... לא יאמן באיזה זבל הקיף נתניהו את התחת שלו ... | 27-10-2020 7:23
הפרצוף המכוער הוא אמסלם , קול העורב הצורמני היוצא מפיו לעומת זאת ... הוא קול נתניהו ... ראש ממשלה שנלחם על חייו , שורף את המדינה כדי לא להגיע לכלא ... מזל שלא פתח מלחמה עם אירן כדי לדחות את הקץ ... או הכריז על בנית בית המקדש השלישי ...
חשבתי שירדתם...
דודו | 28-10-2020 15:06
חשבתי שירדתם הכי נמוך,אבל כל יום אני מופתע לאן אתם השמאלנים הבזויים יכולים לרדת,מעניין שגם הנאצים לא ירדו נמוך לאן שהיגעתם,אז יש לכם שיא גינס של התיעוב והטינופת, אתם ראויים לזה ביושר,מאחל לך שתישאר שם ולא תעלה כלל עד שתיתאדה פופ,