כ"ץ: "מוטרד מהתנהגות משרד הבריאות" - סרוגים

כ"ץ: "מוטרד מהתנהגות משרד הבריאות"

ראשי הרשויות הציגו היום (ראשון) לשר האוצר את מתווה מרכז השלטון המקומי: חזרה של ילדי כיתות א'–ב' במתכונת לימודים מלאה, תוך מתן גמישות ניהולית לרשויות המקומיות

author-image
כ"ץ: "מוטרד מהתנהגות משרד הבריאות"
  צילום: נעם רבקין פנטון/ פלאש 90

שר האוצר, ישראל כ"ץ נפגש בשעה זו עם יו"ר השלטון המקומי וראשי הרשויות על מתווה החזרה ללימודים בכיתות א'-ב'.

בשיחה הציגו ראשי הרשויות לשר האוצר את המתווה להחזרת כיתות א'-ב', ליום לימודים עד השעה 13:00 בימים א'- ה', ובחלוקה לקפסולות כפי שדורש משרד הבריאות, זאת בשונה מהמתווים המוצעים הכוללים חזרה מדורגת או חלקית בלבד של תלמידי הכיתות הנמוכות.

עוד באותו נושא

שר החינוך גלנט קבע: גני החינוך המיוחד חוזרים

שר האוצר, ישראל כ"ץ אמר כי הוא מוטרד ממתווה החזרה ללימודים של משרד הבריאות: "אני מוטרד מאוד מהתנהגות משרד הבריאות בכל בקשור להחזרת הלימודים בכיתות א-ב, ואחרי מה שאני שומע כאן אני מוטרד עוד יותר. יש לאפשר לתלמידי כיתות א-ב לחזור בהקדם ללימודים מלאים. הניסיון לשנות רטרואקטיבית את כללי ההתנהלות, תוך דרישה לתוספות של מיליארדים מעורר תמיהה ובלתי קביל לחלוטין".

צילום: חן ליפלוד / פלאש 90

 

השר כץ אמר בפני ראשי הרשויות כי הוא ידרוש בקבינט הקורונה לאפשר לרשויות לנהל את החזרה ללימודים כפי הצרכים של כל רשות."אדרוש בקבינט הקורונה לקבל החלטה שתסמיך אתכם לנהל את החזרה ללימודים". אמר כ"ץ. שר האוצר הדגיש כי יאבק ב עמדת משרד הבריאות בנוגע לפתיחת המסחר: "לצערי אני מדווח שמשרד הבריאות נסוג בו מהסיכומים ומסרב לאפשר את פתיחת חנויות הרחוב והעסקים הקטנים. בכוונתי להיאבק על כך בישיבה הקרובה".

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס התייחס למתווה ואמר: "המתווה שגובש הוא הנכון לעת הזאת ויכול להתחיל לפעול כבר מה- 1 לנובמבר. תפקידנו להציל דור שלם שהולך לאיבוד. הרשויות המקומיות ומנהלי בתי הספר יכולים לקיים לימודים לכלל הילדים בשעות הבוקר תוך שמירה על עקרונות ודרישות משרד הבריאות. כל מתווה אחר של חצאי שבוע וחצאי פתרונות יחטא למטרה – החזרת התלמידים ללימודים בבטחה על הצד הטוב ביותר."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אמיר
ש | 25-10-2020 19:01
שלום אמיר. אשמח ליצור קשר במייל. אם זה בסדר, נא השאר כתובת
2
ואני מוטרד מהתנהלות...
ישראל כץ .... אני ... אני... אני... ואני ... תדאג לעניני משרדך ... | 25-10-2020 19:29
ואני מוטרד מהתנהלות משרד האוצר ללא מנכל ... ללא חשב ... ללא ראש אגף תקציבים ... כולם בורחים מהספינה הטובעת ... ורק הקרבניט חושב שהוא מלך ...