חדשות

יורם לס מבהיר: "קורונה זו לא הונאה; זו מחלה קשה"

פרופסור יורם לס השיב למאזין שטען שיש הסבורים כי "הקורונה זאת הונאה", ואמר כי מדובר במחלה קשה שפוגעת במעט אנשים בצורה קשה. עם זאת הוסיף: "אין ספק שניפחו את זה באופן מדהים"

צילומסך, אולפן שישי, חדשות 12
צילומסך, אולפן שישי, חדשות 12 | צילום: צילומסך, אולפן שישי, חדשות 12

מאזין שעלה לתכניתו של פרופסור יורם לס ברדיו 103FM וטען כי בגרמניה יש הסבורים שהקורונה זאת הונאה. יורם לס דחה את דבריו ואמר כי מדובר במחלה קשה.

לדברי לס: "קורונה זאת לא הונאה. קורונה זו מחלה קשה שפוגעת, באמת פוגעת, במעט מאוד אנשים יחסית לגודל האוכלוסיה. יחסית לתמותה הכללית. במעט אנשים הפגיעה מאוד קשה.

לז הביע מחאה כלפי המילה "הונאה", ואמר: "אתה קורא לזה הונאה, זו לא הונאה. מבלי להסכים למילה הונאה, אני מסכים שניפחו את כל מה שקורה מסביב באופן מדהים. כל היום רק בודקים וסופרים. הוירוס קיים".

נתניהו קבינט הקורונה
נתניהו קבינט הקורונה| צילום: וידאו: איתי בית-און, לע"מ סאונד: ניר שרף, לע"מ

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

50
33
צביה רוטמן
23.10.20

אי לכך.לס כבר קבע בזמנו אז נקריב כמה זקנים.