אפי נוה: "לא סוחט ולא מאיים, אין לי קשר לנתניהו" - סרוגים

אפי נוה: "לא סוחט ולא מאיים, אין לי קשר לנתניהו"

לאחר פרסום הקלטות השיחה בינו ובין היועמ"ש מנדלבליט שפתחה תיבת פנדורה, אפי נוה אומר "הסיבה שבגינה אישרתי את פרסום השיחה היא שי ניצן ומעלליו", לגבי דברי מיקי זוהר: "אין לי קשר אליו"

אפי נוה: "לא סוחט ולא מאיים, אין לי קשר לנתניהו"
  אפי נוה (צילומסך, חדשות 12)

לאחר פרסום הקלטות השיחה בין היועמ"ש אביחי מנדלבליט לפרקליט המדינה לשעבר שי ניצן, יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, אומר בחדשות 12 כי "ההגנה שלי חייבה אותי לדעתי לחשוף את השיחה הזו. יש בה גם עניין ציבורי והיא גם מלמדת בדיוק מי זה פרקליט המדינה".

עוד באותו נושא

פרקליטי נתניהו:"חשש שלא יהיה ניתן לנהל משפט הוגן"


8

לגבי הטענות שהוא מעביר מסר מאיים אומר נוה: "אף אחד לא צריך לדאוג. הסיבה שבגינה אישרתי את פרסום השיחה היא שי ניצן ומעלליו, התנהלותו והתנהגותו. לא הייתה לי כוונה לאיים, לסחוט. כל הספינים האלה שעושים עכשיו משיגים רק מטרה הפוכה".

"אני לא נבהל מאף אחד, ולא נרתע מאף אחד, ואף פעם לא סירבתי להילחם במלחמה שכפו עליי". נוה מוסיף ואומר: "אני מציע לכל אלה שכותבים וטוענים שאפי נוה סוחט ואפי נוה מאיים, אני לא סוחט ולא מאיים, אני מנהל את ההגנה שלי".

לגבי העובדה שהוא ונתניהו תחת אותו משרד עורכי דין אמר נוה: "אין לי שום קשר לבנימין נתניהו. יש חומה סינית. ואני מנהל את העניינים שלי רק עבור עצמי. אף פעם לא שוחחתי איתו, אף פעם לא דיברתי איתו". הוא הגיב גם לאיומים מצידו של יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר שאמר כי יתפרסמו עוד חומרים: "זה רק ספין פוליטי, סיבוב פוליטי. אין לי שום קשר למיקי זוהר ואני לא אחראי על כל התבטאות שכל פוליטיקאי משחרר"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ועדת חקירה!
ועדת חקירה! | 22-10-2020 0:47
ועדת חקירה!
2
תפרסם גם את...
רוצים עוד | 22-10-2020 10:17
תפרסם גם את הסרטונים עם השופטות, המחמחות ועם שקד
3
אפי נווה איש מגעיל ודוחה
גועל של בן-אדם | 22-10-2020 10:21
אפי נווה איש מגעיל ודוחה שיכרון הכוח עלה לו למוח ועליו בדיוק נאמר אלוהים מרים ומשפיל גאים
4
אפי נווה, בצד...
ב.ל. | 23-10-2020 7:10
אפי נווה, בצד ההגנה שלך תחשוב גם על עם ישראל. אולי לעת הזו הגעת לפוזיציה הזו? לסייע לעם ישראל מול דיקטטורת בגצ ושחיתות הפרקליטות??