בשל בעיות קו מתח: קצר חשמלי שרף את הבית בחווה - סרוגים

בשל בעיות קו מתח: קצר חשמלי שרף את הבית בחווה

בשל אי חיבור חוות גלעד לחברת החשמל, בית משפחה נשרף כליל בשל עליות וירידות במתח החשמל, כך טוען ראש מועצת שומרון שאומר: "אני קורא לממשלה לחבר מיידית את חוות גלעד לחשמל כפי שהובטח"

בשל בעיות קו מתח: קצר חשמלי שרף את הבית בחווה
  קרדיט: רועי חדי

שלום דוד והודיה מן וארבעת ילדיהם איבדו את ביתם ברגע. השריפה התרחשה, לטענת ראש המועצה אזורית שומרון, בשל קצר חיצוני לביתם שנגרם בשל ההתעכבות בחיבור חוות גלעד לחשמל על אף ההבטחות.

"אתמול קילחתי את הבן הקטן שלי", מספר שלום דוד. "פתאום אני שומע את אשתי צועקת מהסלון. רצתי החוצה ראיתי את ארון החשמל עולה באש, מייד הוצאתי את הילדים מהבית, רצתי לנתק את החשמל מבחוץ ולהרחיק את בלוני הגז, כשהסתובבתי לחזור לכבות את האש לא נשאר מה להציל, הבית נשרף כליל, הפמוטות נמסו, האלבומים נחרכו לגמרי".

עוד באותו נושא

השר אלי כהן: "לחבר את הישובים הצעירים לחשמל"

 

באותו הרגע היו בתוך הבית שלום דוד ואשתו הודיה עם שני ילדיהם הצעירים, שקד בת ה 7 , אפיק בן השנה. הילדים הבוגרים יותר בני 10 ו 13 היו מחוץ לבית.

שלום דוד מספר על תגובת הילדים לאירוע: "הילדים שהיו בבית עדיין המומים. שקד בת ה 7 לא מפסיקה להגיד: "אבל איך אני אשן בלי הבובה שלי, בלי הכרית שלי, אני לא אוכל להרדם?".

השריפה התרחשה בשל קצר במערכת החשמל היישובית, שאיננה מחוברת עדיין לחשמל מוסדר, על אף ההבטחות שניתנו עי הממשלה כבר לפני שנתיים, והעלייה והירידה התכופות במתח החשמל יצרו את הקצר.

"לחבר מיידית את חוות גלעד לחשמל"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע לבית המשפחה: "זה דבר מזעזע, היינו רחוקים כחוט השערה מאסון כבד. לולא התושייה של דוד והודיה, היו עלולים להקטף כאן חיים. זה מצב שאי אפשר להמשיך בו. אני קורא לממשלה לחבר מיידית את חוות גלעד לחשמל כפי שהובטח מסיבות הומניטריות שלא נראה עוד מקרים קשים כאלו. כל עיכוב הוא מיותר ומסוכן".

שלום דוד מן היה עד לפני שנתיים וחצי היו"ר של חוות גלעד, היום הוא כורם ויינן ביקב חוות גלעד אשתו הודיה פשטה את הרגל במהלך תקופת הקורונה. היא הייתה בעלת חנות בדים בקרני שומרון אולם לא עמדה בעומס הסגרים ונאלצה לסגור את העסק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
להכשיר את השרץ?...
מדהים | 21-10-2020 20:29
להכשיר את השרץ? עלו על הקרקע בגניבה, בלי אישור, פלשו לאדמה לא להם ועכשיו מייבבים? על פרגולה בלי אישור של ליאת בן ארי כל צווחני הימין דורשים שתתפטר, אבל לתת פרס לעבריינים שפלשו לקרקע???
לארץ אבותנו...
בושה | 22-10-2020 22:06
לארץ אבותנו אתה קורה גזלה? תתביש
2
איך אפשר לתרום...
אילנה | 22-10-2020 2:41
איך אפשר לתרום למשפחה
3
**גיוס תרומות למען...
דג | 22-10-2020 5:30
**גיוס תרומות למען משפחת מן מחוות גלעד שביתם נשרף כליל ** חברים יקרים היום ב' חשוון בשעת הצהריים נשרף כליל בית משפחת מן בחוות גלעד. שלם דוד הודיה וארבעת ילדיהם נשארו בלי בית וכל תכולת הבית נשרפה. *לא עומדים מנגד* נרתמים *עכשיו* לגיוס ההמונים. (התרומה מוכרת למס) כל שקל שיתרם מיועד לתמיכה ולבניית הבית מחדש בחוות גלעד. לתרומה כנסו ללינק הבא:givechak.co.il/help_manne