פרקליטי נתניהו: "חשש שלא יהיה ניתן לנהל משפט הוגן"

פרקליטי נתניהו: "חשש שלא יהיה ניתן לנהל משפט הוגן"

בתגובה לעמדת הפרקליטות לפיה אין לחשוף חומרים נוספים מחקירות ראש הממשלה, פרקליטיו מזהירים: "בלי גילוי כלל החומר - קיים חשש אמיתי שלא יהיה ניתן לנהל משפט הוגן"

פרקליטי נתניהו:"חשש שלא יהיה ניתן לנהל משפט הוגן"
  גילי יערי/פלאש 90

פרקליטי ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיבים הערב (רביעי) לעמדת הפרקליטות שהוגשה היום לבית המשפט, לפיה אין לגלות חומרים נוספים במסגרת חשיפת חומרי חקירה בטענה כי כל חומרי החקירה בעניין הועבר לסנגורים.

"תשובת הפרקליטות תמוהה", מסרו הסניגורים. "איך ניתן לטעון ברצינות שהפרקליטות העבירה מזמן את כל המסמכים, כאשר רק היום הועברו לסנגורים, לראשונה, עשרות מסמכים שהיו חסרים?".

עוד באותו נושא

הפרקליטות: ניסיון לייצר אווירת פגם בחקירות נתניהו


4

לדבריהם, "המידע שסנגורי ראש הממשלה ביקשו, ובפרקליטות ממשיכים להסתיר – הוא הכרחי ובסיסי", וכי "בלי גילוי כלל החומר – קיים חשש אמיתי שלא יהיה ניתן לנהל משפט הוגן".

לדוגמה, סנגורי ראש הממשלה טוענים כי הם דרשו כי "הפרקליטות תציג את אישור היועץ המשפטי לממשלה שמאשר פתיחה בחקירה נגד ראש הממשלה – אישור שמתחייב מתוקף חוק יסוד הממשלה – אלא שהפרקליטות מסרבת להציג אישור זה".

בתשובת הפרקליטות נטען כי לא רק ש"ליבת" חומר החקירה הועברה לידי הנאשמים עוד טרם קיום השימועים בתיק, אלא גם כל "חומר החקירה" המצוי בידיה הועבר לעיונם על פי דין, ולא אחת – הועבר לנאשמים אף מעבר לכך.

למרות זאת, הפרקליטות שבה ובחנה ביסודיות ובאופן מעמיק את בקשות הנאשמים לקבלת חומרים נוספים, ובהתאם לכך אף הוסיפה והעבירה לידי הנאשמים מסמכים ספורים. משכך, לעמדת הפרקליטות, דין בקשות הנאשמים להידחות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מדובר בנוכל המנסה...
אזהרה לציבור | 21-10-2020 20:33
מדובר בנוכל המנסה להתחמק ממאסר. מצידו שימותו פה 10000 ישראלים מקורונה אם זה מה שיבטל את המשפט.
אבל ביבי...
טול קורה | 22-10-2020 10:24
אבל ביבי אכן נוכל שכלל אינו מסוגל להבחין בין אמת ושקר. האיש בגד ב 3 נשותיו, בגד בכל מי שעבד עימו או היה קרוב אליו.
משפט הוגן
הזויים נמאסתם | 21-10-2020 21:02
שים לב כמה התגובה שלך היא אינהלא מתיחסת לכתבה כלל ,אלה למה שלוחץ לך וזו השינאה היוקדת לאיש ומה שמבקשים פה הוא סיכוי הוגן למשפט צדק מה שלא נראה שיקבל כי כל הכוח וגם הרוע בצד שלכם...ואנחנו תקווה שהטוב ינצח
2
מנייאקים
מאיר | 21-10-2020 21:29
מנדבליט אומר על שי ניצן מניאק אז מה אני אגיד על שני בני הז....
3
לא מעבירים חומר...
מלא | 21-10-2020 21:51
לא מעבירים חומר חקירה, כך לא נותנים לנהל משפט צדק!!!!
4
מה ענין אישור...
דחיות , ספינים , תרוצים , שקרים , הכל הולך ... רק לא להגיע לרגע האמת ... | 21-10-2020 22:04
מה ענין אישור היועמש לפתיחת חקירה נגד ראש הממשלה למישפטו ? ונניח שמשהו באישור פגום אז מה .. זה מבטל את ממצאי החקירה ? אין סוף לנסיונות ההתחמקות של המושחת מבלפור , הכל כשר ... השמצת החוקרים , כמו גם הפרקליטים , שסוי האספסוף ביוהמש .. ובקרוב נחזה בנסיונות להלך אימים על השופטים .... אם זו לא התנהלות של ראש ארגון פשע אז מה כן ?
5
אוהבים אותך ביבי...
מאיר | 23-10-2020 14:49
אוהבים אותך ביבי
, דבר...
לפי מה שנראה בהפגנות ... יש עשרות אלפים שלא כל כך אוהבים .... | 25-10-2020 23:02
, דבר בשם עצמך ... כל יום אתה יכול לראות אלפים שמפגינים נגדו ... וכנראה לא כל כך אוהבים את הניהול הכושל / מוטה פולטית של משבר הקורונה ושל המשבר הכלכלי ...