חדשות רדיו

צפו: דידי הררי פורץ בבכי בשיר של חנן בן ארי

לאחר שעזב את המיקרופון למעלה מחודש, שדרן הרדיו דידי הררי שב היום (ד') לרדיו והקדיש תכנית מיוחדת לאשתו מירית הררי ז"ל שהלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. "זו ההפסקה הגדולה ביותר שלקחתי משידור", סיפר הררי

צפו: דידי הררי פורץ בבכי בשיר של חנן בן ארי
צילום: צילום: מתוך יוטיוב

דידי הררי חזר לרדיו: לאחר תום 30 ימי האבל על אשתו מירית הררי ז"ל, שהלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך ואמיץ במחלת הסרטן – דידי הררי שב היום (ד') לשדר את תכניתו הוותיקה ברדיו 103FM.

הררי הגיע לשידור מלווה בבנותיו והקדיש את התכנית לזכרה של אשתו, עם הסיפורים והשירים שאהבה. "באתי היום לרדיו, אני מוכרח לומר, עם רעד קל והתרגשות שמזמן לא הייתה לי", אמר, "ובגלל זה ביקשתי מהבנות שלי מאיה, אבישג ונועה לבוא איתי. לתמוך, אולי לדבר ולשתף, הכול תלוי בהן – אבל בעיקר לתמוך ולהיות איתי. שאראה את העיניים שלהן מולי ואקבל את התחושה הטובה יותר".

במהלך השידור, דידי פרץ בבכי לאחר שהשמיע את השיר "שמש" של חנן בן ארי שהפך למזוהה במיוחד עם מירית הררי ז"ל ואף ציטוט ממנו נכתב על המצבה שלה.

"כשמירית שמעה את השיר בפעם הראשונה, היא אמרה לי זה שיר שנכתב עליי על שיחה עם הבורא", סיפר הררי בשידור. במהלך השיר, הררי לא הצליח לעצור את הדמעות ובתו קמה לחזק אותו. צפו:

דידי הודה בנוסף למאזינים הרבים, ששלחו דברי נחמה בתקופה האחרונה. "ראשית אני רוצה לומר תודה. אין לי מילים לתאר את החום, האהבה, האמפתיה והניחומים שקיבלנו מכולכם. אלפי הודעות ופוסטים, תלמידים שעשו עבודות, חיילים וחיילות, דתיים וחילונים, שמאלנים וימנים, אנשי פוליטיקה ואנשי היום־יום, בעלי משפחות ואנשים בודדים, ילדים, מבוגרים, שכנים בארץ ובחו"ל, כל האנשים האלה יחד כתבו אלינו, פרסמו ממים מדבריה של מירית וזה כל כך עזר לנו".

הררי הוסיף: "אני מצטער אם לא הצלחתי לענות לכולם. אני עדיין עונה להודעות – אבל קראתי הכול, ושוב, תודה ענקית על התמיכה הזאת. זה לא מובן מאליו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

9
9
יקי
21.10.20

הי דידי ליבי ליבי איתך קיוויתי אתכם כל הזמן ולצערי זה נגמר בבכי גרוע ועצוב שיש בעולם. ליפני 18 שנים ביתי רעות נפטרה מסרטן בת 9.6 שנים ועד היום אני פוקד את קברה כל יום וכל היום ואני יכול להבין אתכם לפני 16 שנים דיברתי איתך וביקשתי שתשמיע שיר מדהים שכתבו עליה .ביום האזכרה שלה ביקשת שאשלח לך אותו ואכן שלחתי אך לצערי לא השמעת כי בטח אתה מקבל עוד כמה כאלה.... בכל מצב אני מחזק אותך ואת הבנות נ.ב בנינו יש המון דברים מחברים כולל תאריך ושעת לידה