בקול חנוק ודמעות: דידי הררי חזר אל הרדיו במחווה מרגשת לאשתו

בקול חנוק ודמעות: דידי הררי חזר אל הרדיו במחווה מרגשת לאשתו

לאחר שעזב את המיקרופון למעלה מחודש, שדרן הרדיו דידי הררי שב היום (ד') לרדיו והקדיש תכנית מיוחדת לאשתו מירית הררי ז"ל שהלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. "זו ההפסקה הגדולה ביותר שלקחתי משידור", סיפר הררי

author-image
צפו: דידי הררי פורץ בבכי בשיר של חנן בן ארי
  צילום: מתוך יוטיוב

דידי הררי חזר לרדיו: לאחר תום 30 ימי האבל על אשתו מירית הררי ז"ל,  שהלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך ואמיץ במחלת הסרטן – דידי הררי שב היום (ד') לשדר את תכניתו הוותיקה ברדיו 103FM.

הררי הגיע לשידור מלווה בבנותיו והקדיש את התכנית לזכרה של אשתו, עם הסיפורים והשירים שאהבה. "באתי היום לרדיו, אני מוכרח לומר, עם רעד קל והתרגשות שמזמן לא הייתה לי", אמר, "ובגלל זה ביקשתי מהבנות שלי מאיה, אבישג ונועה לבוא איתי. לתמוך, אולי לדבר ולשתף, הכול תלוי בהן – אבל בעיקר לתמוך ולהיות איתי. שאראה את העיניים שלהן מולי ואקבל את התחושה הטובה יותר".

 

במהלך השידור, דידי פרץ בבכי לאחר שהשמיע את השיר "שמש" של חנן בן ארי שהפך למזוהה במיוחד עם מירית הררי ז"ל ואף ציטוט ממנו נכתב על המצבה שלה.

"כשמירית שמעה את השיר בפעם הראשונה, היא אמרה לי זה שיר שנכתב עליי על שיחה עם הבורא", סיפר הררי בשידור. במהלך השיר, הררי לא הצליח לעצור את הדמעות ובתו קמה לחזק אותו. צפו:

דידי הודה בנוסף למאזינים הרבים, ששלחו דברי נחמה בתקופה האחרונה. "ראשית אני רוצה לומר תודה. אין לי מילים לתאר את החום, האהבה, האמפתיה והניחומים שקיבלנו מכולכם. אלפי הודעות ופוסטים, תלמידים שעשו עבודות, חיילים וחיילות, דתיים וחילונים, שמאלנים וימנים, אנשי פוליטיקה ואנשי היום־יום, בעלי משפחות ואנשים בודדים, ילדים, מבוגרים, שכנים בארץ ובחו"ל, כל האנשים האלה יחד כתבו אלינו, פרסמו ממים מדבריה של מירית וזה כל כך עזר לנו".

הררי הוסיף: "אני מצטער אם לא הצלחתי לענות לכולם. אני עדיין עונה להודעות – אבל קראתי הכול, ושוב, תודה ענקית על התמיכה הזאת. זה לא מובן מאליו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
הי דידי ליבי...
יקי | 21-10-2020 21:36
הי דידי ליבי ליבי איתך קיוויתי אתכם כל הזמן ולצערי זה נגמר בבכי גרוע ועצוב שיש בעולם. ליפני 18 שנים ביתי רעות נפטרה מסרטן בת 9.6 שנים ועד היום אני פוקד את קברה כל יום וכל היום ואני יכול להבין אתכם לפני 16 שנים דיברתי איתך וביקשתי שתשמיע שיר מדהים שכתבו עליה .ביום האזכרה שלה ביקשת שאשלח לך אותו ואכן שלחתי אך לצערי לא השמעת כי בטח אתה מקבל עוד כמה כאלה.... בכל מצב אני מחזק אותך ואת הבנות נ.ב בנינו יש המון דברים מחברים כולל תאריך ושעת לידה
2
שלא תדעו עוד...
הודיה | 22-10-2020 10:43
שלא תדעו עוד צער אמן רק בשורות טובות אמן אמן
3
תהליך הפרידה של...
הדר קוגל | 22-10-2020 13:26
תהליך הפרידה של מש׳ הררי (דידי מירית והבנות) ממשיך להאיר ולעורר השראה…דוגמה ומופת לשיתוף ואהבה… חיבוק ממני
4
שרון ...
שרון | 22-10-2020 14:48
שרון
5
לבנו דואב אתכם,משפחת...
מרים | 22-10-2020 23:11
לבנו דואב אתכם,משפחת הררי היקרים!! שלא תדעו עוד צער.
6
דידי היקר. תהיה חזק.אתה...
בן | 23-10-2020 10:49
דידי היקר. תהיה חזק.אתה כישרון עצום ובנות נהדרות. אל תיתן לייאוש לנצחך.
7
וואלה אחי אתה...
שרוני | 23-10-2020 15:56
וואלה אחי אתה תותח ..שומע אותך מעל 30 שנה .. תמשיך להיות חזק ותותח
8
שלומית דידי היקר...
שלומית | 23-10-2020 17:06
שלומית דידי היקר משתתפת בצערכם עלה מירית אהובה היא כל כך אישה חזקה אז אני רוצה להגיד לך שתהיה חזק והיא תמיד תהיה בליבכם אז אני מאוד אוהב את התוכנית שלך 103 אתה צריך להיות חזק עם המשפחה המדהימה שלך והבנות ישר כוח מאוד צר לי שלא תדע עוד צער בקיצור אני אוהבת אותכם מאוד תמשיך להיות חזק כמו שאתה יודע אוהבים אותכם עם ישראל איתך מחזיקה לך אצבעות ושבת שלום סוף שבוע רגוע
9
אחלה דידי שבעולם.......
גונ'ס | 27-10-2020 13:39
אחלה דידי שבעולם....