משנה גישה | מיקי זוהר: לא אקרא למפגינים אנרכיסטים - סרוגים

משנה גישה | מיקי זוהר: לא אקרא למפגינים אנרכיסטים

ח"כ מיקי זוהר התייחס היום להחלטתו לשנות גישה מול השמאל, ואמר כי לא יקרא למפגינים נגד ראש הממשלה בבלפור אנרכיסטים ומפיצי מחלות. לפני כשבוע זוהר התבטא בחריפות חריגה נגד היועמ"ש

author-image
משנה גישה | מיקי זוהר: לא אקרא למפגינים אנרכיסטים
  יונתן זינדל/פלאש 90

חבר הכנסת מיקי זוהר הודיע כי שינוי הגישה שלו מול המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומול השמאל נובע כיוון ש'לא מכירים את הצד האמיתי שלו' וכי השיח יהיה שונה.

זוהר התייחס לנאומו בכנסת בו הכריז כי הוא ישנה את הגישה: "שינוי הגישה שלי נובע ממקום אישי וערכי עד כמה שאנשים לא רוצים לחשוב שזה נכון. הסתובבתי ברשתות החברתיות בחודשים האחרונים וגיליתי הרבה כעס. יש שנאה מתגברת כלפיי, ומבחינתי זה כבר עבר את הגבול".

עוד באותו נושא

מנדלבליט מגיב למיקי זוהר: לא ארתע מאיומים והכפשות


12

עוד הוסיף זוהר: "אנחנו נמשיך להיאבק על הדברים שאנחנו מאמינים בהם, אבל דבר אחד בטוח – אנחנו עם אחד ועם שותפות גורל. יש בי צדדים אחרים ואני רוצה שהציבור יכיר אותי. בתקשורת מנסים להבליט את הצד האגרסיבי שלי, אבל מי שמכיר אותי יודע שיש לי צדדים אחרים שהם יותר מכילים ופייסניים".

בנוסף, התייחס להתבטאויותיו על המפגינים נגד ראש הממשלה נתניהו בבלפור: "ההפגנות לא נכונות ולא טובות, אבל אני אעביר ביקורת עליהן מהיום מבלי להשתמש במילים כמו 'אנרכיסטים' ו'מפיצי מחלות'".

כזכור, זוהר התבטא באופן חריף ביותר נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, כשאמר שבמידה ומנדלבליט לא יתפטר וימחק את כתבי האישום נגד נתניהו יחשפו הקלטות נוספות, בדומה לזו שנחשפה בחדשות 12 בה היועמ"ש תקף את פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן.

במשרד המשפטים ציינו כי מנדלבליט לא יהיה מעורב בטיפול בתלונות שהוגשו בגין התבטאותו של ח"כ זוהר. פניות שהתקבלו בעניין זה הועברו לטיפולה של המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עו״ד נורית ליטמן, אשר תבחן את הדברים עם אגף החקירות והמודיעין במשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ויהפוך הנמר חברבורותיו...
נמר חברבורות | 20-10-2020 21:11
ויהפוך הנמר חברבורותיו ויהיה חתול
, יותר...
צבוע . נקודה. | 20-10-2020 22:37
, יותר נכון - נמר של נייר, וגם זה בקושי. סתם איש מגעיל. לא מאמין לו לרגע. רק אינטרסים. כסף כבוד וכוח - לא משנה את המהות שלו כל כך מהר.
2
אם זהר החליט...
אזרח | 20-10-2020 23:41
אם זהר החליט להיות מנומס זה עדיין לא אומר שהם לא אנרכיסטים זו האמת הם מסוממים וממומנים על ידי קרנות אנטישמיות למה ליפות?
. הפוסל במומו...
משה יעקובי | 27-10-2020 23:45
. הפוסל במומו פוסל
, מי...
סיסמאות לחוד ומציאות לחוד | 21-10-2020 6:44
, מי האנרכיסטים ? ראשי השבכ והמוסד לשעבר ? קציני צבא בכירים במילואים ? בעלי משפחות שפרנסתם נהרסת ומדינתם מתפרקת ? בעלי מקצועות חופשיים שרואים שביבי רע למדינה ? במקום לחזור על סיסמאות - תסתכלו על הרכב המפגינים.
3
העבד מוריד פרופיל...
אמור לי מי אדונך , ואומר לך מי אתה , הפרת אימונים , מירמה , ושוחד ... | 21-10-2020 7:51
העבד מוריד פרופיל כי הוא מפחד שאם המשטרה תתחיל לחקור הוא יצטרך להסביר איך יש לו כל כך הרבה דירות בפרויקט בקרית גת שהוא קדם בכנסת ואשתו שווקה ... מי שנמצא בסביבתו של המושחת שנאשם בהפרת אימונים מירמה ושוחד ... בטח למד ממנו לא מעט ... אמור לי מי אדונך ואומר לך מי אתה ...