גנץ בסיור בדרום: תושבי העוטף יכולים לישון בשקט - סרוגים

גנץ בסיור בדרום: תושבי העוטף יכולים לישון בשקט

שר הביטחון גנץ והרמטכ"ל כוכבי סיירו היום באוגדת עזה. גנץ אישר את התוכניות האופרטיביות שהוצגו על ידי מפקד פיקוד דרום ואמר: "אני יכול להבטיח לתושבי האזור שעושים הכל להבטיח חיים שקטים"

גנץ בסיור בדרום: תושבי העוטף יכולים לישון בשקט
  צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי) ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי באוגדת עזה. גנץ אישר את התוכניות האופרטיביות שהוצגו על ידי מפקד הפיקוד, אלוף הרצי הלוי ומפקד אוגדת עזה תא"ל נמרוד אלוני. בהמשך סייר שר הביטחון בתוואי המכשול ונפגש עם מפקדי המילואים של אוגדת עזה.

עוד באותו נושא

ראיון חג | אלמוג בוקר פותח הכל


10

גנץ אמר בסיור: "במקביל למאמץ הקורונה, אני נמצא פה בסיור בעוטף עזה עומד על הפעילות של צה"ל מקרוב: הן באיסוף המודיעיני, הן בהגנה המבצעית. אני יכול להבטיח לתושבי האזור שעושים את הכל בכדי להבטיח להם חיים שקטים ובטוחים, שנו בשקט, וחייל צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו בפעילות למען הגנתכם".

בסיום הסיור נפגש שר הביטחון ביחד עם רמת"ק עזה אל"מ איאד סרחאן עם ראש מועצת שער הנגב אופיר ליבשטיין, ראש עיריית שדרות אלון דוידי וראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ודן עימם בקידום פרויקטים משותפים באזור.

 

אתמול (שני) בעקבות התראה ביטחונית על ירי צלפים או פיגוע בצמוד לגבול בין רצועת עזה לישראל, צה"ל פרש מחסומים על הכבישים הסמוכים לגבול.

בנוסף הוגבלה התנועה של החקלאים ליד הגדר והעבודות של משרד הביטחון באזור הגדר הופסקה אף היא.

אחר זמן קצר הוסרה הכוננות הגבוהה, אך המחסומים עדיין נותרו והגבלות התנועה נותרות בעינן.

מדובר צה"ל נמסר: "בשעה זו מתנהלת פעילות הנדסית של כוחות צה״ל בשטח ישראל בסמוך לגדר המערכת ברצועת עזה. אין הנחיות מיוחדות לעורף ולא נשקף איום ליישובים. נחסמו צירים חקלאיים סמוכים לגדר. פרטים נוספים בהמשך."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו