ליברמן: "רוני גמזו נדבק בנגיף הפוליטיקה" - סרוגים

ליברמן: "רוני גמזו נדבק בנגיף הפוליטיקה"

מתקפה חריפה של יו"ר ישראל ביתנו על פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו: "לא סומך על שיקול הדעת של רוני גמזו. הוא נדבק בנגיף שנקרא פוליטיקה", אומר ליברמן בשל החלטתו של גמזו לפתוח את הגנים בערים האדומות

author-image
ליברמן: "רוני גמזו נדבק בנגיף הפוליטיקה"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן תוקף את פרויקטור הקורונה, "לא סומך על שיקול הדעת של רוני גמזו. הוא נדבק בנגיף שנקרא פוליטיקה", אמר ליברמן.

בראיון לגלי צה"ל ליברמן אמר כי הוא לא רופא אך כפוליטיקאי הוא יכול לתת דיאגנוזה לפיה גמזו נדבק בנגיף הפוליטיקה. הדברים באים בשל העובדה שגמזו התיר את הפתיחה של הלימודים בגני הילדים בערים האדומות בניגוד להמלצת הצוותים הרפואיים.

עוד באותו נושא

"נתניהו בורח מהעימות עם המפלגות החרדיות"


11

ליברמן תקף את ראש הממשלה ואמר: "נתניהו, ש"ס ויהדות התורה זו חתונה קתולית. הם יתנו יד לכל המהלכים שלו. הוא יודע שלא מעניין אותם חוץ וביטחון, רק תשלם את הכסף והם ירימו את היד"

הבוקר (שני), ח"כ יוליה מלינובסקי ממפלגתו התייחסה ברשת ב', לאמירתה אתמול בוועדת הקורונה שהפרה את הסגר וכי היא לא אשב בכלא בגלל טיפשות של מישהו אחר: "אני חותמת על כל מילה – אי אפשר לעמוד בגזירות הלא הגיוניות. פיתחנו כלכלה שחורה – הקורונה איתנו ויש חיים לצדה.

מלינובסקי הבדילה בין הבית הפרטי שלה להפרה מוסדית: "הילדים שלי נפגשו עם חברים ואני נפגשתי עם אימא שלי – בשיקול דעת ובזהירות המתבקשת. צריך לעשות הפרדה בין המרחב הפרטי לבין הפרה מוסדית – אני לא רוצה שאחרי הקורונה נפתח מחלקות פסיכיאטריות"

"אני לא סומכת על ממשלת ישראל ועל ההחלטות שקשורות לבריאות. פיתחנו תרבות שקר מערכתית. שכל אחד מאיתנו ינהל את הסיכונים שלו במרחב הפרטי", אמרה מלינובסקי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
העגל הזה ממשיך...
רפפורט | 20-10-2020 13:53
העגל הזה ממשיך לצייץ? אין לו תוכן אין סדר יום סתם עגל מבועת!! אולי תענה על השלום שחברך ראש הממשלה מביא? ועוד מדנות מחכות בפתח הדלת לעשות שלום!! עגל שכמותך תיתן לעבד כימלוך אבידר שיצייץ? אנא חבורה של פושעים!!
2
ביבי.. ממלכות בית...
אלי | 17-01-2021 23:55
ביבי.. ממלכות בית דוד.. 40 שנה מלך