903 חולי קורונה ביממה, אחוז הנדבקים נותר יציב - סרוגים

903 חולי קורונה ביממה, אחוז הנדבקים נותר יציב

יומיים לאחר פתיחת הסגר, היקף התחלואה נותר יציב: 903 חולי קורונה חדשים אובחנו אתמול, ו-896 היום. בשני הימים בוצעו כ-27 אלף בדיקות, כשאחוז התוצאות החיוביות עמד על 3.5%

author-image
903 חולי קורונה ביממה, אחוז הנדבקים נותר יציב
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

משרד הבריאות עדכן הערב (שני) כי 903 חולי קורונה מאומתים אובחנו אתמול, זאת לצד 896 נוספים שאובחנו מהיום בחצות ועד השעה 18:11 בערב. אחוז התחלואה נותר זהה בשני הימים ועומד על 3.5 אחוז מתוך כ-27 אלף בדיקות בכל יום.

בכך מספר הנדבקים הכולל עלה ל-304,635 מתחילת ההתפרצות בארץ, כאשר מתוכם החלימו עד כה 272,768 חולים לעומת 29,597 שעדיין מוגדרים כחולים פעילים. בבתי החולים מאושפזים כעת 1,129 חולים, מהם 632 חולים במצב קשה ו-246 מונשמים. במקביל, מנניין הקרבנות עלה מחצות ב-14, וכעת עומד על 2,260 מתים.

עוד באותו נושא

מהיום: תימנע יציאה מישראל למחויבים בבידוד

מוקדם יותר היום פרוייקטור הקורונה רוני גמזו המליץ להסיר את הסגר על הערים רכסים, מודיעין עילית, ביתר עילית וכן על שכונות מטרסדורף בירושלים – זאת בעקבות השיפור בנתוני התחלואה בהם ושיפור שהציגו ב"ציוני הרמזור". במידה וההמלצה תתקבל על ידי משרד הבריאות, יוותרו בישראל רק שתי ערים אדומות – בני ברק ואלעד – ושלושה שכונות אדומות בירושלים.

"על פי הקריטריונים שהובילו לסגר וכתר באותם ערים, ניתן לאפשר הקלות נדרשות אף על פי שיש חשש מתחלואה חבויה על פי שיעור בדיקות חיוביות וכמות הבדיקות" אמר גמזו. עם זאת, הפרוייקטור התייחס גם לפתיחת תלמודי התורה בערים הללו אתמול, והבהיר כי "דווקא בשל זה יש חשיבות עליונה להמשיך להקפיד על ההנחיות וההגבלות ובעיקר למנוע פתיחת מערכת החינוך ללא אישור, ולהמשיך להיבדק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בגלל תרבות השקר...
תרבות השקר , הבדיקות , ואימון הציבור ... | 20-10-2020 8:49
בגלל תרבות השקר שהכניס המושחת מבלפור לכל היבט של חיינו , אין שום אימון בנתונים המפורסמים עי משרד הבריאות והממשלה ... כמה בדיקות נעשו , מי נבדק , ואיפה .... קל מאד לשחק עם הנתונים ולהציג שיפור מטאורי או לחילופין הדבקה המונית מסכנת חיים ... הכל לפי הצורך של השקרן הנכלולי מבלפור ....