צוואת הרבנית סאבאוויטש: "הישארו חזקים ומאוחדים" - סרוגים
חדשות חרדים , תוכן שיווקי

צוואת הרבנית סאבאוויטש: "הישארו חזקים ומאוחדים"

במוצ"ש האחרון נפטרה הרבנית דינה סאבאוויטש מבית שמש והיא בת 47 שנים בלבד. היא הותירה אחריה 14 יתומים, 8 מהם טרם נישאו, הקטנה בת שנתיים וחצי בלבד

author-image
צוואת הרבנית סאבאוויטש: "הישארו חזקים ומאוחדים"

אבל בקהילה החרדית בבית שמש: הרבנית דינה סאבאוויטש מבית שמש, דמות מוכרת ובעלת השפעה על נשות הקהילה, נפטרה לאחר חודשים ארוכים של התמודדות עם מחלת הסרטן. בת 47 בפטירתה.

המנוחה ע"ה, שעמדה במשך עשרות שנים לימין בעלה הרב נתן יהודה שליט"א, דיין ופוסק בעדה החרדית ודמות תורנית מוכרת ומוערכת בעיר, הותירה אחריה 14 יתומים, הקטנה שבהם בת שנתיים וחצי בלבד.

לתרומות לחצו כאן

לפני 6 חודשים גילו הרופאים אצל הרבנית סרטן אלים בגזע המוח והיא החלה טיפולי כימותרפיה.  לפני כחודש היא הפכה למשותקת ברגליה בעקבות זיהום שהתפתח בעמוד השדרה. בתוך ימים ספורים הלך הזיהום והתפשט, מה שגרם להידרדרות מהירה במצבה – עד שהפכה למשותקת בכל חלקי גופה.

לאחר ייסורים קשים, במוצ"ש האחרון נפטרה הרבנית במיטתה בבית החולים, כשכאמור היא מותירה אחריה 14 יתומים מרוסקים, 8 מהם טרם נישאו, הקטנה בת שנתיים וחצי בלבד.

עוד באותו נושא

אבל בבית שמש: הרבנית נפטרה והותירה 14 יתומים

חברותיה ובנות המשפחה מספרות על אשה מיוחדת, בעלת חסד אמיתית ומסורה בכל מאודה לילדיה ומשפחתה. "עד לרגעיה האחרונים ממש היא עוד שוחחה וניסתה לעזור בכל מקרה בו התגלה צורך בסיוע", אומרת ד', חברתה הקרובה.

לדבריה, הרבנית עשתה מאמצים כבירים להסתיר את ייסוריה מהילדים כדי שלא לצער אותם. ברגעים האחרונים ממש, כשהם התאספו סביב מיטתה היא ביקשה מהם דבר אחד: "תישארו חזקים ומאוחדים".

לתרומות לחצו כאן

המצב הכלכלי בבית, שהיה מעורער מלכתחילה, החמיר דרסטית לאור העלות הגבוהה של הטיפולים בחודשים האחרונים. כעת, לאחר פטירת האם, מוצאת המשפחה את עצמה בפני שוקת שבורה. מכרים ועסקנים התגייסו כדי לסייע להם והקימו קרן מיוחדת שתסייע להם לעמוד על הרגליים. "את הרבנית אף אחד לא יוכל להחזיר. את החסר לא נוכל למלא. אבל להקל על המשפחה – אנחנו יכולים וחייבים", הם אומרים ומבקשים מהציבור הרחב להירתם ולתרום למען היתומים הקטנים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו