פרופ' לוי: "לכו להיבדק, הדרך להוריד חולים סמויים" - סרוגים

פרופ' לוי: "לכו להיבדק, הדרך להוריד חולים סמויים"

"הדרך היחידה שנוכל למנוע חולים סמויים זה דרך הבדיקות, בואו לא נהיה שאננים ונוריד את התחלואה, במיוחד כשאנחנו בפתחו של החורף", אמר היום מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי בסיור בחמ"ל הקורונה בביה"ח רמב"ם

פרופ' לוי: "לכו להיבדק, הדרך להוריד חולים סמויים"
  צילום: פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי סייר היום (שני) יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בחמ"ל הקורונה בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

עוד באותו נושא

גמזו: "יש להמתין עם פתיחת מערכות חינוך- יסודי, תיכון"

ראש הממשלה נתניהו אמר כי "אנחנו צריכים לשמור על ההשגים של הסגר, יש ערים אדומות שמתחילות לצאת, זה תלוי בקיום ההנחיות, אני קורה לכל הציבור בערים האדומות, ולציבור החרדי לשמור על ההנחיות, אנחנו נאכוף את זה, אבל זה צריך לבוא גם מכם".

מנכל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי: "הסגר הצליח להוריד את שיעור החולים ואת שיעור החולים קשה, אנחנו שמחים על כך ואני קורא לכולנו להמשיך ולהקפיד על ההוראות וללכת להיבדק, הדרך היחידה שנוכל למנוע חולים סמויים זה דרך הבדיקות, בואו לא נהיה שאננים ונוריד את התחלואה, במיוחד כשאנחנו בפתחו של החורף".

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו אמר מוקדם יותר בוועדת הקורונה כי "תוך מספר ימים נקצר את הבידוד ל-12 ימים, על ידי בדיקה שתבוצע אחרי 10 ימים"

לדבריו: "המנוע של המגיפה זה נערים וצעירים ששיעור התחלואה הסימפטומטית הקשה שלהם הוא נמוך. הם נדבקים, נושאים, לרוב לא חולים ודוחפים קדימה את ההדבקה לגילאים המבוגרים יותר. שם שיעור המחלות, והאשפוז הוא הגבוה וגם גורם כמובן למקרים של מוות וקשיים במערכת האשפוז.

"אין סכר שיכול לעמוד בפני הזרם הזה ולכן החשיבות במניעת ההדבקות באוכלוסיה הזו, יש להמתין עם פתיחת מערכות חינוך- יסודי, תיכון ולעשות זאת בזהירות, כי בסוף אותם ילדים ונערים נמצאים באינטראקציה עם המבוגרים והקשישים, גם אם היא נמוכה"

עוד הוסיף גמזו ואמר כי "תוך מספר ימים נקצר את הבידוד ל-12 ימים, על ידי בדיקה שתבוצע אחרי 10 ימים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו