אשר: לא יתכן שהמשטרה תעשה מפגני כוח - סרוגים

אשר: לא יתכן שהמשטרה תעשה מפגני כוח

בפתיחת דיון ועדת חוקה בעקבות טענות לשימוש בכוח לא סביר לאכיפת תקנות הקורונה, אמר ח"כ יעקב אשר כי לא יתכן שבגלל סיבות תקשורתיות או לחצים המשטרה תעשה מפגני כוח בציבור כזה או אחר

אשר: לא יתכן שהמשטרה תעשה מפגני כוח
  עדינה ולמן/דוברות הכנסת

יו"ר וועדת חוקה חוק ומשפט, ח"כ יעקב אשר, פתח היום (שני) את דיון הוועדה בעקבות ריבוי טענות לשימוש בכוח לא סביר לאכיפת תקנות הקורונה, ואמר כי לא יתכן שבגלל סיבות תקשורתיות או לחצים המשטרה תעשה מפגני כוח בציבור כזה או אחר.

לדבריו, "קורים מקרים שלא צריכים לקרות ולא צריך לעבור עליהם בשקט. מטרת הישיבה היא לא הוצאת קיטור, אלא לתקן דברים, לרדת לשורשם. לצערנו מה שקורה בשטח הוא לא מה שאמור לקרות לפי ההוראות ובעקבות הישיבה קודמת שקיימנו לפני שלושה חודשים הייתה ירידה תלולה במפלס התלונות וניתנו הנחיות עוד באותו יום מפיקוד המשטרה כלפי השוטרים בשטח וזו חשיבות הדיון".

"חשיבות הדיון היא לאיך יחלחלו ההנחיות מטה ושלא ייווצר חלילה מצב שבו המשטרה בגלל סיבות תקשורתיות או לחצים כאלה ואחרים, רוצה לעשות מפגני כוח פעם בציבור כזה ופעם בציבור אחר. את זה לא ניתן שיקרה".

אשר הוסיף: "כחלק מהחקיקה בחוק הקורונה הגדול נתנו דגש גדול להתנהלות המשטרה ותיקנו כך שאין מצב ששוטר יתפוס מישהו שהמסכה לא מונחת היטב על פניו ייתן ישר דוח וזה נכלל בתקנות".

"יש הרבה טעויות של שיקול דעת והתנהגויות תמוהות של שוטרים, בלגן זה טוב לכותרות בעיתונים אבל רק אכיפה ממוקדת נחושה ורגישה תביא תוצאות".

עוד באותו נושא

צפו; אילת שקד התפוצצה: "קואליציה מחורבנת"


43

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו