תיעוד מצמרר: האב צפה בחתונת בנו ממיטת ביה"ח - סרוגים

תיעוד מצמרר: האב צפה בחתונת בנו ממיטת ביה"ח

בעוד האבא מטופל במחלקת הקורונה במצב קשה, בנו בן ה-20 התחתן עם בחירת ליבו בחופה שהועמדה מול חלון המחלקה, כדי שהאבא יהיה נוכח ברגע החשוב בחייו. צפו בתיעוד המרגש

author-image
תיעוד מצמרר: האב צפה בחתונת בנו ממיטת ביה"ח
  (צילום: אבי חיון)

בעוד האבא מטופל במחלקת הקורונה כשהוא במצב קשה, בנו בן ה-20 התחתן עם בחירת ליבו בחופה שהועמדה מול חלון המחלקה – קורונה 5 ג׳, כדי שהאבא יהיה נוכח ברגע החשוב בחייו.

המשפחה, השייכת לחסידות גור, פנתה השבוע לארגון 'יד אברהם' הפועל רבות בשיתוף פעולה עם המרכז הרפואי הדסה, ובפיהם בקשה מיוחדת: לאפשר לחתן והכלה להינשא תחת חלונו של האב, המאושפז בבית החולים כבר מסוף ספטמבר במצב קשה.

שמעון בראון ובנו חזקי בראון, מנהלי הארגון, חברו להנהלת הדסה שמצידה מייד הביעה נכונות לארגן את האירוע אשר לנוכח מצבו הקשה של האב הפך למשימה של ממש.

נועה רגונס, האחות הראשית במחלקת האשפוז 5 ג׳ לחולי קורונה: ״מדובר במשפחה מערד אשר בקשתה נגעה ללב של כולנו. הם רק רצו שאב המשפחה, חולה קורונה בן 56 שמאושפז אצלנו במצב קשה וסובל ממצוקה נשימתית, יוכל להיות לחלק מן היום הכל כך מרגש".

"ההנהלה מיד נרתמה והוסבר למשפחה כי ישנה הגבלה על כמות המשתתפים כנהוג על פי נהלי משרד הבריאות וחובת עטיית מסכות, דבר שהתקבל מייד בהבנה מלאה ואף נשמר לאורך כל האירוע. כל צוותי הדסה, החל בגורמי הבטחון, התפעול, התקשורת והבינוי וצוות המחלקה החלו במבצע להרמת האירוע".

(צילום: אבי חיון)

"כשאיתרנו רחבה שאליה האבא יוכל לצפות הישר ממיטתו במחלקה, היה ברור שזה המקום להקמת החופה. ארגון ״יד אברהם״ והצוותים שלנו פעלו במהירות כדי לאפשר את קיום החתונה מהרגע להרגע והיום בצהריים דמענו כולנו כשהחתן נופף לאביו בהתרגשות מן הרחבה. האב היה נוכח בחופה מרחוק, צפה ממיטתו כשלידו צוות המחלקה ומתנדבי ארגון ״יד אברהם״ ששימחו אותו. הוא שמע את הברכות, והמשפחה המצומצמת זכתה לרגעים מאוד מיוחדים ומרגשים. אף עין לא נותרה יבשה כשהמשפחה שלחה במיקרופון ברכות להחלמתו של אביהם״.

במהלך האירוע הקטן, שנערך על פי כל נהלי משרד הבריאות, נכחו כאמור בני המשפחה המצומצמת בלבד, כאשר כל אנשי הדסה צפו מרחוק מחלונות המשרדים והמחלקות והריעו במחיאות כפיים.

מנכ״ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין: "רק בהדסה יכולים לקרות כאלה אירועים מרגשים. האפשרות להעניק לאב לצפות ולהשתתף בחתונת בנו – בעיקר כשהוא חולה מאוד, זהו רגע שלא ישכח, דוגמא ומופת למסירות והאנושיות הידועה של אנשי הדסה".

(צילום: אבי חיון)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו