לאחר שלא חש בטוב: גנץ עבר בדיקות בבית החולים - סרוגים

לאחר שלא חש בטוב: גנץ עבר בדיקות בבית החולים

לאחר שלא חש בטוב הבוקר, שר הביטחון הגיע לבית החולים תל השומר וערך התייעצות עם רופאו האישי - שהמליץ לו לעבור סדרת בדיקות בבית החולים. גנץ שוחרר בתום הבדיקות, שארכו כשעה

author-image
לאחר שלא חש בטוב: גנץ עבר בדיקות בבית החולים
  (צילום: משרד הביטחון)

שר הביטחון בני גנץ הגיע הבוקר (ראשון) לבית חולים תל השומר לאחר שלא חש בטוב להתייעצות עם רופאו האישי ד"ר שלמה שגב. בהמלצת רופאו גנץ עבר סדרת בדיקות בבית החולים ושוחרר לאחר כשעה.

בסרטון שפרסם זמן קצר לאחר שחרורו גנץ אמר כי "הכל בסדר. בזמן כזה לא שווה לקחת יותר מדי סיכונים, עצרנו לבדיקה קטנה אבל עכשיו חזרתי לקריה. אני במשרד ממשיך לעבוד בשבילכם".

כזכור, באוגוסט האחרון גנץ עבר פרוצדורה רפואית אורתופדית בבית החולים, זאת בעקבות פריצת דיסק ושבר באחת מחוליות הגב. מדובר בפציעה בגבו אותה גורר שר הביטחון שנים רבות עוד משנות שירותו הצבאי כמפקד בצנחנים. בזמן הניתוח, שנערך בהרדמה מלאה, שימש השר מיכאל ביטון כממלא מקומו של השר.

אמש יו"ר ימינה נפתלי בנט אושפז גם כן בבית החולים בעקבות פריצת דיסק שממנה הוא סובל. מלשכתו נמסר כי "מאז שירותו הצבאי בסיירת מטכ"ל, בנט מתמודד עם בעיית גב ומעת לעת הוא מטופל בשל כך". עוד הבהירו כי "ההליך הרפואי אותו עבר היום הוא המשך לאותו טיפול שעבר בשבוע החולף".

עוד באותו נושא

"פציעה מהצבא": למה בנט אושפז השבוע בבית חולים?


31

מדובר בפעם השנייה שבה בנט מאושפז בשבוע האחרון, זאת לאחר שביום שלישי הגיע לבית החולים בעקבות כאבים בצוואר. לאחר הטיפול הראשון ביום שלישי, אמר בנט: "עברתי אתמול טיפול בגב (בהרדמה, סליחה שלא הייתי זמין…). אני מרגיש מצוין. תודה גדולה לצוות הרפואי המסור של בית החולים שיבא. בשעות הקרובות אצא הביתה. תודה על התמיכה – אתם מקור הכוח שלי. חוזר עכשיו לעבוד בשבילכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לפני שנתיים כתבי פוסט .....
יצחק | 18-10-2020 10:42
ובו טענתי שגץ חייב לעבור בדיקת מסוגלות למילוי תפקיד ראש ממשלה . קבלתי המון תגובות . מגוש הימין בעד . ומגוש השמאל נגד . אבל המציאות מוכיחה שצדקתי . אז כתבתי בגלל המצב הנפשי שלו עקב גמגומים והתבלבלות בכל ראיון שהוא העניק . והיום אני אומר זאת בתוספת מצבו הגופני . ישראל לפני הכל .
, נכון...
ישראל לפני הכל | 18-10-2020 13:31
, נכון ישראל לפני הכל. צריך לחבר את נתניהו לפוליגרף ולבדוק אם הוא מסוגל לדבר אמת. לא תמיד. רק לפעמים....
קניראה מכוויות...
ששי | 18-10-2020 11:38
קניראה מכוויות בכף הרגל האדמה בוערת
2
רק בריאות לשניהם....
יואב חביב | 18-10-2020 12:18
רק בריאות לשניהם. אנשים ישרים שעושים הכל למדינה שלנו.
3
מעניין כל מי...
יוסף מהעייריה | 18-10-2020 13:59
מעניין כל מי שמאיים על ביבי למחרת הולך לבדיקות בבית חולים. חומר למחשה. רפואה שלמה.
, כמו...
ביבי למד מפוטין ? | 18-10-2020 16:12
, כמו אצל פוטין...באמת חומר למחשבה.