הירידה נמשכת: פחות מ-3 אחוז מהבדיקות חיוביות - סרוגים

הירידה נמשכת: פחות מ-3 אחוז מהבדיקות חיוביות

אחוז בדיקות הקורונה החיוביות ממשיך במגמת הירידה ועמד אתמול על 2.8 אחוז בלבד מתוך 14,908 בדיקות שבוצעו - ובסך הכל 395 חולי קורונה חדשים שאובחנו. מתוך החולים הפעילים, 673 נמצאים במצב קשה ו-237 מונשמים

author-image
הירידה נמשכת: פחות מ-3 אחוז מהבדיקות חיוביות
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

עם פתיחת השלב הראשון במתווה היציאה מהסגר, משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי 395 חולי קורונה חדשים אובחנו אתמול, זאת לצד 17 נוספים שאובחנו היום מחצות. בסך הכל בוצעו אתמול 14,908 בדיקות – כשבכך אחוז הבדיקות החיוביות עמד על 2.8 אחוז בלבד, הנתון הנמוך ביותר בשבועות האחרונים.

לפי הנתונים, מתחילת ההתפרצות נרשמו 302,832 מקרי הידבקות ברחבי הארץ – מתוכם מספר החולים הפעילים עומד כעת על 33,727. מצבם של 673 מהחולים מוגדר כקשה, מתוכם 237 מונשמים. מנגד, מניין הנפטרים עלה ל-2,190 בני אדם מתחילת המגפה. כמו כן, עד כה החלימו 266,910 מחולי הקורונה בישראל.

עוד באותו נושא

יוצאים מהסגר: מה נפתח הבוקר ומה עדיין סגור?


6

כאמור, הבוקר כנסו לתוקף ההקלות הראשונות במגבלות הקורונה – בראשם פתיחת גני הילדים ומעונות היום, וכן מקומות עבודה שאינם מקבלים קהל. למרות התנגדות משרד הבריאות לכך, גני הילדים ייפתחו גם בערים האדומות – אך יתר מגבלות הסגר יישארו בתוקף בערים הללו עד יום רביעי בחצות.

אמש פרוייקטור הקורונה רוני גמזו התייחס להקלות בסגר וקרא לציבור להמשיך לנהוג בזהירות כדי שלא להוביל להתפרצות מחודשת. "זו איננה יציאה לשגרה – אלא רק הקלות" הבהיר גמזו. "צמצמו מפגשים גם אם הם מותרים, תתאפקו מהפגישות עם חברים. זכרו – מסיבות טבע, חתונות ואירועי התקהלות עדיין אסורים, והם רק יחזירו אותנו אחורה. יש הרבה מובטלים, בבתי החולים יש 700 חולים קשים – 200 יותר מהיום שהתחלנו".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו