חוזרים לבלפור: הפגנת ענק מול מעון ראש הממשלה - סרוגים

חוזרים לבלפור: הפגנת ענק מול מעון ראש הממשלה

עם תום הסגר הכללי השני, הפגנות הענק חוזרות לבלפור, קריים מיניסטר: "נהיה בבלפור כל מוצ"ש". בתוך כך מתקיימת הפגנה בכיכר רבין, שם תנאם שרת המשפטים לשעבר ציפי ליבני

חוזרים לבלפור: הפגנת ענק מול מעון ראש הממשלה
  ההפגנה בבלפור, ארכיון (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

עם תום הסגר הכללי השני, תנועות המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מחזירים את הפגנות הענק לבלפור. לקראת החזרת ההפגנות מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור, משטרת ירושלים חסמה לתנועה הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד.

משטרת ישראל הודיעה כי באשר לכל פעילות של הקמת רעש על פי החלטת בג״ץ החל מהשעה 21:30 תיאסר הרעשה באמצעות צופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים. הפעלת אמצעי הגברה תתאפשר עד לשעה 23:00 לטובת השמעת נאומים בלבד, ללא ליווי מוזיקאלי או השמעת ג'ינגלים, רעשים מכל סוג, שירים או כל דבר אחר שאינו דיבור במילים של משמיע נאום. לאחר השעה 23:00 ייאסר השימוש גם באמצעי ההגברה.

עוד באותו נושא

רשמית: מדינת ישראל יוצאת ממצב החירום המיוחד


22

המשטרה הדגישה כי היא "פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין", וקראה לכלל המשתתפים במחאות "להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה".

מ'קריים מיניסטר' נמסר לקראת ההפגנה: " הערב חוזרים לבלפור אחרי סגר פוליטי שהטיל על המדינה נאשם בפלילים, בניסיון ציני ושקוף לדכא את המחאה, על גבם של האזרחים הקורסים. מחדל בלתי נתפס של ראש ממשלה מושחת, כושל וסחיט, שבמקום לנהל מדינה במשבר עסוק ברמיסת הדמוקרטיה, בהסתה ובפילוג".

"ציבור גדול משמאל ומימין אומר לך ולחייליך, שמתנהלים כמו בארגון פשע עד כאן! לא ניתן לכם להרוס את המדינה ולפלג את העם. אנחנו נחושים וההסתה והאלימות לא ירתיעו אותנו. נהיה בבלפור כל מוצ"ש, עד שתלך!"

עוד הוסיפו כי "בעקבות מקרי האלימות הרבים כלפי מפגינים ברחבי הארץ בשבועות האחרונים, ותקיפתו של פעיל 'קריים מיניסטר' סדי בן שטרית על ידי אנשי 'לה פמיליה' בחולון, שבה וחוזרת התנועה על דרישתה מהמשטרה להגביר נוכחות הערב בבלפור ובמוקדי ההפגנות ברחבי הארץ. הכתובת על הקיר. המון מוסת על ידי הנאשם צמא לדם המפגינים והמשטרה לא מתפקדת. אם חלילה יישפך דם, אתם האחראים."

בתוך כך מתקיימת הפגנת מחאה נגד ראש הממשלה גם בכיכר רבין שבתל אביב. ההפגנה נערכת על ידי התנועה לאיכות השלטון, ושרת המשפטים לשעבר בממשלת נתניהו, ציפי לבני צפויה לנאום במהלכה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הנוכל המקריח מבלפור...
הסוף קרוב | 17-10-2020 20:13
הנוכל המקריח מבלפור מתקרב לסוף דרכו. לאחר כהונה ארוכה, הסיאוב עשה בו שמות והוא יזכר כראש הממשלה השני שעבר מהכנסת אל הכלא.
המקובלים: כל המפגינים יחלו בקרוב במחלות שונות
בנט חולה אוד | 17-10-2020 22:29
הם יכולים לבחור בין בסרטן בין בקורונה בין כל מחלות מצרים. יוקם בית קברות מיוחד למפגינים ליד מזבלת חירייה החדש
2
דמדומים של שלטון...
יש תקווה | 17-10-2020 20:15
דמדומים של שלטון רקוב ומושחת. בעה נמגר את ממשלת הרשע והזדון ונביא את המושחת העומד בראשה לשלם על מעשיו הנלוזים.
3
ראש ממשלה שעסוק...
שיעוף לאן שבא לו ... ויפה שעה אחת קודם ... הפרת אימונים , ומירמה , אנחנו אוכלים ממנו יותר מדי זמן ... יאללה הביתה ... | 17-10-2020 21:18
ראש ממשלה שעסוק בהחזרי המס שלו , כשמיליוני אזרחים לא יודעים מה יהיה איתם מחר , צריך לעוף לאן שהוא רוצה ומהר ...
4
מושחתים נגד מושחתים
זאב | 17-10-2020 21:30
ציבור הזה הוא עדר של זומבים שמאמינים למשחתים ששלחים אותם להפגין.