לאחר המשחק מול סלובקיה: ערן זהבי נדבק בקורונה - סרוגים

לאחר המשחק מול סלובקיה: ערן זהבי נדבק בקורונה

קבוצת פ.ס.וו איינדהובן הודיעה כי הכדורגלן הישראלי ערן זהבי נמצא חיובי לקורונה, כשככל הנראה נדבק בישראל במהלך פגרת הנבחרות. כתוצאה זהבי ייכנס לבידוד ויחמיץ את המשחקים הבאים של קבוצתו

author-image
לאחר המשחק מול סלובקיה: ערן זהבי נדבק בקורונה
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

שלושה ימים לאחר שכיכב במשחק מול סלובקיה בליגת האומות וכבש שלושה שערים לנבחרת ישראל, הכדורגלן הישראלי ערן זהבי נדבק בקורונה – כך הודיעה הערב (מוצ"ש) קבוצתו פ.ס.וו איינדהובן. כתוצאה זהבי ייכנס לבידוד למשך 72 שעות לפחות, עד שיעבור בדיקה נוספת.

זמן קצר לאחר ההודעה של איינדהובן, זהבי עצמו הגיב להידבקות בפוסט שכתב באינסטגרם. "אז אחרי שהצלחתי לברוח מזה מינואר עד עכשיו, גם אני חיובי לקורונה" אמר. "תודה לכל השואלים, הכל בסדר ואני מרגיש טוב".

עוד באותו נושא

"אל תיגע בי" | תיעוד: רגע המעצר של ערן זהבי. צפו

בהמשך דבריו תקף את ההתנהלות במהלך פגרת הנבחרות, שבו ככל הנראה נדבק בימים האחרונים. "יש לי הרבה מה להגיד על מדיניות הבדיקות והאפקטיביות שלהם בקפסולה של נבחרת. הרי אם הגענו למצב בתוך הקפסולה הזו שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, מה הסיכוי שלא יהיו עוד?" שאל. "היו לי שתי תוצאות שליליות, אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר. גם ביום המשחק נגד סלובקיה, הרגשתי חלש ועייף. אבל הבדיקה יום לפני כן יצאה שלילית,  אז קישרנו את זה לעומס המשחקים ושינויי מזג האוויר".

"מפה אני רק יכול להבין שאין שום הצדקה לבדיקות, הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות וגם בקבוצות" סיכם. "הכל כל כך מבלבל – מי שחולה עם תסמינים קשים לא יוכל לשחק בכל מקרה ומי שנדבק ובלי תסמינים כבר מדבק בכל מקרה! בקיצור כאוס שלם. קורונה, שיגעת את העולם, יאללה תעופי מפה כבר. בריאות לכולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כמה חרדים היו בקירבתו
בני | 23-10-2020 6:25
החרדים כנראה הידביקו את השחקנים זה מה ששומעים בארץ החרדים מפיצי קורונה זה לא הסוף למצב הקשה זה יהיה עוד יותר גרוע בסביבות חנוכה סגר חדש אין עזרה מלמעלה אין תינוקות של בית רבן יש רק שינאה וריב