מפקד סרוג לחיל הגנת הגבולות: תא"ל עמית ימין - סרוגים

מפקד סרוג לחיל הגנת הגבולות: תא"ל עמית ימין

כבוד למגזר. תא"ל עמית ימין, נכנס היום לתפקידו כמפקד חיל הגנת הגבולות, בטקס שנערך במחנה עופר. הוא החליף את תא"ל אמיר אבשטיין שכיהן בתפקיד במשך שנתיים

author-image
מפקד סרוג לחיל הגנת הגבולות: תא"ל עמית ימין
  צילום: דובר צה"ל

כבוד למגזר. היום נערך טקס חילופי מפקד חיל הגנת הגבולות, תא"ל עמית ימין החליף את תא"ל אמיר אבשטיין שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות.

הטקס, נערך במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות במחנה "עופר", בראשות מפקד זרוע היבשה, אלוף יואל סטריק.

עוד באותו נושא

התחדשנו: צה"ל חנך חיל חדש בזרוע היבשה


8

תת-אלוף עמית ימין (46) נשוי ואב לשישה. התגייס למגלן בשנת 93' ושרת שם כלוחם וכקצין, לאחר מכן עבר לחטיבת הצנחנים שם שרת כסמג"ד וכקצין אג"ם. משם עבר לחטיבת כפיר בה שרת כמג"ד ומפקד הבא"ח. בין השנים 2011 ו-2015 שימש כקצין אג"ם באוגדת יהודה ושומרון וכמח"ט עציון.

לאחר מכן עבר לתפקידי הדרכה: כראש תורת חי״ר וצנחנים, מפקד ביסל"ח ומפקד הקתדרה במכללות הצבאיות.

צילום: דו"צ

הגנה חזקה חיונית לסיכול פיגועי האויב

מדברי מפקד זרוע היבשה, אלוף יואל סטריק: "השנה וחצי האחרונות היו פרק גדוש מאוד של שכלול התפיסות שלנו, שבו הלכה והתפתחה תפיסת ההפעלה לניצחון של צבא ההגנה לישראל ובתוכה שלושה מרכיבים עיקריים- ההפעלה הרב ממדית, ההגנה הרב מימדית והתמרון הרב מימדי.  על מנת להגיע להישגים בזירת המלחמה שלנו, חיל הגנת הגבולות מופקד על פיתוח, חיזוק ואימון של לא מעט יכולות הגנה הרב ממדית".

המפקד היוצא, תא"ל אמיר אבשטיין: "מיצבנו את החיל כמפקדה הנותנת מענה לאתגרי הפיקודים והאוגדות המרחביות בהגנת הגבולות, תוך רתימת מטה הזרוע ושותפים רב זרועיים. השפענו על מימוש התכנית הרב שנתית, על 'תפיסת ההגנה הרב ממדית' ואנו מובילים את בניין הכוח החדשני".

המפקד היוצא תא"ל אמיר אבשטיין

המפקד הנכנס, עמית ימין: "אתגר ההגנה בגבולות השתנה ונעשה מורכב יותר, האויב רותם יכולות נוספות המשרתות את תקיפותיו לשטחינו. הגנה חזקה חיונית לסיכול פיגועי האויב, למתן ביטחון לאזרחי ישראל ומהווה נקודת משען חזקה למהלכים התקפיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
מרן הרב עובדיה זיע"א
משה המאירי-הרצליה | 15-10-2020 23:15
פסק בשות יחווה דעת חלק ג סימן עה (עפ הרמבם סוף הלכות שמיטה ויובל) -ישבה קדושה ולא תיכונית- עבדכם הנאמן בשיעור דף יומי 10 שנים עם רפורמים כמו בנט עם רבני בית חילל בהרצליה עיר מגוריי -יוק , שנתיים לאחר עזיבתם( לימוד קצר בישיבה קדושה למתחלילים למרות שאני הייתי כבר ותיק בדת ושיעור דף יומי מתאים חזרה ללימודי ראית חשבון בקמפוס החרדי -אונו והיום אני כבר בשנת השלמה {יש קצת חוסר ודאות לגבי ההמשך בגלל הקורונה} ובקיאות בשס ובפוסקים כולל טושע 4 חלקים( כולל חומ) , רמבם(כולל חלק מההלכות שאינן נוגות לזמן הזה ובקיאות בכל ענפי וחלקי התורה (כולל תנך , חסידות ומחשבת ישראל) שאתם מתגאים בהם -רק זיווג עדיין אין כי הייתם טוענים בפני שהבנות שלכם יותר מוצלחות ממנו ויש להם תארים חה חה חה. (אבל הצעות בה יש ולא מכם).בן 41 הרצליה 20 שנה בתשובה.
2
לא כבוד למגזר....
חייל | 16-10-2020 0:48
לא כבוד למגזר. בושה. מסכן, לא מקנא בו. קצין שעשה דברים ובגלל שהוא דתי דוחפים אותו לפקד על חיל הפריצות והזימה. והחיל הזה הוא פח גם מבחינה מבצעית. מסכן.
אני מתבייש...
וולף | 16-10-2020 11:01
אני מתבייש בך. אתה חיל סרוג ? זה החינוך שקבלתה !!!!
3
ראשית בהצלחה סרוג...
חיים | 16-10-2020 1:19
ראשית בהצלחה סרוג ..היה לנו מפכל סרוג והוא היה ....... אז לחכות
4
, אני מתבייש...
וולף | 16-10-2020 9:05
, אני מתבייש בך, אתה סרוג ? לשון ביטוי כזאת טובה לביבים , זה החינוך שקבלתה ???
5
לא הבנתי....אם הוא...
יהונתן | 16-10-2020 9:53
לא הבנתי....אם הוא סרוג זה הופך אותו יותר מקצועי? שנים הציונות הדתית נלחמת בסטיגמות שמדביקים לה כמו זאת של סרוגים ואתה בא ובמחי כתבה שוב מתייג....הציונות הדתית אלו אזרחי ישראל כמו כולם ואין צורך לסמן אותם כסרוגים - מיותר לחלוטין!!!!!
6
בטח סרוג להגנת...
דור חדש | 16-10-2020 11:52
בטח סרוג להגנת גבולות, כדי לפקד על גדודי עריות, איזה כבוד. זו בושה!
הבעייה היא שבדבריך...
וולף | 18-10-2020 15:49
הבעייה היא שבדבריך אתה קובע עובדות לא נכונות. אתה רוצה בעלות על חילונים, לקבוע לנו איך להתנהג. צהל הוא מיחוץ לווכוח , רק בזכות זה אתה יכול להביע את דעתך
חצוף אתה...
דור חדש | 18-10-2020 8:57
חצוף אתה מה זה עזוב אותנו זכותי להגיד את דעתי מה יש לך בעלות על מגזרים...
הבושה היחידה...
וולף | 17-10-2020 18:51
הבושה היחידה שאני רואה זה מי שכותב את הדברים האלה. לא טוב לכותב עזוב אותנו !!!!
7
מפקד דתי - חשש לבעיות
שי | 16-10-2020 12:10
הרבה פעמים מפקדים דתיים יוצאים מגדרם כדי להוכיח למפקדיהם החילוניים (לעתים גם השמאלנים) שאין אצלם משוא פנים כלפי חיילים דתיים, אחיהם למגזר ולהשקפה ושהם נאמנים למערכת החילונית. ולכן מכבידים את עולם על החיילים הדתיים תוך התנכרות גועלית. לא נעים לומר, אבל עם מפקדים חילונים/מסורתיים הרבה יותר קל להסתדר כחייל דתי. ראינו כבר מה היה בזמן הגירוש.
8
בנתוני הגיוס של...
דני | 18-10-2020 11:27
בנתוני הגיוס של היום; ניבזות היא האכיפה על שירות בצבא. משכורת מלאה לחיילים ובעיקר לחיילים מהשכבות החלשות, שמוסגים אחורה כלכלית...