חג להתיישבות: 1000 יחידות דיור אושרו לבנייה בשומרון - סרוגים

חג להתיישבות: 1000 יחידות דיור אושרו לבנייה בשומרון

הישג לשומרון - 286 יחידות דיור אושרו בהר ברכה. הישוב יצהר יוכפל, תפוח מערב שנהרסו בו מבנים אושר לבנייה. יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "זהו יום חג. לאחר שלא הוחלה ריבונות יש להגביר את קצב הבנייה עד למליון תושבים בשומרון"

חג להתיישבות: 1000 יחידות דיור אושרו לבנייה בשומרון
  הנחת אבן פינה לשכונה חדשה בהר ברכה ב 1.7 בתמונה: ראש מועצת שומרון דגן, השר לשעבר חיים כץ והרב מלמד קרדיט: רועי חדיהנחת אבן פינה לשכונה חדשה בהר ברכה ב 1.7 בתמונה: ראש מועצת שומרון דגן, השר לשעבר חיים כץ והרב מלמד קרדיט: רועי חדי

בהמשך לאישורי הבניה במועצת התכנון העליונה בבנימין ובגוש עציון, היום (חמישי) התקבלו בדיונים לאישורי בנייה ביו"ש במנהל האזרחי, אישורי בניה למקומות אסטרטגים בשומרון.

בחצי השנה האחרונה הוביל ראש מועצת שומרון יוסי דגן עבודה משמעותית יחד עם כל צוותי המועצה, יחד עם שרים וחברי כנסת שפעלו בכל הכח לצד מנכל משרד ראש הממשלה והמנהל האזרחי.

תוצאות העבודה הקשה בשומרון נראו היום: בישוב הר ברכה התקבל אישור (שלב א') ל 286 יחידות דיור. מה שצפוי להגדיל את הישוב ב 50% ולקרב את הישוב ליעד: הפיכתו לעיר בישראל, בישוב תפוח התקבל אישור היסטורי (שלב א') ל 133 יחידות דיור בתפוח מערב.

כזכור לפני כשנתיים נהרסו מבנים בכפר תפוח מערב, בעקבות בגץ של ארגון השמאל הקיצוני "יש דין" ובעבודה של המועצה מול משרד ראש הממשלה, משרד הבטחון, ומשרד המשפטים סוכם שבמקביל תקודם תב"ע וזהו השלב הראשון של אישורי התבע והבנייה במקום. בישוב יצהר התקבל אישור ל 211 יחידות דיור (אישור סופי) מה שצפוי להכפיל את מס יחידות הדיור המאושרות בישוב ולאפשר בניית מוסדות ציבור. כמו כן אושרו לבנייה (אישור סופי) 74 יחידות דיור ובישוב עינב לא פחות מ 197 יחידות דיור (שלב א')

האישורים התקבלו לאחר עבודה מאומצת של אגף הנדסה במועצה האזורית שומרון בהובלתו של ראש המועצה יוסי דגן ובשיתוף פעולה מלא עם מזכירויות הישובים.

"זהו יום חג לשומרון" בירך יוסי דגן ראש המועצה "ההתקדמות בישוב הר ברכה, ביצהר בעינב ובתפוח היא נדבך נוסף בדרך למליון תושבים בחבל הארץ היפהפה הזה. אני רוצה להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו, למנכ"ל משרד ראש הממשלה רונן פרץ, לראש המנהל האזרחי רסאן עליאן, לשרת התחבורה חכ מירי רגב, לשר הבריאות יולי אדלשטיין, ליו"ר הכנסת יריב לוין, למהנדס המועצה יהודה אלקלעי וצוות המועצה ולהנהגות הישובים

לצד השמחה הגדולה, אני רוצה לבקש מראש הממשלה; לא לעצור כאן. השמחה על הבנייה גדולה אולם זוהי טיפה בים, לאחר שהריבונות ירדה מהשולחן הציפייה היא לבניה וחיזוק הישובים עשרת מונים מבעבר".

הערב צפויות להתקיים סעודות הודיה וחגיגות מרחוק על פי מגבלות הקורונה בישובים השונים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יוסי דגן נרקומן...
יוסף כץ,יצהר-רגבים,רוטר | 18-10-2020 7:07
יוסי דגן נרקומן מצלמה ונהנתן מסעדות ומלונות יוקרה,מהכרות אישית , הוא נוד נפוח וחלול.