"לא חלק מהאובססיה הלפידאית, נתמוך בההסכם" - סרוגים

"לא חלק מהאובססיה הלפידאית, נתמוך בההסכם"

בנאום במליאת הכנסת לקראת ההצבעה על הסכם השלום עם האמירויות אמר בנט, כשיש דברים נכונים שהממשלה עושה אנחנו מגבים: "אני אומר לרה"מ נתניהו כל הכבוד על ההסכם ההיסטורי, ביטול הריבונות קשה לי"

"לא חלק מהאובססיה הלפידאית, נתמוך בההסכם"
  בנט (צילום: דוברות הכנסת -גדעון שרון)

שר הביטחון לשעבר ויו״ר ימינה נפתלי בנט אמר היום (חמישי) במליאה על אישור הסכם השלום עם איחוד האמירויות: "אני מעניק גיבוי מלא להסכם ואנחנו נתמוך ונצביע בעד הסכם השלום ההיסטורי"

"כולכם מכירים את הביקורת החריפה שלי על אוזלת ידו של ראש הממשלה במשבר הקורונה", אמר בנט. "עם זאת אני חוזר ואומר, אני לא חלק מהאובססיה הלפידאית של 'רק לא ביבי' וגם לא אובססיה הפוכה של 'רק כן ביבי'"

עוד באותו נושא

נתניהו: אין בהסכם השלום נספחים סודיים ועלומים

בנט אמר כי "לא רק שנחיל ריבונות אלא נחזק את ההתיישבות ולעולם לא נמסור סנטימטר מארצנו לערבים".

"אנחנו נמצאים בפני רגע היסטורי, מרגש. הסכם השלום עם האמירויות הוא מימוש תפיסת "קיר הברזל" של זאב ז'בוטינסקי – שלום משיגים מתוך עוצמה, לא מתוך ויתורים" אמר בנט. "כאשר שכנינו הערבים מבינים שעם הנצח חזר לארצו ולא יזוז מפה לעולם, כשמבינים את היתרונות בשיתוף הפעולה עם מדינת ישראל במקום להילחם בה– רק אז ניתן להשיג שלום בר קיימא. כולכם מכירים את הביקורת החריפה שלי על אוזלת ידו של ראש הממשלה במשבר הקורונה".

בנט הודעה לנתניהו ואמר: "כשקורים דברים חמורים אנחנו נלחמים כדי למנוע סבל שהעם שלנו משלם בגלל שגיאות של מנהיגים, אבל כשיש דברים נכונים שהממשלה מבצעת אנחנו מגבים, כמו היום. ואני מעניק גיבוי מלא להסכם הזה ואנחנו נתמוך ונצביע בעד הסכם השלום ההיסטורי הזה.אני רוצה לומר לראש הממשלה בנימין נתניהו, כל הכבוד על ההישג ההיסטורי. עם ישראל מודה לך".

יחד עם זאת הוא העביר ביקורת על נתניהו ואמר: "ביטול הריבונות קשה לי מאוד. צריך לומר את האמת ופה יש לי ביקורת, תגיד את האמת ראש הממשלה. האמריקאים, האמירויות, וכל השליחים אומרים את זה – ויתרת על הריבונות למען ההסכם, זו האמת.

חלק מהשחיקה של הציבור באמון בך ובמנהיגים היא בגלל שלא אומרים את האמת. לפני עשור כשהיינו בבור תחתית אפל של בר אילן, שתי מדינות, הקפאה נוראה שלא הייתה מימיי הספר הלבן של הבריטים הצגתי תכנית להיפוך קערה, תכנית להחלת ריבונות על ארץ ישראל. אז צחקו וזלזלו אבל עם הזמן זה הפך לאג'נדה מרכזית של כל מחנה הימין, במיוחד של ראש הממשלה ב-3 מערכות בחירות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד
ללל | 15-10-2020 15:40
מנהיג אמיתי יודע להבחין בן טוב לרע בלי פוליטיקה מיותרת משבח כשצריך.מצליף כשצריך. כדאי שילמדו .מנהיג יודע מה טובת העם והמדינה ולא טובתו האישית.
אמת!!!!!! ...
ן | 16-10-2020 1:07
אמת!!!!!!
2
שלום שיגידו במפורש...
אליריס | 15-10-2020 18:36
שלום שיגידו במפורש שאין הקפאה של הבניה ביהודה שומרון גם את זה הוא לו אומר וגם אתה בנט לא אומר מילה על הקפאת הבניה
. היום...
קוקו | 15-10-2020 19:41
. היום אישרו 8000 יחידות דיור
3
בנט משועמם ...
אורי ע | 15-10-2020 20:34
בנט משועמם
פחח במה...
ו | 16-10-2020 1:08
פחח במה בדיוק הוא משועמם? אומר את האמת ולא מתייפייף! לא משחק בפוליטיקה על חשבון העם שלו
4
יש
נועם | 22-10-2020 17:38
יש לי פחד מהיהודים לא מהערבים
5
יהודים
נועם | 22-10-2020 17:38
יהודים לסוריה