נתניהו לפני הדיון בקבינט הקורונה: "הסגר הוא הצלחה אדירה"

נתניהו לפני הדיון בקבינט הקורונה: "הסגר הוא הצלחה אדירה"

לפני הדיון בקבינט הקורונה בו יוחלט האם להורות על הקלות מהסגר הכללי, ראש הממשלה נתניהו אמר כי עד לרגע זה הסגר הוא הצלחה אדירה, וכי הדבר קשור גם לעטיית מסכות

נתניהו לפני הדיון בקבינט: "הסגר הוא הצלחה אדירה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (חמישי) בפתח הדיון בקבינט הקורונה בו יוחלט האם להורות על הקלות מהסגר הכללי בו מדינת ישראל מצויה, ואמר כי הסגר הוא הצלחה אדירה, וכי הדבר קשור גם לעטיית מסכות.

לדברי נתניהו, "הסגר עד לרגע זה הוא הצלחה אדירה. אנחנו רואים ירידה בכל הנתונים, ירידה עקבית וברורה. אנחנו רוצים להתכנס למדדים שהציעו לנו ע"י משרד הבריאות והמומחים, כדי שנוכל להתחיל בהקלה ההדרגתית בתנאי הסגר הנוכחיים. אנחנו צריכים לעשות זאת באופן כזה שלא נפגוש סגר נוסף בעוד שבועיים-שלושה. לכן היציאה צריכה להיות מודרגת, אחראית, זהירה ונשלטת".

עוד הוסיף: "אין ספק שעד לרגע זה יש כאן הצלחה, הצלחה שכבר מתחילים לדבר עליה ולהסתכל עליה במדינות אחרות, באירופה בעיקר, ששם התחלואה עברה כבר אותנו בכמה מדינות, והם כרגע מתלבטים בשאלה שאנחנו התלבטנו והכרענו בה – כן לעשות סגר, כן להוריד את המספרים מהר. אבל עכשיו האתגר הגדול שלנו הוא להמשיך את הירידה בלי להביא להתפרצות חדשה ועלייה חדשה".

"בכל מקרה, אני גם רוצה לציין שהירידה הדרמטית תוך שלושה שבועות, של התחלואה קשורה גם לעטיית המסיכות. זה קשור גם לעובדה שחלקים גדולים יותר של הציבור, לפי כל ההתרשמויות והנתונים שמגיעים אלינו, עוטים מסיכות – וזה משנה הכל. זה חייב גם להישמר בהמשך. תפקידנו כמנהיגי ציבור גם להמשיך לקרוא לציבור למלא אחר הכללים, ובראשם עטיית מסיכות ושמירת מרחק".

עוד באותו נושא

פחות מ-2000 מאומתים חדשים ביממה האחרונה

הבוקר אמר פרוייקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, כי מדינת ישראל הגיעה ליעדים ליציאה מהסגר: "הגענו ליעדים ליציאה מהסגר, כרגע יש 2,000 מאומתים ביום, שיעור הבדיקות החיוביות עומד על כ-8% ומקדם ההדבקה ירד ל-0.8".

קראת ישיבת קבינט הקורונה שתתקיים בקרוב בה יוחלט סופית אם להתחיל את היציאה מהסגר, אמר גמזו: "נמליץ ללכת בתחילת השבוע לצעד ההקלות הראשון – פתיחת המגזר הפרטי שלא מקבל קהל והלימודים בגיל הרך עד לגיל שש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הסגר עלה 30,000...
רון | 15-10-2020 15:47
הסגר עלה 30,000 שקל לכל משפחה. אם בנט היה מנהל סגר דיפרנציאלי חכם היינו מורידים את התחלואה בעשירית המחיר. אבל ביבי רגיל לשרוף כסף שלא שלו ככה שאין לו צורך להיות חכם
2
האיש דביל מושלם....
מה שמעתי??? | 15-10-2020 16:42
האיש דביל מושלם. 2000 מתים, מתוכם 1500 יכלו להשאר בחיים אם היה לנו ראש ממשלה שדואג לאזרחים במקום לעצמו
3
איפה הוא חי...
רונן | 15-10-2020 19:04
איפה הוא חי ?? דווקא אלה ששומרים ומשלמים מיסים היינו צריכים לצאת לעבוד .. הפסד של 30 אלף שקל בחודש !!! אנחנו מעסיקים את רוב הציבור !!! ביבי חי בסרט.. אנחנו משלמים הילדים שלנו ישלמו וכנראה הנכדים שלנו ישלמו.
4
אם זו הצלחה...
ההגדרה החדשה של הצלחה .... השקרן מבלפור .... חחחח.... | 15-10-2020 19:30
אם זו הצלחה אדירה ... אז מהו כשלון טוטאלי ? מיליון מובטלים , מאות אלפים רעבים ללחם , עשרות אלפי חולים , אלפי מתים , מגזרים שלמים במשק שלא ממלאים את ההנחיות ואין פוצה פה .... נתניהו , הצלחה זה לא רק מילה ... רוצים לראות תוצאות ... 2000 נדבקים ביום ... זה לא הצלחה , זה כשלון