חדשות

עמית סגל: זה מה שצריך לקרות כדי שבנט יכנס לממשלה

פרשן חדשות 12, עמית סגל, סבור כי שנת 2021 תהיה שנת בחירות: "לנתניהו אין שום רצון לעזוב את בלפור". ומה צריך לקרות כדי שנפתלי בנט וימינה ייכנסו לממשלת נתניהו?

עמית סגל: זה מה שצריך לקרות כדי שבנט יכנס לממשלה
צילום: Photo by Olivier Fitoussi/Flash90

פרשן חדשות 12, עמית סגל, התארח הבוקר (שני) ברדיו 103FM והתייחס לחשיפה שלו מאמש ועל התאריך בו ייערכו בחירות. סגל גם נתן פרשנות לתרחיש של כניסת נפתלי בנט וימינה לממשלת נתניהו.

בנט נגד נתניהו
בנט נגד נתניהו| צילום: ארכיון (צילום: ערוץ הכנסת)

בפתח דבריו קבע סגל כי "2021 תהיה שנת בחירות". לדבריו: "אני לא רואה שום דרך להחזיק את זה, משני טעמים: לבנימין נתניהו אין תכניות ביקום הזה לתת לבני גנץ את ראשות הממשלה, או יותר נכון לעזוב את בלפור. והדבר השני הוא שביום יום, לא הייתה ממשלה בתת תפקוד כזה, באיבה כזאת".

סגל ציין כי אין תרחיש של הקמת ממשלה חלופית ללא בחירות: "לזה אין שום סיכוי בכנסת הזאת". על האפשרות שבנט יכנס לממשלת נתניהו אמר סגל: "לא חושב שזה יקרה. כי כשהוא 20-23 מנדטים בסקרים, אז להיות בתוך מיטת סדום של 5 מנדטים".

לאחר מכן סייג את דבריו ואמר: "באופן תיאורטי, אם בעוד חודשיים בנט ירד ל-8 מנדטים אז זה אולי יקרה. אבל אני לא רואה את זה קורה כל כך מהר, ונראה לי שבנט רוצה להנפיק את המניה שלו בבחירות".

חדשות סרוגים

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

63
38
בנט חי בסרט
12.10.20

בנט יסיים כרגיל עם7/8 מנדטים. הציונות הדתית ובעיקר הזרם החרדלי מתעב אותו. והחילונים לא יבואו ויצביעו לסמוטריץ ... בקיצור בנט מנסה לעשות סיבוב נוסף על הציונות הדתית.... מעניין אותי מי הטמבלים שמצביעים למגלומן הזה...