טיקטוק חסמה את העמוד של ארגון להב"ה - סרוגים

טיקטוק חסמה את העמוד של ארגון להב"ה

החשבון של ארגון להב"ה ברשת טיקטוק נחסם במהלך סוף השבוע האחרון, זאת עקב "הפרות חוזרות ונשנות של הנחיות הקהילה". בנצי גופשטיין: "לא נירתע ונמשיך לפעול למען בנות ישראל".

טיקטוק חסמה את העמוד של ארגון להב"ה
  ארגון להב"ה, ארכיון (יונתן זינדל/פלאש 90)

הרשת החברתית טיקטוק חסמה במהלך סוף השבוע את הערוץ החדש של ארגון להב"ה ביום שישי האחרון, שבוע בלבד לאחר שהושק ועלה לאוויר.

החשבון נפתח ביום ראשון שעבר, בתחילת חול המועד סוכות. מיד עם פתיחת הערוץ, הועלו אליו סרטונים, בקונספט המוכר בטיקטוק, המדמים את חייהן של בנות יהודיות החיות בקשר עם בני זוגן הערבים, ומובעת בהם מצוקתן של הבנות בעת הקשר. הסרטונים נחתמו בהדמיית חילוצן של הבנות בידי להב"ה.

עוד באותו נושא

הרב אליהו על פסיקת בג"צ נגדו: 'לא אפסיק לומר אמת'


74

יומיים לאחר פתיחת הערוץ, טיקטוק הסירה שלושה מהסרטונים, בטענה כי הם "מפרים את הנחיות הקהילה". בזמן זה, שאר הסרטונים נשארו, והערוץ צבר מאות עוקבים.

ביום שישי האחרון, טיקטוק חסמה את החשבון לצמיתות, "עקב הפרות חוזרות ונשנות של הנחיות הקהילה", מבלי לפרט אילו הנחיות הופרו. בארגון להב"ה טוענים כי "בכך טיקטוק מצטרפת לפייסבוק, המונעת כל איזכור של להב"ה או גופשטיין".

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, מסר בתגובה: "נכנסנו לזירה של הטיקטוק מתוך הבנה כי מדובר באחת מהפלטפורמות הבעייתיות ביותר, בה בנות רבות נופלות לקשרים עם ערבים. כנראה שאנשי שמאל שנחשפו לערוץ לא אהבו את הפופולריות הרבה ומאות העוקבים שהערוץ צבר תוך ימים, ויצאו במתקפת תלונות נגד הערוץ, מה שגרם להסרתו".

"אני מקווה שטיקטוק תחזור בה מהחלטתה ותחזיר את העמוד לפעילות, אך אנו בכל מקרה לא נירתע, ונמשיך לפעול בכל זירות ההסברה העומדות לרשותנו למען בנות ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
להבה בטיקטוק?? סדום...
חחחחח | 11-10-2020 16:56
להבה בטיקטוק?? סדום ועמורה
2
עצוב מה שקורה אצל העם היהודי
יהודי כשר | 13-10-2020 23:19
בנצי גופשטיין וארגון להבה הם כמו להקת marillion שמפקחים לנו את העיניים שהיהדות מתפוררת שיהודיות השמאלניות שהן כמו kayleigh שהולכות ונעלמות עם ערבים לפזורה הבדואית בנגב, לרמלה ולוד, לאום אל פאחם (לכפרים הערבים בואדי ערה בכביש 65), לעזה, לכפרים הערביים בגליל ועם נוצרים שחיים בתל אביב שאיתם יהודיות תל אביביות התחתנו ב-2014. ממש מזכיר לי את אחד השירי הפופ הכי האיומים ונוראים באיטייז marillion Kayleigh שהשיר חזה את ההתבוללות הנוראה הזו שמתרחשת בעולם. בנצי גופשטיין הוא כמו דרק פיש הסולן של marillion שעדיין יש בו עצב על kayleigh כמו שלבנצי גופשטיין יש בו עצב על יהודיות