צפו: הסוכה שריגשה את שולי רנד - סרוגים

צפו: הסוכה שריגשה את שולי רנד

אושרת משרקי, הפכה את השיר "בין קודש לחול" למיזם מיוחד במסגרתו קישטה את כל הסוכה שלה באווירת השיר. הזמר והיוצר שולי רנד שביצע את השיר יחד עם אמיר דדון, לא נשאר אדיש למחווה המיוחדת והגיב. צפו

author-image
צפו: הסוכה שריגשה את שולי רנד
  צילום: אילן בשור

השיר "בין קודש לחול" של אמיר דדון ושולי רנד, שהפך ללהיט חוצה מגזרים – קיבל מחווה מרגשת בדמות סוכה שכולה קושטה ועוצבה באווירת השיר.

אושרת משרקי, יזמית חברתית ועובדת סוציאלית, החליטה לקחת את השיר ולהפוך אותו לנושא המרכזי בסוכה שלה בליווי מיזם מיוחד בו ביקשה ברשתות החברתיות מאנשים מכל המגזרים לשלוח לה את החיבור האישי שלהם בין קודש לחול.

"בתוך תקופה מאתגרת שכל כולה, אי וודאות, התמודדות עם הלא מוכר והלא ידוע, בחרנו בשיר 'בין קודש לחול' השנה להיות שיר הנושא בסוכה שלנו", מספרת משרקי "חג הסוכות, הוא חג שכולו חיבור. חיבור של ארעי וקבוע, קודש וחול, שונה ודומה וכולם מרכיבים פסיפס מושלם של חיבורים מעולמות שונים".

מאחורי כל תמונה ותמונה שנתלתה בסוכה, עומד סיפור אישי מרגש ומעצים על החיבור בין הקודש לחול.

"כאשר בחרתי לקשט את הסוכה, הבחירה בשקי היוטה חיברו אותי לפשטות אבל להכלה בין שני העולמות", סיפרה אושרת  "יש לנו תמיד את הבחירה והיכולת להתמקד ולמצוא את החיבור בין העולמות. ומעצם החיבור לאפשר להם להשזר זה בזה".

הסוכה המרגשת הגיעה עד לשולי רנד, שסיפר בהתרגשות לאמיר דדון על המיזם במהלך ההופעה ששודרה ביום שלישי בערוץ 20.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו