סוכות מעוצבות: כך תכניסו את המקצוע לדירת הארעי - סרוגים

סוכות מעוצבות: כך תכניסו את המקצוע לדירת הארעי

ראיתם שלל סוכות מושלמות באינסטגרם? דעו כי סוכות הוא כבר מזמן לא חג של ילדים בלבד קל וחומר שאחד ההורים עוסק בתחום העיצוב.

סוכות מעוצבות: כך תכניסו את המקצוע לדירת הארעי
  הסוכה של המעצבת לירן הרשקוביץ

הקורונה הביאה עמה משהו אחד בוודאות, הרבה זמן בית לשכלל בו את התחביבים שלנו. זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שהשנה ראיתם מגוון יוצא דופן של סוכות מעוצבות לעילא ולעילא.

הציורים מהגן (היו איזה יומיים כאלה לפני הסגר) נדחקים לפינה מוסתרת והרי לכם קנבס ליצירה מושלמת שלעיתים אף משמשת כתיק עבודות לבעלי מקצוע בתחום העיצוב.

הסוכה של לירן הרשקוביץ שחקנית ומעצבת פנים

מאין ההשראה?

"שנת הקורונה היא השנה בה אנחנו חוזרים הביתה לשורשיות. כמעצבת פנים ראיתי את השינויים האלו בעיצוב הבית וכעת בעיצוב הסוכה. כשהחוץ והפנים נפגשים ויוצרים יחד את השלם"

איך נראת הסוכה?

"בסגנון בוהושיק שמשתלט עכשיו על כל תחום העיצוב. בחרתי בצבעי אדמה טהורים ונקיים, שילבתי ענפי כותנה ופמפסים שהם ענפים יבשים שמחזיקים מעמד לנצח, הוספתי אהיל מקש וגם כסא לאליהו הנביא עם טוויסט – הערסל הנח. את השולחן ערכתי בכלי קרמיקה עבודת יד בצבעים בהירים המשרים שלווה ואלגנטיות יחדיו. אז כן השנה אנחנו לא בחופה בתאילנד ואפילו לא בכינרת אבל לפחות שנרגיש מחוברים לעצמנו."

איך מדירים את היצירות של הילדים מהסוכה?

"לכל אחד בנינו סוכה קטנה משלו. אגב, אפשר להכין פינה בצד עם היצירות של הילדים – לוח היצירות"

 

הסוכה של האחיות הילה ניסן ורויטל רוט מעצבות אירועים

מאין ההשראה?

"חג הסוכות הוא בין החגים האהובים עלינו ביותר. החג הזה לוקח אותנו לקסם העבר, לבית סבא וסבתא בתל אביב, לסוכה קטנה וחמימה מקושטת בפרחי נייר צבעוניים בשלל גדלים וצורות. סבא היה אמן מוכשר, הוא עבד בבית דפוס ומשם היה מביא מבחר גדול של ניירות צבעוניים. לנו כילדות הם היו נראים כמו אוצר ממש ואיתם הוא קשר את קישוטי החג הנפלאים. כשגדלנו קצת לימד גם אותנו את רזי נגזרות הנייר בסבלנות ובאהבה וסבתא פינקה אותנו בגביניות מתוקות ישר מהתנור (הדלקעלך ההונגריים) כמה נעים להיזכר וכמה געגועים."

איך נראת הסוכה?

"הסוכה עוצבה בצבעוניות בהירה ואופטימית בגוונים של תכלת, לבן, זהב ומנטה מרענן. הכנו פרחי נייר כמיטב המסורת עם טוויסט עדכני. השולחן עוצב עם ערכת החגים שלנו, שילבנו כלים יפיפיים של סטודיו פיפ שהתאימו לצבעוניות. כלי זהב, נורות וגרילנדות, סידורי פרחים טבעיים והכל לחגיגה מושלמת"

איך מדירים את היצירות של הילדים מהסוכה?

"חחח יש דופן אחת מיועדת לזה. בדרך כלל הנסתרת יותר. אפשר לתת להם לעשות שרשרת בצבעים המתאימים לקונספט או לעשות להם סוכה קטנה מתנפחת בחדר שיתלו בה"

בהשראת הסוכה של סבא וסבתא
הילה ניסן ורויטל רוט

הסוכה של ג'ולי חג'ג' מעצבת ג'ולס וילונות בסטייל אחר

מאין ההשראה?

"ההשראה לסוכה הגיעה מגעגועים עזים לחופשה האחרונה והמושלמת שהייתה לי במיקונוס. סטייל הבוהושיק התחיל שם אך אי אפשר לפספס שהמראה הטבעי והאותנטי בועט ונושם בימים אלו"

איך נראת הסוכה?

"הלבשתי על מסילה דקה מאוד שמתאימה לסוכה בהזמנה אישית מפריז, וילונות שתפרתי בעבודת יד מבד משי בצבע חול ים. את כל הקישוטים והאקססרויז של הסוכה הזמנתי מחנות כלי בית מלח הארץ ברמת אביב שם אפשר למצוא כל פריט חלומי שרק עולה בדמיון."

איך מדירים את היצירות של הילדים מהסוכה?

"אפשר כמובן לשתף את הילדים ולהכין קישוטים בצבעי אדמה רכים וטבעיים שישתלבו עם הנוף הטבעי, שיצרו הרמוניה וידברו באותה שפה"

הסוכה של ג'ולס

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לא מדירים יצירות של ילדים מהסוכה לעולם!!!!!!!
רינת | 08-10-2020 14:39
יצירות הילדים זה הקישוט הכי איכותי.
2
מי שלא מבין מה מעוות בשאלה "איך מדירים
טל | 08-10-2020 23:02
קישוטים של ילדים? ובשלל התגובות העקומות שהובאו אליה, הוא באמת עבד נרצע של אינסטגרם. עצוב ופתטי .
3
לדעתי סוכה יפה היא סוכה המקושטת עם קודש
וברור של ילדים | 11-10-2020 17:30
קישוטים של תוכן ורוממות החג קישוטים שממלאים את הלב בשמחה וברור שגם קישוטי ילדים
4
הרבי
נועם | 20-04-2021 5:56
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף