אחרי 3 דחיות: ''וונדר וומן 1984'' לא יגיע לקולנוע? - סרוגים

אחרי 3 דחיות: "וונדר וומן 1984" לא יגיע לקולנוע?

לאחר שיצאת הסרט הספיקה להידחה כבר 3 פעמים, בעקבות נגיף הקורונה. פטי ג'נקינס, במאית הסרט ''וונדר וומן'' בכיכובה של גל גדות מזהירה כי יש איום ממשי על עתידו של סרט ההמשך

author-image
אחרי 3 דחיות: ''וונדר וומן 1984'' לא יגיע לקולנוע?
  (צילום: מתוך יוטיוב)

בעקבות הקורונה שהותירה את בתי הקולנוע סגורים, מאות סרטים נדחו – ביניהם גם הסרט "וונדר וומן 1984" בכיכובה של גל גדות, שנדחה בפעם השלישית ל-25 בדצמבר.

על אף שרבים מעריכים כי הסרט החדש של "וונדר וומן 1984", יוותר בסוף על בתי הקולנוע וישודר ישירות בסטרימנג. כמו סרטים אחרים, ביניהם 'מולאן' של דיסני שעבר ישירות לדיסני פלוס. פטי ג'נקינס, במאית סרטי "וונר וומן" מהבהירה כי האפשרות לשדר את הסרט החדש בסטרימינג לא באה מבחינתה בחשבון בשלב הזה.

בראיון שהעניקה לאחרונה הזהירה ג'נקינס כי יש איום ממשי על עתידם של סרטי ההמשך. "סרטי פעולה יקרים כמו 'וונדר וומן', יהיו הרבה פחות נפוצים בסטרימינג, והקהל יחמיץ את חווית הצפייה על מסך גדול יחד".

פטי ג'נקינס עם כוכבי וונדר וומן (צילום: שטארסטוק)

ב"וונדר וומן 1984" שהוא סרט המשך לסרט "וונדר וומן" מ-2017 שגם בו כיכבה גדות וגם אותו ביימה ג'נקינס – הושקעו 200 מיליון דולר.

"וונדר וומן" מ-2017 הצליח לגרוף הכנסות של 821 מיליון דולר מבתי הקולנוע ברחבי העולם, וגם סרט הממשך מוערך לגרוף סכומים כאלו, אך במידה וישודר בסטרינמינג מדובר בהפסד ענק עבורם, ולכן עתידו של הסרט ובטח של סרטי ההמשך נמצא בסכנה.

"אני לא חושבת שאף אחד מאיתנו רוצה לחיות בעולם שבו האפשרות היחידה היא לקחת את הילדים שלך לצפות בסרט בסלון", מסרה ג'נקינס וסיכמה "אני באמת מקווה שנוכל להיות אחד מהסרטים הראשונים שיחזרו לבתי הקולנוע ויחזירו את החיים של כולנו שוב לשגרה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להדחה???? חח.. אין...
חן | 10-10-2020 2:26
להדחה???? חח.. אין מילה כזאת. אולי התכוונתם ל להדחות.