מבזקים

נתניהו ופוטין שוחחו על האיום האיראני והמצב בסוריה

(נתניהו ופוטין (צילום: קובי גדעון/ לע"מ))

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הבוקר (רביעי) בטלפון עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. בשיחה דנו בסוגיות הביטחוניות האזוריות, בתוקפנות האיראנית ובמצב בסוריה.

כמו כן, השניים דנו בקידום שיתופי הפעולה בין המדינות בנושא המאבק בקורונה. בנוסף, איחל רה"מ נתניהו לנשיא פוטין ברכות לרגל יום הולדתו שחל היום.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו