ארבעה שוטרים נפצעו בעימותים במודיעין עלית - סרוגים

ארבעה שוטרים נפצעו בעימותים במודיעין עלית

במהלך הלילה התעמתה המשטרה עם קיצוניים מהרחוב החרדי בירושלים ומודיעין עלית, תוך שהם מתמודדים עם ידויי אבנים, ברזלים ואף זיקוקים. 4 שוטרים נפצעו, 24 עצורים

ארבעה שוטרים נפצעו בעימותים במודיעין עלית
  ארכיון (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

העימותים סביב אכיפת תקנות הקורונה נמשכו גם הלילה (שלישי). במפגש הרחובות שבטי ישראל ושדרות בר לב בירושלים, פעלו כוחות המשטרה אל מול קיצוניים שיידו לעברם אבנים וברזלים, הציתו פחים וגרמו נזק לרכוש, לרכבים פרטיים וניידות.

כוחות המשטרה עצרו 17 חשודים בהפרות הסדר ויידוי אבנים וברזלים לעבר השוטרים והם הועברו לחקירה. במהלך היום חלקם יובאו בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

עוד באותו נושא

הממשלה האריכה את מצב החירום, ההפגנות יוגבלו

בעקבות דיווח שהתקבל אמש על התקהלות בבית כנסת בעיר ומחוצה לו הגיעו שוטרים לבצע אכיפה שבמהלכה כרזו למתקהלים להתפזר, תוך זמן קצר הגיעו מאות מתקהלים וביניהם ילדים והחלו להקיף את ניידות המשטרה והכוחות, התיישבו על הכביש, חסמו ומנעו מרכבי המשטרה לנוע והחלו בהפרות סדר שכללו יידוי אבנים, השלכת חפצים, בקבוקים, חיתולים עם צואה וירי זיקוקין לעבר הכוחות.

כוחות משטרה נוספים שהוזעקו למקום פעלו לחילוץ רכבי המשטרה ופיזור המתקהלים.

במהלך יציאת הכוחות המשיכו המתפרעים ליידות אבנים וירי זיקוקין לעבר הכוחות,4 שוטרים נפצעו כתוצאה מיידוי אבנים וזקוקין מתוכם שתי שוטרות שפונו לקבלת טיפול רפואי בביה"ח ונגרם נזק לרכבי משטרה.סה"כ נעצרו/עוכבו 7 חשודים בהפרות הסדר.

בתוך כך, הממשלה אישרה הלילה במשאל טלפוני את הצעת שר הבריאות להאריך את ההכרזה על "מצב חירום מיוחד" בשל נגיף הקורונה, עד ל-13 באוקטובר 2020. המשמעות מכך: ההפגנות יוגבלו בשבוע נוסף.

מדובר באישור דחוף של הארכת מצב החירום שהיה אמור לפקוע היום, בכך ממשיך להיות בתוקף האיסור להשתתף בהפגנה במרחק שעולה על 1,000 מטרים מהבית וכן יימשכו ההגבלות על התקהלויות במרחב הציבורי לרבות במסגרת הפגנה, תפילה או טקס דתי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מעניין שאת המתפרעים...
משה | 07-10-2020 8:33
מעניין שאת המתפרעים בביתר עילית, בני ברק ומאה שערים הליכוד לא מכנה אנרכיסטים מפיצי מחלות. ודי לחכימא.
2
אבל הם תומכי...
נאה דורש | 07-10-2020 9:23
אבל הם תומכי ימין אז מבחינת ביבי ואוחנה, הכל סבבה. ימשיכו להפיץ שקרים על המפגינים הבלפור ותל אביב ועם רבני החסידים יפגשו לשיחות פיוס והתרפסות.
3
אנרכיסטים הזויים מפיצי...
רון | 07-10-2020 9:31
אנרכיסטים הזויים מפיצי מחלות - החרדים משליכים חיתולים של הילדים המטונפים שלהם על השוטרים כדי להדביק אותם בקורונה. מעניין מה הוראות הפתיחה באש על פיגוע בילוגי??
4
למה?
אורי | 07-10-2020 9:56
לא נמאס מלדווח כל הזמן על אותם אנשים? הרי אלו היו אנשי פלג או דיווחים ממאה שערים. במודיעין עילית יש 75 אלף תושבים, האם הם מפירי הנחיות ? כל הדיווחים האלו, חוץ מליבוי שינאה ולתת פורקן למגיבים גיבורי מקלדת שמשמיצים בלא בושה, לא מועילות כלום! תדווחו על מאות בתי הכנסת ששומרים, תצלמו רחובות עם אנשים במסכות, על רבנים שהפסיקו לענות שאלות באופן אישי, על מפעלי חסד ועזרה למבודדים ועוד דברים חיובים! בהצלחה!