ח"י תשרי - 16 שנה לפטירתו של פרופ' זאב לב - סרוגים

ח"י תשרי – 16 שנה לפטירתו של פרופ' זאב לב

היום מצויין יום פטירתו של פרופ' זאב לב, מייסדו של בית הספר הנקרא כיום המרכז האקדמי לב על שמו: "העמיד את הבסיס להקמת מוסד אקדמי ייחודי שבו לומדים בני תורה המשלבים לימודים אקדמיים ברמת מצוינות"

ח"י תשרי - 16 שנה לפטירתו של פרופ' זאב לב
  (צילום: המרכז האקדמי לב)

היום יח תשרי, יום פטירתו של פרופ' זאב לב, מייסדו של בית הספר הגבוה לטכנולוגיה הנקרא כיום המרכז האקדמי לב על שמו. לב היה חתן פרס ישראל במדעים מדויקים שהיה מומחה בעל שם עולמי בתחום הפיסיקה ייעץ בענייני טכנולוגיה לרבנים הראשיים הרצוג ואונטרמן זצ"ל. הקמת המרכז האקדמי לב נבעה מתוך חזון של שילוב בין ערכים יהודיים למצוינות מקצועית.

פרופ' יוסף בודנהיימר שכיהן בעבר כנשיא המרכז האקדמי לב והיה ממייסדיו, מספר על חברו הקרוב, "מכל מעשיו הרבים של פרופ' זאב לב, בתחום המדע, בתחום ההלכה, ובתחום התורה והמדע, אין ספק שההישג המשמעותי ביותר הוא בהקמתו של בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים, הנקרא כיום 'המרכז האקדמי לב'. הוא העמיד את הבסיס הרעיוני להקמת מוסד אקדמי ייחודי שבו לומדים בני תורה, שמשלבים לימוד תורה בסגנון ישיבה גבוהה יחד עם לימודים אקדמיים יישומיים ברמת מצוינות, לקראת תואר אקדמי מכובד ומוכר".

(צילום: המרכז האקדמי לב)

בונדהיימר מוסיף כי פרופ' לב הביא למוסד מוניטין מן השורה הראשונה, הן בעולם האקדמי והן בעולם התורה וכי רוחו מנווטת את המוסד עד עצם היום הזה. "אלפי בוגרי המרכז האקדמי לב, בהישגיהם האדירים בתחום ההייטק, ובתרומתם  האדירה לחברה התורנית וליראת שמים במדינת ישראל, מנציחים בפעלם את זכרו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו