גנץ חתם על צווי תפיסה לכספים שהועברו למחבלים - סרוגים

גנץ חתם על צווי תפיסה לכספים שהועברו למחבלים

שר הביטחון גנץ חתם על 4 צווי תפיסה לכספים ורכוש של חמאס שהועבר לבני משפחות מחבלים בישראל. בהם 187,000 ₪ שיועדו לאמו של מחבל שרצח את התינוקת חיה בראון ואזרחית זרה קארין ימימה מאסקרה

author-image
גנץ חתם על צווי תפיסה לכספים שהועברו למחבלים
  אילוסטרציה, חלוקת כסף בעזה(Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90)

שר הביטחון בני גנץ, חתם על 4 צווי תפיסה ביחס לכספי טרור שהועברו מארגון הטרור חמאס והרשות הפלסטינית לישראלים, בהיקף מצטבר של מאות אלפי שקלים.

צווי התפיסה הם כחלק מהמערכה הכלכלית נגד פעילי טרור אותה מתכלל המטה הלאומי ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון (מט"ל) ביחד עם שב"כ, אמ"ן, משטרת ישראל, משרד החוץ וגורמים נוספים.

עוד באותו נושא

בעקבות שיגור הרקטה, צה"ל תקף עמדת חמאס


6

כספי הטרור שאותם הורה שר הביטחון לתפוס שולמו על ידי ארגון הטרור חמאס והרשות הפלסטינית למחבלים המרצים עונשי מאסר בכלא הישראלי, וכן לבני משפחות מחבלים שנהרגו. התשלומים הללו הנם חלק מפעילותם השיטתית והמאורגנת של ארגוני הטרור להעצים פעילות ומעשי טרור ולתגמל אסירים ובני משפחותיהם.

אחת מהן היא אנאס רבחי סעיד שלודי, תושבת ישראלית, אמו של המחבל עבד אל רחמאן אדריס מחמד יחיא שלודי מסילוואן, אשר ביצע פיגוע דריסה בתחנת הרכבת הקלה בירושלים באוקטובר 2014, בשכונת שייח ג'ראח במזרח העיר, במסגרתו נרצחו חיה בראון, פעוטה בת 3 חודשים וקארין ימימה מאסקרה, אזרחית זרה מאקוודור בת 22 שהגיעה לארץ להתגייר, ולפציעתם של 7 אזרחים נוספים.

לשלודי הוצא צו תפיסה מנהלי לחילוט 187,000 ₪ אשר נמצאים בחזקתה והועברו אליה מהחמאס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הפחדן חסר עמוד השדרה הזה לעולם לא ישתנה?
אוראור | 06-10-2020 17:53
ואחר כך הוא רוצה להיות ראש ממשלה - שיעשה לנו טובה!.