חדשות טלוויזיה

אברי גלעד: "היה מגיע לטראמפ למות". צפו

איש התקשורת הידוע בהתבטאויותיו הלא שגרתיות, התייחס לאשפוזו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בבית החולים ואמר: "אם הוא היה מת, זה היה אות ומופת לכל אזרחי העולם". הדברים נאמרו לפני שחרור טראמפ מביה"ח

אברי גלעד: "היה מגיע לטראמפ למות". צפו
צילום: (צילום: מתוך רשת 13)
אברי גלעד
אברי גלעד| צילום: אברי גלעד בעבר: "היה מגיע לטראמפ למות"

איש התקשורת והמגיש אברי גלעד – הידוע בהתבטאויותיו הלא שגרתיות – שחרר אחת נוספת כשאמר כי היה מגיע לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ למות מקורונה.

ראוי לציין כי דבריו של גלעד נאמרו לפני שחרורו של טראמפ מבית החולים.

אוריאל בארי

באחת מתכניות 'העולם הבוקר' ברשת 13 אותה הוא מגיש מדי בוקר, אמר גלעד: "אם הוא היה מת, זה היה אות ומופת לכל אזרחי העולם".

טלי מץ, המגישה שלצידו של גלעד, הביעה מורת רוח מדבריו ואמרה לו כי לא מגיע לאף אדם למות ממחלה. גלעד עמד על דבריו ואמר כי "באופן שבו הוא מתייחס לקורונה, ברור שכן".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

103
70
משיח
06.10.20

הפעם אני מסכים איתו .