
אברי גלעד| צילום: אברי גלעד בעבר: "היה מגיע לטראמפ למות"
איש התקשורת והמגיש אברי גלעד – הידוע בהתבטאויותיו הלא שגרתיות – שחרר אחת נוספת כשאמר כי היה מגיע לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ למות מקורונה.
ראוי לציין כי דבריו של גלעד נאמרו לפני שחרורו של טראמפ מבית החולים.
עוד באותו נושא
טראמפ הודיע: "משתחרר מבית החולים הערב"אוריאל בארי

באחת מתכניות 'העולם הבוקר' ברשת 13 אותה הוא מגיש מדי בוקר, אמר גלעד: "אם הוא היה מת, זה היה אות ומופת לכל אזרחי העולם".
טלי מץ, המגישה שלצידו של גלעד, הביעה מורת רוח מדבריו ואמרה לו כי לא מגיע לאף אדם למות ממחלה. גלעד עמד על דבריו ואמר כי "באופן שבו הוא מתייחס לקורונה, ברור שכן".
עוד באותו נושא
אברי גלעד עורר סערה והתנצל: 'ניסיתי לעשות טוב'חדשות סרוגים

תגובות
הפעם אני מסכים איתו .