אישום נגד אביעד משה: דקר כי אשתו רצתה להתגרש - סרוגים

אישום נגד אביעד משה: דקר כי אשתו רצתה להתגרש

כתב אישום הוגש לבית משפט המחוזי בבאר שבע נגד אביעד משה בגין נסיון רצח וחבלה חמורה שביצע כלפי אשתו בערב ראש השנה בביתם שבמצפה רמון, על רקע רצונה להתגרש ממנו

author-image
אישום נגד אביעד משה: דקר כי אשתו רצתה להתגרש
  אביעד משה, מתוך פייסבוק

הפרקליטות הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אביעד משה, בן 45, בגין עבירות של נסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות שביצע כלפי בת זוגו בביתם במצפה רמון בערב ראש השנה.

על פי כתב האישום, על רקע ויכוח שהתפתח בין בני הזוג בערב החג ורצונה של בת הזוג להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן השנה ו-10 חודשים בבית הוריה, תקף משה את אשתו באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של כ-10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה.

עוד באותו נושא

הלחץ עבד | הותר לפרסום: זה החשוד בנסיון רצח אישתו


7

משה ניסה לרצוח את אשתו תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו שהיה ליד אמו, וכן מצעקותיהם של הוריה של בת זוגו ושל השכנים שלא יפגע בה.

מכתב האישום עולה, כי משה תקף את בת זוגו בקור רוח ובשיטתיות, תוך שהוא מחליף כלי תקיפה, עוצר בין תקיפה לתקיפה ואף מנהל שיח עם השכנים.

חייה של האשה ניצלו בנס, וזאת רבות הודות להתערבותם המהירה של השכנים שלא נותרו אדישים לזעקות שנשמעו מהבית. במועד הגשת כתב האישום היא נותרה באשפוז, ללא צפי לתאריך שחרור, והיא תיזקק לשיקום ממושך וקשה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את משה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ולהורות על איסור פרסום של הקלטות מהאירוע, לרבות התמליל, תמונות מהזירה ותמונותיה של בת הזוג שצולמו בבית החולים, בכדי למנוע פגיעה חמורה בפרטיות המתלוננת ושלומו של בנה הקטין.

=======

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כמה רוע בבן אדם אחד
אני | 05-10-2020 12:42
ראוי לגזר דין מוות, כמו שהוא רצה שאשתו תמות אמן שבאותם ייסורים גם הוא ימות!
2
צריך לייסר אותו...
גברבר שרמנטי | 05-10-2020 17:44
צריך לייסר אותו בשמן רותח וחומצה ,לחתוך לו את הפנים ואז לזרוק אותו לים ולהטביע אותו ימח שמו!!!
3
לבטל את הגט...
רחלי | 06-10-2020 2:50
לבטל את הגט המעפן הזה כמו פעם להעיר מחדש את האנשים שהעזו כמו הלל הזקן ושבית הדין יתן גט ולא הבעל. הבעלים המטורפים !!!!
4
לנעוץ אנקול בשק...
אוונגארד | 12-10-2020 3:40
לנעוץ אנקול בשק אשכיו ולתלות אותו הפוך.