יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, התייחס הערב (ראשון) להפגנות שהתקיימו אמש, ולאמירתו של אייל ברקוביץ' כי הליכוד הוא ארגון פשע.
זוהר: "הם קראו לנו ״צ'חצ'חים״, ״בבונים״, ״בוטים״, ״שחורים״ ועכשיו ״ארגון פשע״. אסור ל 1,350,000 מצביעי הליכוד להמשיך לשתוק".
עוד באותו נושא
אחרי דברי ברקוביץ' | זהר הודיע: "מחרים את התכנית"גיא עזרא

לדבריו: "השמאל והתקשורת פועלים בתאום מלא ומעודדים ביחד כאוס ואנרכיה שתהרוס הכל רק כדי שיוכלו להחליף אותנו בשלטון. הגיע הזמן שנצא למאבק מול הטירוף הזה".
מוקדם יותר הודיע זוהר כי לא יתארח יותר בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בשל אמירתו של ברקוביץ' כי הליכוד הוא ארגון פשע





תגובות
מיקי זוהר לחוץ מפרפר לכל הכיוונים כמו טובע ובזמן הזה מנסה להטביע כל מי שלידו. אל תתנו למיקי זוהר לשגע אתכם, תנו לו לפרפר לבד ואל תגררו אחריו לכאוס
אנחנו לא מפחדים, אתם מתים מקינאה ומפחד, לכם אתם זורעים הרס ומפיצים רוע לב ושינאה ופילוג ברחובות המדינה שלנו!
מיקי תסתובב ברחובות השמאל התפגר המפגינים בבלפור, ערבים שמאלנים המקבלים איש איש 500 דולר. גם אני קבלתי כסף ובאתי רק ל 5 דקות. ובגלל הסירחון ברחתי. הם הפכו את הרחובות למשתנה ציבורית. דע לך מיקי, שהליכוד מקבל למעלה מ 40 מנדטים
מה לעשות מיקי שאתה מגלם את כל הכינויים האלו. אתה רק מוכיח ונותן דוגמה טובה למה היה מי שהכליל וקרא לכולם בשמות הללו...
האחרון שכינה את הספרדים ״צ׳חצ׳חים״ היה דודו טופז....
הגיע הזמן להדביר את הכלבים,כרועה במשך הרבה שנים אני תמיד מזהה את הבעיה עים העדר, מה מציק לו,? ומה הוא צריך,אז,אחד לעצור מעצר מינהלי את היועץ,כמו כן את ברק,לפיד,אבידר,וכל מי שקורא לאנרכיה לעצור מינהליתשלח וליברמן את כל אלה מאחורי סורג ובריח
המזרחים יושבים בישראל על רצח 6 וחצי מיליון אשכנזים ובזכותם שמתו
כלבה מיוחמת חושבת שהמדינה של אבא שלה הפרטי כלבה מסריחה תחזרי לגרמניה
בלי האשכנזים שהקימו את הארץ . הייתם עכשיו פלחים במרוקו
לא נכון גזען מנובל
איזה פה יש לביביסטים, נסיך של אמא
רק ימניים בארץ תישארו בלי שמאלנים ותהפכו למדינה ברמה של מרוקו ומצריים
איך הייתם חיים בלי האשכנזים בכלל? לא הייתם טסים לתאילנד, אתם הייתם התאילנדים.