חדשות המגזר

"התפללו לרפואתי": ראש העיר הסרוג נדבק בקורונה

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, סיפר הערב כי הוא נדבק בנגיף קורונה וביקש להתפלל לרפואתו: "למרות שנשמרתי והקפדתי מאוד לא להוריד מסיכה בשום שלב, נדבקתי גם אני"

"התפללו לרפואתי": ראש העיר הסרוג נדבק בקורונה
צילום: (צילום: יוסי זליגר/ פלאש90)

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, סיפר הערב (חמישי) כי הוא נדבק בנגיף קורונה.

רביבו פרסם צילום מסך של תוצאת הבדיקה החיובית וכתב: "תושבים יקרים ואהובים שלי, מרגיש חובה לשתף אתכם, כי התבשרתי שנמצאתי חיובי בבדיקת קורונה שעשיתי הבוקר לאחר תסמינים שחשתי".

רביבו כתב כי "אני מרגיש כרגע טוב, ב"ה, ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל".

"אנא מכם, הקורונה אינה מבחינה ולא פוסחת על איש, ולמרות שנשמרתי והקפדתי מאוד לא להוריד מסיכה בשום שלב, נדבקתי גם אני. אנא מכם, הישמרו והקפידו על ההנחיות ובע"ה התפללו לרפואתי יאיר בן אסתר יחד עם כל חולי עמך ישראל. שנה טובה ובריאות טובה לכולם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

11
9
דוד
01.10.20

נתפלל עליו כי הוא יהודי! לא כי הוא סרוג!