לאחר חודשים שלא יצאו- השתתפו בשוק 4 מינים - סרוגים

לאחר חודשים שלא יצאו- השתתפו בשוק 4 מינים

מרגש: תלמידי עלה בני ברק שלא יצאו מביתם כבר חודשים, ערכו היום שוק ארבעת המינים והכינו קישוטים לגדולי התורה. הרב יהודה מרמורשטיין: "שומרים על הילדים כמו ששומרים על אתרוגים"

לאחר חודשים שלא יצאו- השתתפו בשוק 4 מינים
  באדיבות רשת עלה

ערב חג הסוכות תשפ"א, מאות תלמידי רשת עלה בני ברק שלא יצאו לביתם כבר חודשים ארוכים בשל משבר הקורונה העבירו היום קישוטי סוכה פרי מכחולם לגדולי התורה ובהם הרב קנייבסקי, מרן ראש הישיבה הרב אדלשטיין, הגאון הרב יצחק זילברשטיין ועוד. הקישוטים יעטרו את סוכותיהם של גדולי התורה בחג הסוכות.

מוקדם יותר היום נערך במקום שוק ארבעת המינים לתלמידים, שחשו את האתרוגים בידיהם והתרגשו מאוד.

הרב אדלשטיין (באדיבות: רשת עלה)

רשת עלה מעניקה טיפול מקצועי ליותר מ– 750 תינוקות, ילדים, מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלויות שונות. וכן שירותים מעולים בתחומי הרפואה, הסיעוד, מקצועות הבריאות, השיקום, החינוך המיוחד ופעילויות הפנאי. בנוסף, מפעילה עלה מרפאות קהילתיות לטיפול בילדי הסביבה.

הרב יהודה מרמורשטיין מייסד ומנכ"ל הרשת אומר כי מדובר בשנה מאתגרת מאוד, "הרשת הוקמה אי שם בשנות השמונים המוקדמות, מעולם לא חגגנו את החגים בצורה כזו אבל אנחנו שמחים מאוד, הילדים מאושרים ואנחנו שומרים עליהם כמו ששומרים על אתרוגים, אנחנו בקשר יומיומי עם ההורים שמגיעים לפינות סטריליות שהכנו מבעוד מועד במקום כדי להיפגש עם ילדיהם, זה אתגר אמיתי אך אנחנו נעבור בעזרת השם את התקופה הזו במהרה במינימום נזקים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו