אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

ראיון חג | אלמוג בוקר פותח הכל

הנערות והכדורגלנים: "מהחשובים שפרסמתי". טרור הבלונים: "המדינה העצימה אותו". חדשות 13 שמאלנים? "קשקוש". החרדות המשפחתיות והטיפולים שעבר. כתב הדרום אלמוג בוקר פותח הכל בראיון חג

ראיון חג | אלמוג בוקר פותח הכל
  (צילום: חדשות 13)

זה היה לא פשוט. לנסות לתאם ראיון עם אלמוג בוקר, היה משימה קצת מתסכלת. מי שמוכר בעיקר ככתב הדרום של חדשות 13, הפך לאחרונה לפנים של עוטף עזה ולמגיש פופולרי בערוץ בו הוא עובד. את היום הוא מתחיל מעונב באולפני הערוץ בנווה אילן, ומסיים אותו שעות רבות אחר כך בערי העוטף.

במהלך השיחה עולים גם נושאים אישיים – משפחתיים שמושפעים ישירות מתחומי הסיקור שלו. בוקר מסוג העיתונאים שחש בדיוק את מה שחשים תושבי האיזור אותו הוא מסקר. מלבד עיתונאי שמסקר את הטרור רב השנים מעזה, בוקר מתגורר בקיבוץ זיקים הסמוך לרצועה, וחש את הפחדים, החרדות, הסיוטים וההשלכות שיש לטרור על ילדי הדרום והעוטף.

(צילום: חדשות 13)

אשתי לא יכולה להתמודד עם זה

בוקר נשוי לאילת, עורכת דין במקצועה, ואבא לשלושה ילדים: אמרי (8.5) עומר ועילי (תאומים בני שש). במקור תושב באר שבע. בשל העבודה והרצון לסקר את הדברים מבפנים, ולא כאורח, המשפחה עברה לגור בזיקים לפני 8 שנים.

בשנים הראשונות התמודדו בני המשפחה עם המורכבות של החיים בעוטף, אבל לפני כשנתיים וחצי תפסה אותם אזעקת הצבע האדום בדיוק בשעה שהוציאו את הילדים מהגן. מאז, החרדה תפסה גם את המשפחה.

בשלב מסוים זה הגיע גם לאלמוג שהתחיל טיפולים במרכז חוסן. העוטף, ובעיקר הצבת העוטף בראש סדר היום התקשורתי והציבורי הפך להיות משימת חייו.

"בגלל ההפרות סדר בימי שישי נמנעתי מלצאת מהבית לסופי שבוע", מספר בוקר. "אפילו לא לארוחות שישי אצל המשפחה בבאר שבע מתוך הבנה שאם אני לא עומד ומשדר – אף אחד לא עושה את זה. אני מאמין שאם אתה לא חי כאן, אתה לא באמת יכול להביא את הסיפור האמיתי. אשתי לעומת זאת, לא יכולה להתמודד עם זה".

עוד באותו נושא

אלמוג בוקר מגיב לביקורות: לא מצטער על הפרסום


37

מי שצריך להתנצל זה לא אני, אלא השחקנים

הייתה שנה רוויה באירועים. פרשת הכדורגלנים והקטינות, האונס באילת, חידוש טרור הבלונים. מה היה האירוע הכי משמעותי מבחינתך?

"אחד הסיפורים החשובים שפרסמתי. אחלק את זה לשניים. מדובר בסיפור שהוא לא בדיוק תחום הסיקור שלי אבל הגיע אליי ככתב איזור הדרום, אבל כשהחלטתי לפרסם אותו לא חשבתי שהוא ייצר כל כך הרבה רעש, ובעיקר יוביל סדר יום. הפרשה הסתיימה ללא כתבי אישום ולמרות זאת היה יצרה פה שיח שונה לגמרי ממה שהכרנו עד היום בהיבט של ידוענים וקטינות. וזה לאו דווקא כדורגלנים. פתאום אנשים מגלים שהם מרשים לעצמם דברים שהם פשוט אסורים".

"העובדה היא שמכבי תל אביב החליטה לשחרר את השחקנים למרות שכבר היה ברור שאין כאן משהו פלילי. הכוח של הסיפור הזה היה העיסוק בפן המוסרי שלו. והאמירה של מכבי תל אביב היא שבעצם המוסר חשוב יותר מאיך אתה בועט את הכדור לשער", הוא אומר.

"הרבה אנשים כתבו לי אחרי החלטת המשטרה, אם אני ישן טוב בלילה ואם אני רוצה להתנצל. ההיפך הוא הנכון. מי שצריך להתנצל אלה השחקנים. ואני מרגיש שזה סיפור שאני שם אותו כסיפור דגל לא רק שלי, אלא של החברה הישראלי. כי מה שהוא עשה בעצם זה גרם לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם עושים מעשיים לא מוסריים גם אם הם לא פליליים. כי לא הכל נבחן בעין הפלילית".

עוד באותו נושא

פרשת הנערות | דור מיכה ועומר אצילי שוברים שתיקה

אין דבר כזה אזעקה ללא נפגעים

"בסוף אני שליח של עוטף עזה", אומר בוקר. "אחד הדברים שהחלטתי לעשות זה לשנות את המונחים. מה שעשיתי זה בעצם להסביר להם מה זה נפגעי חרדה. ישבתי עם ישראל טויטו והסברתי לו שאין דבר כזה אירוע שמסתיים ללא נפגעים כי תמיד יש נפגעי חרדה. חשבנו לא מעט והחלטנו שכל דיווח ללא נפגעים בגוף מסתיים בכך שאין נפגעים בגוף, אבל יש נפגעים בנפש".

"כל אזעקה שנשמעת, גם אם מדובר בשווא, מסתיימת בהמון אנשים שמופנים למרכזי החוסן כדי לקבל טיפול. ולשמחתי זה התחיל לחלחל שכל אירוע מסתיים עם נפגעים. אם לא בגוף אז בנפש. ומדובר באלפים. והתפקיד שלנו הוא לדאוג שהם יקבלו את כל הכלים כדי להתמודד עם מה שהם חווים. וזה אחד הדברים החשובים ביותר שעשיתי בשנים האחרונות".

אלמוג בוקר בדיווח בעוד ערב של טרור בעוטף עזה (חדשות 13)

יש אנשים שכל מה שמניע אותם זה ימין או שמאל

היו אנשי תקשורת מוכרים שלא ראו בסיפור שום בעיה. יש נערות, יש שחקנים, שני הצדדים מעוניינים זה בזה. אתה מבין את המקום ממנו הטענה הזאת מגיעה?

"אני בעיקר מבין שיש אנשים שכל מה שמניע אצלם את השיח זה ימין ושמאל. זה אנשים שלא מסתכלים על המהות של הדברים. אני חושב שמחובתנו זה להסתכל על כל סיפור מהעיניים שלנו. לראות את הילדות האלה כאילו הן הילדות שלנו. לצערי יש כל מיני אנשים, ואני לא רוצה לנקוט בשמות, אפילו של הורים, שלא הבינו מה הבעיה בסיפור".

"זה בכלל לא משנה אם מדובר בילדה בת 16 שחשפה את הגיל או 15 או 17. כשמדובר בשני שחקנים שאחד מהם הוא אבא לילדה, לנצל את התמימות של ילדה בת 17 לא פחות חמור מלנצל ילדה בת 15. אני מדבר כמובן מבחינה מוסרית. מבחינה משפטית אני לא חולק על בית המשפט. לכן אני אומר לכל אותם הורים ולכל אנשי התקשורת, חברים תסתכלו על זה שכאילו מדובר בילדה שלכם. שניצלו את תמימותה ואת חוסר ההבנה שלה, אנחנו צריכים תמיד להסתכל על זה בעיניים אישיות ולא רק בפן הפלילי או החוקי".

אלמוג בוקר עם אשתו אילת וילדיהם (צילום אביב פרס)

ההחלטה במבצע צוק איתן

הדרום עולה לכותרות בשנים האחרונות בעיקר סביב ההסלמה בעוטף עזה. אנחנו באמת מעניינים רק כשיש אזעקות וטילים?

אני חושב שהשיח הזה היה נכון עד לפני 15 שנה. אספר לך סיפור: בגיל 15 התחלתי להיחשף לראשונה לחדשות. וכל פעם כשהגעתי לעמודי החדשות מצאתי את המקרר הריק בבאר שבע או את הרצח בירוחם או בדימונה. ככל שהתבגרתי הבנתי שאם אני רוצה להיות עיתונאי זה כדי לשנות ולשים את הדרום במקום טוב יותר בדעת הקהל הציבורית. בהתחלה זה היה מאוד קשה ואתה לא מצליח להביא גם סיפורים חיוביים.

בצוק איתן נחשפתי להמון יוזמות חיוביות של אזרחי הדרום, והחלטי שאחרי המלחמה אני אתן מקום מאוד מוכבד לדברים החיוביים האלה. ואז באמת אחרי המצבע השקתי את הפינה "משהו קטן וטוב" ומדי ערב הייתי לוקח סיפורים חיוביים ומביא אותם בפריים טיים.

הנה דוגמא: רק עכשיו אפשר לראות את מה שקורה בירוחם עם המלחמה בקורונה. את ההצלחה הגדולה של ראש העיר טל אוחנה, או את הפריחה של שדרות ואופקים, וזה מאוד בא לידי ביטוי בתכניות שלי. אני מרגיש שיש לי כוח ואני מציג גם פנים אחרות של הדרום.

עוד באותו נושא

בלתי נתפס:הנתונים מאחורי טרור הבלונים נחשפים

ישראל העצימה את טרור הבלונים

האם באמת יש פתרון לטרור הבלונים שקורה בעזה כבר עשרות שנים?

"טרור הבלונים והפרות הסדר השבועיות שהיו מדי שבוע על הגדר הם כשלון עצוב של המערכת שלא הבינה את בתחילת הדרך את המשמעות שלהם ואת העוצמה שלהם ולכן לא הגיבה בזמן. ההתייחסות לבלוני התבערה בתחילת הדרך כאירוע מינורי שאפשר להכיל אותו גרמה לחמאס להבין את העוצמה שלו ולשדרג אותו כל הזמן, עד שזה הפך לסיוט של מאות אלפי תושבים בעוטף ובדרום".

"תראה, בלוני התבערה הם אירועים לא נעימים וזה פוגע בחקלאים מאוד, אבל זה לא הסיפור. הסיפור הוא שהבלון מבחינת התושבים הוא תחילתו של סבב נוסף. אם פעם סבב היה מתחיל בירי רקטי שלא היה אפשר להכיל אז הוא היה נגמר תוך שלושה ארבעה ימים, היום בגלל שמכילים את בלוני התבערה כל סבב כזה אורך חודשים ארוכים".

בלוני תבערה אל עבר עוטף עזה (Photo by Fadi Fahd/Flash90)

"לצערי מקבלי ההחלטות, ואני מתכוון לכולם ולא עושה הנחות לאיש, לבנימין נתניהו ולבני גנץ זה כולם ביחד, מתייחסים לזה כאירוע שאפשר להכיל אותו. הם אולי יכולים להכיל אותו, אבל מי שגר פה לא יכול להכיל אותו".

"הייתה תקופה שהיו שריפות שלא עניינו אף אחד והחלטנו לפתוח מהדורות עם האירועים האלה. במשך שבוע כל יום פתחנו מהדורה עם טרור הבלונים. אחרי שבוע התחילו שיחות על הפסקת אש, רצו למצרים והנושא נרגע. זה התפקיד שלנו. לקבוע סדר יום ולשנות מציאות".

התושבים מגבים את הדרג המדיני, אבל שיקבל החלטה

בוקר מתאר את התסכול מהסבבים ההולכים ונשנים: "אנחנו נלך לסבב שיתחיל מבלונים וייגמר ברקטות ויימשך חודשים, ובסוף הכסף הקטארי ייכנס והכל יחזור לקדמותו. ולכן אני אומר, אם אתה מחליטים ללכת למבצע רחב בעזה, לכו. לתושבים יש סבלנות ואורך רוח. אבל אם אתם הולכים פעם אחר פעם לסבב של חודש וחצי שנגמר באותה נקודה שבה הוא התחיל, אל תחזיקו את התושבים בני ערובה. תעבירו לעזה מה שהם רוצים; כסף קטארי, משאיות, הכל. רק תנו לתושבים שקט. אבל תייצרו שקט לטווח ארוך".

אלמוג בוקר בתכניתו בערוץ 13 (חדשות 13)

צריך פרוייקטור לעוטף עזה

אתה חושב שהדרום כבר לא מעניין את נתניהו?

"בשורה התחתונה, העובדה היא שלא אכפת להם. תלך גם להכי קיצוני שיש – אלון דוידי, ראש עיריית שדרות. הוא אחד האנשים הקרובים ביותר לנתניהו. מעולם, גם בתקופות קשות, הוא נהג לגבות את נתניהו גם באירועים גדולים – אמנם הוא היה תקיף ואמר שהוא רוצה מבצע, אבל הוא תמיד גיבה את ראש הממשלה. פתאום בסבב הזה ראינו שהוא נשבר ואומר מפורשות שהממשלה הפקירה אותם. הוא לא הסווה את זה במילים אחרות, אלא אמר שכל פעם חוזרים לאותו מצב".

"אחרי כמעט 3 שבועות בדקתי בטוויטר כמה ציוצים נתניהו פרסם בתקופה הזו, ומתוכם כמה היו על עוטף עזה – דווקא בימים מורכבים. היו שמה 225 ציוצים – וכמה מהם היו על העוטף? אפס. לאורך כל התקופה הזו הוא דיבר פעם אחת עם ראשי הרשויות בשיחת זום. אם המקום, האנשים, חבל הארץ הזה חשוב לך – אז תבוא לפה, לפחות למראית עין. תדבר עם אנשים, תדבר עם ראשי הרשויות. הקורונה היא לא תירוץ – כשרוצים ללכת להצטלם במתחמי הדרייב אין כדי להראות את העשייה הגדולה עושים את זה".

"אם המקום הזה חשוב לך – תבוא לכאן ותקשיב לתושבים. קח פרוייקטור לעוטף עזה – למה צריך פרוייקטור קורונה ולא פרוייקטור לעוטף? למה לא מינו שר לעוטף עזה? זה חבל ארץ שהוא מדינה בפני עצמה, אז למה לא? תמנה פרוייקטור שכל תכליתו הוא לדאוג לעוטף כלכלית וביטחונית. למה לא?".

בוא נדבר קצת חברתי. כל הסיפור של נחל האסי הדגיש את המתיחות בין הקיבוצים לעיירות הפיתוח בצפון. איך אתה רואה את זה בדרום? יש מתח כזה או שזה לא קיים? 

"אני כאילו קיבוצניק, גר בשכונת הרחבה בזיקים, אבל במקור אני עירוני. מעולם לא חוויתי מתיחות כזו, לא מכאן ולא מכאן. יש מתיחות במקומות מסויימים, כמו האירוע של ההפגנות שהיה בצומת שדרות, בין תושבי שדרות לבין החברה מקיבוץ גבים – שהסתיים בדקירה. על הרקע הזה היו צעקות 'אתם לקחתם את האדמות ועכשיו מפגינים נגד הממשלה, נגד ביבי', וכו'. זה בשוליים, וזה אפילו לא ראוי לדיון. אני חושב שיש פה שיתוף פעולה יוצא דופן, גם ברמת ראשי הרשויות שלא היה מעולם. זה לא שווה את ההתייחסות והדיון, כי זה באמת בשוליים, ולא צריך לקחת משהו מינורי כדי ללבות את האש".

נחל האסי (צילום: מנחם לדרמן/פלאש 90)

לא פעם אני חושב האם אני צריך בכלל לגור כאן

לא קל לחיות בדרום, בטח בזיקים – שהוא אחד המקומות הראשונים שחוטפים בכל סבב. איך מתמודדים עם זה ברמה המשפחתית? עושים הפרדה בין השטח לבית? 

"החרדות הן של כולנו יחד. המינוס והפלוס אצלי זה שאני לא יודע להסתיר – רואים על הפנים שלי את הכל. כשאני עומד מול מצלמה ומשדר, מה שיש לי בלב זה מה שרואים בחוץ. אני לא יודע להסתיר. החיים בעוטף הם חיים מורכבים, לפעמים בלתי נסבלים, ולא פעם מביאים אותך למחשבה האם אתה יכול בכלל או צריך בכלל להישאר לגור כאן. לא קל לי להגיד את המילים האלה, קשה לי להגיד אותם".

עוד באותו נושא

שריפות ובלוני נפץ | צפו: עוטף עזה בוער

"אני מאמין שכשאתה מסקר אזור כזה, אתה צריך להיות חלק ממנו. במשך כמעט שנתיים של הפרות סדר על הגדר לא עזבתי את הבית לרגע אחד בימי שישי, גם לא לארוחות שבת אצל ההורים שלי בבאר שבע. לא עזבתי כדי לעמוד כל שבוע בכל מבזק מחמש עד שמונה בערב ואז מחכה לטילים של תשע בערב כדי שכל המדינה תבין מה קורה כאן. לא יצאתי לחופש במשך שנתיים כדי לעמוד ולשדר כל יום – כי בסוף אם מקבלי ההחלטות לא יבינו מה זה החיים כאן, ימשיכו להתייחס לעוטף כמו שמתייחסים אליו. ואם לנו יש את הכח לשנות את המציאות של התושבים בעוטף, אוותר על הנוחות של החיים שלי כדי שזה יקרה".

 

"לאורך כל התקופה של סבב ההסלמה האחרון אני מתחיל את היום שלי בעוטף, נוסע ל-5 שעות לתכנית וחוזר משם לעוטף כדי לשדר גם אם זה עד 12 בלילה. אז לא יהיה לי שעות שינה, זמן עם הילדים או זמן פרטי משלי, אבל אני אעשה את העבודה שלי מסביב לשעון כדי שהאזור הזה יהיה על סדר היום כל הזמן – גם בהיבט החיובי אבל גם כשרע – שכולם ידעו בכל המדינה שהמצב רע. זה קשה, זה טירוף לפעמים, אבל אני עושה הכל כדי להמשיך לחיות כאן וכדי לשנות את המציאות, שהטירוף הזה לא יהיה שגרה של פעם בחודש או חודשיים, אלא שיחוו שקט אמיתי".

עוד באותו נושא

הצורך גם בישראל הראשונה וגם בישראל השנייה

פחות אוהב את השיח הפוליטי על ישראל הראשונה והשנייה

עמיתך למערכת אבישי בן חיים הטביע את המושג "ישראל הראשונה וישראל השנייה". אתה מסכים שיש חלוקה כזאת בישראל?

"אני מסכים שצריך לנהל על זה דיון. חשוב מאד שהנושא הזה עלה על סדר היום, כי אם יש אנשים שמרגישים שהם 'ישראל השנייה' צריך לדבר על זה – אחרת הכל נשאר כמו שזה. אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש אנשים שמרגישים ככה – זה לא רק אבישי בן חיים, הוא לקח את המושג והציף אותו כדי להפוך אותו לשיח, אני פחות אוהב את השיח הפוליטי סביב הנושא".

"אני גם לא מאמין בפוליטיקה בתוך התקשורת. אני חושב שאנחנו ככתבים חייבים להיות סופר אובייקטיביים – גם אם תרצה מאד לנחש, לא תדע מה הדעות הפוליטיות שלי ולא תשמע אותי מתבטא פוליטית. כשיש משהו רע להגיד על נתניהו והתפקוד שלו בעוטף, אגיד אותו בכל הכח, וכשיש משהו טוב להגיד על התפקוד שלו בעוטף, אני גם אגיד אותו בכל הכח, בלי קשר למה שאני חושב פוליטית על ראש השנה. אני רוצה שכשהקהל בבית מסתכל עליי, הוא ידע שמה שאני מביא לו זה האמת והעובדות, ולא מה שאני רוצה שיקרה או מה שאני חושב שצריך לקרות. זה התפקיד שלנו".

עוד באותו נושא

אבישי בן חיים: "ביום ראשון מתחיל המשפט שלי". צפו


163

"אני חושב שצריך גם בסיפור של ישראל הראשונה והשנייה, בלי קשר לדעתי על הנושא – ואני לא מתכוון להגיד אותה, שזה יהיה בסדר היום הציבורי ושננהל דיון כדי לראות אם יש מקום לתקן דברים שלא עשינו נכון עד היום.

"זה יצר שיח טוב בהיבט הזה, מצד שני הוא יצר שיח פחות טוב בהיבט הפוליטי, של מלחמות בין ימין ושמאל. אני לא בטוח אם זו הייתה הכוונה מלכתחילה, אבל זה לא העניין. העניין הוא לנהל שיח בריא ונכון על הסוגייה הזאת – שיש אנשים שחושבים שהם שייכים לישראל השנייה. אנחנו מדינה אחת, וחייבים להרגיש כולנו באותה ישראל. אם יש כאלה שמרגישים אחרת, צריך לחשוב למה ולעשות הכל כדי לשנות זאת".

חדשות 13 שמאלנים? קשקוש

לחדשות 13 יש סטיגמה של ערוץ שמאלני ואנטי ביבי. אתה מסכים עם האמירה הזו, או שזה סתם עוד סיבה ללבות את היצרים?

"אני מרגיש שזה קשקוש. בסופו של דבר אני יושב במערכת כמעט כל יום, רואה איך נקבע הליין של המהדורות. כל מה שמניע את העורך של המהדורה והמנכ"ל של הערוץ זה הסיפור, לא משנה אם הסיפור הוא לצד הימני או השמאלי של המפה הפוליטית. תראה מה רביב דרוקר עשה עם אולמרט – זה לא הוכחה ששום דבר לא מעניין אותו חוץ מהסיפור? אז יכול להיות שהדעות של דרוקר הן שמאלניות והוא לא מכחיש אותן, אבל זה לא מה שמנחה אותנו כערוץ בעבודה העיתונאית שלנו".

"מה שמנחה אותנו זה להביא את הסיפור, לא להסתכל על שום דבר אחר מעבר לאם הסיפור הוא ראוי לשידור ויכול לשנות את המציאות או לא – ואני חושב שבסופו של דבר הקהל מצביע בשלט. בארבעת החודשים האחרונים ערוץ 13 היה כל יום עם נתון דו ספרתי, בחיים לא היה דבר כזה בהיסטוריה של הערוץ. אל דברים שהם באמת יוצאי דופן, כי אנשים מבינים שהם מקבלים כאן את המוצר שהם רוצים לקבל – את העבודת שטח של הכתבים, הסיפורים הכי טובים, העבודה מסביב לשעון, להביא את הסיפור עצמו לתוך המהדורה ולא להפך. אני חושב שבשורה התחתונה זה מוכיח את עצמו ואנשים רואים את הערוץ יותר ויותר".

רגע לפני סוף השיחה מבקש בוקר לסכם את הראיון ואומר: "כל הקרדיט מגיע לאשתי אילת שמאפשרת לי לעבוד מסביב לשעון, במקביל לזה שהיא גם עם הילדים וגם מטפחת קריירה כעורכת דין".

סייע בהכנת הכתבה: אוריאל בארי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ראיון עם כופר לחג סוכות?! תביאו רב צדיק במקום
דתי לאומי | 02-10-2020 11:27
איפה היראת שמים??
השתגעת או שאתה תמיד כזה?
קנאי תפל | 04-10-2020 14:51
............
סרוגים מדוע...
דתי לאומי | 02-10-2020 13:49
סרוגים מדוע אתם מאפשרים ביזוי של הקבה, אין לכם בושה? נא למחוק את ההודעה שלו
תתרגל. ...
יש גם חילונים במדינת ישראל | 02-10-2020 13:48
תתרגל.
אין יראת...
תשובה | 02-10-2020 13:34
אין יראת שמיים. הקבה איבד את כל הקרדיט בשואה. מאז כל אדם חייב לדאוג לעצמו. הקבה התגלה כחדל אישים גמור.
2
תמשיך לספר לעצמך...
אורית | 03-10-2020 8:52
תמשיך לספר לעצמך סיפורים... הרסת להם ולקטינות את החיים. אם הן היו חשובות לך לא היית מפרסם
3
הערכתי את אלמוג...
עילום שם | 03-10-2020 10:54
הערכתי את אלמוג בוקר עד שלב הפרסום של הכדורגלנים והקטינות. אסביר מדוע, ראשית כתב תושב באר שבע , קבוצת הפועל באר שבע, קבוצת מכבי תל אביב היריבה המושבעת של באר שבע, שחקנים מתוך היריבה המושבעת....קצת לא עושה לי נוח שדווקא כתב תושב באר שבע פירסם את הכתבה. האם מישהו דחף לאו דווקא למען הבנות (שדרך אגב בסופו של דבר נפגעו קשות מהכתבה ובמיוחד לאחר שהתיק נסגר) או המניע האמיתי אחר? בסופו של יום יכלו לעשות זאת אחרת, להגיש תביעה ורק לאחר שיש מספיק ראיות לפרסם זאת. היום ההישג היחיד בכתבה הוא שהנהלת מכבי תל אביב התנהלה למופת ושימשה דוגמא לכל הנהלה אחרת אך גם כאן בסופו של דבר נכשלה בכך שלא החזירה את השחקנים לאחר שנסגר התיק. נשאלת השאלה, האם הישג זה שווה פגיעה קשה בארבע משפחות? לא בטוח!!! נכשלת אלמוג בוקר. *הכותב הוא אבא לנפגעת מינית שהגיעה לבית המשפט זכתה נגד הנאשם במלוא התביעה אבל התבקשה להגיע להסדר ועד היום כואבת את כאב הפשרה.
4
ערוץ 13 מגיע...
אילנה שניאור | 03-10-2020 11:34
ערוץ 13 מגיע לרטיינג דו מספרי בזכות , אלמוג בטקר , אבישי בן חיים , איילה חסון , צבי יחזקאלי , אלון בן דוד וזה שמגיש מהדורת חמש פרח לי שמו ! כשדרוקר הדראק וברוך קרא חן ליברמן מתחילים לשדר מיד אנו מעברים ערוץ ! לא רק שהם לא ניסבלים , גם לא מאמינים למילה שהם משדרים ! הרכש החדש הילה קורח , מתחילה לרדת לזנות של התקשורת המגמתית , הכי דוחה ששדרנים מביעים את דיעותם הפוליטיות , ברגע שהם מתחילם להביע , כל מה שהם משדרים נשמע פחות אמין ויותר מגמתי ! אגב ערוץ 12 פי כמה וכמה מגמתיים ולא רלוונטים , החרמנו ולא צופים ! הדוגמה של הדראק על אולמרט , לא רלוונטית , בתקופה הזאת אולמרט היה מזוהה כימני , אפילו קיצוני !!
יש להגיד שלשנוךהיא...
מימי | 04-10-2020 1:36
יש להגיד שלשנוךהיא תרגדיה מי איזה דיר חזרים אבותיךהביאו אותך
5
חזירים השתלטו על התגובות
ץ | 04-10-2020 14:52
.